Ismageriet reviews

Ismageriet reviews

8.5

Har aldrig smagt bedre is !

Fantastisk is. Isen er ikke så sød som andre steder, hvilket jeg er vild med. Man kan virkelig smage kvaliteten. Jeg har prøvet andre isbutikker efter at ha smagt Ismageriets is, men smed isen ud og kørte til Amager (fra Søborg). Nu KÆMPER jeg for at finde bogen Ismageriet, jeg MÅ bare eje den.

Danmarks bedste is

Prøvede selv 3 varianter plus guf.
Himmelsk is!
Vi fik is i både vafler og bægre, og flere i selskabet fik udover guf og is, også flødeboller (de så GODE ud).

Både børn og voksne var glade. Vi kommer igen. Snart :)

Danmarks bedste is

Fantastisk is - kunne snart bruge nogle nye varianter trods det store udvalg, men det er også fordi vi er stamkunder!!

Uden tvivl Danmarks bedst ismand

Overskriften siger det hele! selv om man kører langt efter isen så er den bestemt turen værd. prøv også islagkagerne de er også i aller højste grad anbefalingværdige.

Kort og godt GENIALT

Der er ikke andet at sige, end at det ikke fås bedre....
Det at kunne nyde is, men at man så samtidig også ved det er lavet på mælk, er fantastisk.

Jeg har aldrig i mit liv fået så stor en nydelse når det kommer til is..

F A N T A S T I S K

Jeg er kunde for livet!

God is

Fik spist is hos Ismageriet og skal helt sikkert prøve det igen på et tidspunkt når jeg er i nærheden. Ismageriet er i toppen af danske isproducenter.

Bedste is uden sammenligning

Fantastisk is, simpelthen Københavns bedste, værd at valfarte til, selvom man bor 15 km væk.
Hyldeblomst isen er fantastisk om sommeren, og Nutella isen ligeså.

Smager mega godt

Jeg synes Ismageriet laver Danmarks bedste is. Næsten alt is er lavet på økologisk mælk, og isen bliver kun lavet på gode råvarer. Det er en rigtig kvalitets mælkeis. Bemærk at isen bliver lavet næsten udelukket af mælk og ikke fløde, så den feder ikke ligeså meget. Meeeen det er stadigvæk ikke en slanke is. ;)

Is Ismageriet your company?

Visit Ismageriet