IT Netsupply reviews

IT Netsupply reviews

5.2

Hæver pengene før varen sendes

De hæver penge på betalingskort dagen før varen sendes og giver transportøren skylden for manglende afhentning.
Jeg er på ingen måde imponeret.

2 stjerner pga. dårlig emballering

Hej.

Jeg modtog min pakke med 100 DVD skiver i går. Men som det ses på billedet var spindlen flækket under transporten.
Det skyldes en meget dårlig indpakning, der var brugt et meget tyndt stykke bobbelplast og papkassen var en smule for lille. Selve dvd skiverne havde heldigvis ikke taget skade.
Ved fremtidige forsendelser bør de sørge for at emballere bedre.

Men hurtig levering.

dårlige undskylninger

De bestilte vare var på lager i følge hjemmesiden, men ikke i virkeligheden. Fik først svar efter 2 rykkere til firmaet. Først var en printer i udu og så fandt man ud af at der var fejl på hjemmesidens lageropgørelse. Ved oplysning om, at ordren ville blive annulleret inden en given dato, blev den effektueret. Hele ekspeditionen af nogle DVD'er tog fire uger. Men prisen var OK

Super Dårlig kundeservice

ventet over 1 mdr på micoSD kort, fik en mail med track og trace nummer på DPD, det virkede bare ikke. Ved henvendelse til IT Netsupply fik jeg en sang om mit kort var spærret og derfor havde de anulleret handlen. Ingen af mine kort har været spærret på noget tidspunkt og jeg har aldrig fået en mail på de havde slettet min ordre. Ringe ringe service.

Kun dårlige undskyldninger

På hjemmesiden var leveringsfristen 1-2 dage, nu er der gået 2 uger og jeg har stadig ikke fået andet end dårlige undskyldninger. Først var lagerpersonalet syg, så var varen i restordre men lige på trapperne, så var varen ikke kommet alligevel. Da jeg ville afbestille fik jeg en mail om, at varen var afsendt med DPD, Men da jeg forsøgter at tracke pakken var den ikke sendt. Da jeg igen ringede til firmaet manglede de labels til at komme på pakken, så de havde ikke mulighed for at sende den før disse labesl er kommet. Nu har jeg mistet tålmodigheden og vil afbestille ordren. Hvorfor melder de ikke klart ud - det får mig virkelig til at føle mig holdt for nar.

dårlig service

jeg havde en usb pen der efter en uge stod af, men vil de ombytte eller tage retur nej de sender bare en mail om at jeg skal kontakte Verbatim for at få ombytted pennen = ingen besvær for dem.

Ringe service

Jeg bestilte d. 20/8 100 stk Verbatim DVD-R skiver. Det er en lørdag - og det vil sige, at jeg regner med aller senest at have varen tirsdag. Varen sod til at være på lager.

Da jeg onsdag eftermiddag spurgte kundeservice hvorfor varen ikke er kommet fik jeg ikke svar - og her fredag har jeg stadig ikke fået svar. Varen er dog leveret fredag med DPD.

At jeg ikke kan vælge andre fragtmetoder end DPD er også møghamrende irriterende. Prisen er - i forhold til andre internetbutikker - hvert fald mindst lige så dyr som Post Danmark. På IT-netsupply's hjemmeside står der, at man kan vælge. bl.a. Post Danmark som fragtpartner.

Den lille 1-kronespose slik der følger med får ikke min bedømmelse til at blive bedre.. Jeg kunne måske være gået med til at give 3, men det er grundet den ubesvarede e-mail, at de får 2.. Det er bare ikke godt nok!

Hurtig levering og jeg fik lidt mere end forventet

Jeg købte en stak cake boxes hos it-netsupply.dk til alle mine cd'er i torsdags. Fredag fik jeg mail om at de var afsendt og nu, mandag morgen, er de modtaget. God, hurtig levering og varerne er som forventet.

Endvidere lå der en lille pose vingummi øverst i kassen. Lidt pudsigt, men så fik jeg lige lidt af smile over og de smagte godt :-D

Det er ikke sidste gang jeg bruger dem. Vingummi eller ej ;-)

Overholder ikke leverings tider !

Bestilte 2 ting, den var til levering efter 2 dag, den anden 3 dage.
Bestilte tirsdag aften, men fik først varen onsdag ugen efter.
Det går bare ikke når man er e-mærket.

God dialog og hurtig ekspedition

it-netsupply.dk har en god hjemmeside ,man finder hurtigt det man vil bestille.
Oplevede en meget lang leveringstid på en af varerne. Bad om del-lev. , men
kundeservice foreslog annullering og nybestilling af alternativ vare der var på lager. Fik varerne dagen efter , super !

Super hurtige og meget billige

Super hurtig
D. 6/1 kl. 21.55 bestilte jeg nogle Verbatim Dual Layer DVD'er som IKKE var på lager (tror der stod leveringstid 3-6 dage).
D. 7/1 kl. 14.36 (det var en fredag) fik vi en mail (med Track & Trace som virker - GLS er bare suverene) om at varen var pakket og sendt.
Og om mandagen fik vi både mail og SMS om at vi kunne hente den hos den lokale BlockBuster. SUPER der handler jeg gerne igen.
og så var der enda en lille post Haribo i pakken - den blev ungerne glade for :-)

Tysk træfsikkerhed!

Handler kun hos it-netsupply når jeg skal have nye skiver. De har gode priser og deres leveringstid er simpelthen uovertruffen! Jeg har oplevet at bestille mandag eftermiddag kl. 12.30 og kunne afhente varen tirsdag kl. 8.00! Ganske vist officielt først kl. 16 på afhentningsstedet, men flere afhentningssteder får pakker langt før kl. 16!
De kan selvfølgelig ikke tage alt æren, noget af den falder også til GLS, som altid er at foretrække frem for POST DK.
Der ligger ofte en lille pose vingummibamser i kassen. Dejlig ekstra lille fedtegave.

Flot service ved returnering

Fik desværre leveret forkerte print-patroner i 2 omgange (jeg troede fejlagtigt det var min egen fejl første gang). Nå, jeg fortæller hvordan det er og kan uden dikkedarer returnere begge sæt og får de korrekte tilbage.
Ingen problemer af nogen art, men blot super god service.

Hurtig levering og god kundeservice.

Havde læst herinde, at deres leveringer til tider var langsomme, men bestilte alligevel p.g.a. prisen, og fordi jeg ikke akut skulle bruge varerne. Bestilte søndag aften, og glemte at bestille en mus med. Skyndte mig at maile dem, og mandag morgen fik jeg svar, at jeg var nødt til at bestille musen separat, men skulle skrive den skulle sendes med første pakke, og jeg så stadig ville spare de ekstra 30kr! (30 kr er sgu billigt for levering).

Når man så betaler den nye ordre online, lægger den jo automatisk gebyret til, så jeg var noget skeptisk, men det blev altså ikke trukket. Thums up. Det er altså mandag formiddag jeg afgiver sidste ordre. Tirsdag middag, får jeg sms om jeg kan hente pakken i Blockbuster.

Er meget tilfreds, og vender bestemt tilbage.

Thums up for service, og i mit tilfælde også leveringstid!

Tyskerne leverer!

Jeg er meget tilfreds med jeres butik. Hurtig leverance (bor i virkelig i Tyskland?!) Hurtig reaktion og god løsning på en reklamation jeg havde! Uhyggelig gode priser!!! :-)
Jeg handler i hvert fald fortsat hos it-netsuply.

Billige medier og god rådgivning.

Min kone fik lige en ny levering fra jer. Den bestilte vi først i går (lynhurtig, hvis man tænker på i sidder i tyskland). Tak i hvert fald også for den gode rådgivning vi fik før købet. Det er nogen gange svært at vælge. Medierne virker helt fint. Vi køber igen!

Perfekt handel

Det er ikke mere end et par dage siden jeg igen handlede med It-netsupply, og jeg er en tilfreds kunde :)

Jeg har handlet der allerede flere gange og fik mine pakker meget hurtig. Jeg har også ringet en del gange med spørgsmål omkring varer og fik altid venlig kundeservice. Jeg havde heller ikke problemer på hjemmesiden. Nem og hurtig bestilling. Jeg bestillte om aftenen og næste dag fik jeg besked at varen er sendt.

Godt kørt it-netsupply

Billigt, hurtigt og nemt.

Har bestilt flere gange, har aldrig haft problemer med vare eller leveringstid.
Har købt medier, printerpatroner ect, har både fået sendt privatadr. samt til firmaadr.

Dårlig kvalitet

Jeg har købt nogle dvd-skiver hos IT-netsupply og der er medie fejl på de fleste af skiverne, og det har jeg aldrig oplevet hos det andet firma jeg handler med...

IT-netsupply.dk Gmbh Details

Visit IT Netsupply