Ishield reviews

Ishield reviews

5.6

Siden er nu lukket ! Møgsvindlere !

Det var virkelig en elendig oplevelse !
200,- skyllet ud i ingenting !
Ventede 1 måned på at få varen, den kom aldrig og nu er deres side ishield.dk lukket ned ! Øv :( Træls at der findes den slags svindlere !

Tydeligvis svindelfirma

Ishield.dk har en fin hjemmeside. Men efter en måned hvor jeg stadig ikke har modtaget varen får jeg banken til at tilbageføre betalingen. For efter lidt checken kan jeg se at det CVR nr der er på firmaet tilhører et andet firma og den adresse der tilhøre firmaet står til salg og har gjort det længe.. SÅ PAS PÅ.. Dette er tydeligvis et scam firma

Meget useriøs og ingen svar på henvendelser!

Jeg har nu stoppet evt. betaling fra iShield, pga. manglende forsendelse.

"...kan levere de fleste covers direkte til din postkasse allerede i morgen."
Står der på deres hjemmeside. Jeg fik en ordrebekræftelse den 15. november og har stadig intet modtaget. Har sendt et par mails og intet svar fået.

Ud fra andre anmeldelser her på TrusPilot har jeg ladet min bank vide at de skal spærre for køb hos iShield.dk

Det må give et utrolig dårligt ry overfor iShield, da man jo tror det er deres officielle DK side!

Handl ikke hos iShield.dk!

Useriøse

Bestilt vare den 20/8, dvs for nesten 1 mnd siden. Ikke mottatt varen. Tross flere mailer, ingen respons tilbake. Dette ligner på svindel.

intet svar på forespørgsel om levering af bestilte varer

har bestilt et cover til htc legend 11/9. iflg hjemmesiden med lev. 1-5 dage . Har forespurgt om hvornår den kan leveres men ingen svar endnu 18/9

ingen vare, O stjerner

har bestilt, fået ordrebekræftelse,efter3 uger ingen vare, sendt mail og ringet flere gange
ingen kontakt ,meget dårlig service

Ingen varer - ingen svar hvorfor på mails!

Bestilte lagervarer som jo kan sendes dagen efter - men nu efter 20 dage er ingen pakke kommet og ikke fået svar på mail - skod firma! Der er ingen undskyldninger for den service!

Fin service, ingen problemer der!

Jeg bestilte et par forskellige ting derfra, leveringstiden var lidt længere en forventet, men ellers ingen problemer.

Vi har bestil et cover den 30/7-2012 betalt dog aldrig fået vareren

Vi havde bestilt et cover til en iPhone og der er betalt Kr.198,00 - vi venter stadigvæk har skrevet til kontakt@ishield.dk den 3/8 & 6/8 + idag. Intet svar....hmmmm Man får en telefonsvarer på engelsk når man ringer på det skrevet nummer i Greve.

Det kan nåes endnu, dog er vi skuffet over den tavse Kommunikation.

Mvh fra ordre 7908 30/07-2012 kl. 09:54:49

NUL reaktion eller vare

Har fået ordrebekræftelse, men ingen vare, selv efter flere uger.
Ingen reaktion fra iShield.dk på flere mail-rykkere.
Ikke muligt at komme i kontakt pr. telefon, da det opgivne nr. melder ikke-eksisterende.

Det er billigt og leveringen er rigtig hurtig

Super Super

Super hurtig og god levering og godt produkt

Afventer bedømmelse

Skulle bestile ishield til min iPhone 4 men kom i skyndingen til at bestille til iPod i stedet.

Skrev med det samme om at få ændret ordren for at undgå at skulle sende det forkerte retur. Intet svar

Fik det forkerte cover allerede efter 2 dage så ingen problemer med leveringstiden.

Har nu returneret det forkerte og håber at kunne bringe de nedenstående bedømmelser over tilsvarende sager til skamme og at jeg oplever en hurtig levering af det rigtige.

Update følger

Bestilling ikke mottatt.

Bestilte varen 29. januar 2012. Fortsatt ikke mottatt varen. Ingen respons på sendt e-post. Svindel!!!!!

Bestemt ikke tilfreds

Jeg har ikke fået det jeg har bestilt endnu, og jeg kan ikke komme i kontakt med ishield. De svar ikke mine emails, og hellere ikke deres telefon.

Dårlig servis !!!

Chris

fejlkøb

Bestilte shield til Nexus. Fik hurtigt leveret (OK), men shieldet passede ikke til min Nexus.
Sitet er for unøjagtigt i forhold til de mange forskellige modeller og undermodeller der findes.
Har ikke modtaget reaktioner på henvendelse om det shield.
Mindre OK.

Ikke tilfreds

Bestilte 3 stk., fik mine varer hurtigt men har returneret den ene i oktober og har aldrig fået den rigtige i stedet. Har skrevet 2-3 mail jeg aldrig har fået svar på, og talt i telefon med én 2 gange uden at det dog har ændret noget:-(

shield sony play

Fik mit shield til sony play inden for 3 dage så er fuldt tilfreds

Hurtig betjening

Hurtig bestilling, hurtig levering og alt lige efter bogen

iSHIELD Details

Hvad enten du har spørgsmål til produkter, lagerstatus eller brug for hjælp til montering af dit produkt, så har vores kundeservice åben alle hverdage ml. 14-17 på tlf. 36965949 eller mail: kontakt@ishield.dk

Visit Ishield

Write to: kontakt@ishield.dk