Itasker reviews

Itasker reviews

9.1

Hurtig levering men ikke særlig oprigtig

Jeg bestilte et ipad cover som var beskrevet som værende imiteret læder. Samtidig med det, havde jeg bestilt et andet cover fra en anden hjemmeside som var i stof. Da begge covers bliver leveret viser det sig, at det der skulle forestille at være imiteret læder, er stof som det andet. Så jeg sender en mail og brokker mig til itasker over situationen og kræver mine penge tilbage, hvilket jeg også får.
Er dog utilfreds med de prøver at bilde folk noget andet ind!

fantastisk

Super service. Deres hjemmeside er let at finde rundt på og så har de også ting man Ikke kan få andre steder. Hurtig levering og kvalitets varer. :)

hTC taske

Hurtig betjening, bestilte en søndag om mandagen havde jeg den med posten :-)

Ok oplevelse

Nem webshop, god pris, hurtig ekspedition.

Kvik levering, varer i orden!

Varen blev bestil en lørdag, og blev allerede leveret om tirsdagen, det kan man da ikke klage over..... og så svarede varen til forventningerne.

Opkræver forkert beløb og ikke særlig imødekommende kundeservice

Oprindeligt havde jeg bestilt ét produkt, som iTasker.dk ikke kunne levere alligevel. Dette på trods af at jeg inden bestillingen havde chattet med en medarbejder, der kunne se, at en af iTaskers leverandører havde produktet. Dagen efter bestillingen tjekker jeg hjemmesiden, og der er varens status nu ændret til, at det ikke er til at sige, hvornår de kan få produktet hjem. Dette har jeg ikke modtaget besked om, og jeg kontakter derfor kundeservice via chatten og forklarer situationen. Det kan medarbejderen godt se ikke er god stil fra deres side af og lover mig tilgengæld rabat på et valgfrit produkt. Jeg finder et produkt, bestiller det og skriver i besked-boksen, at jeg - jf. samtalen med medarbejderen - skal have rabat.

I dag modtager jeg produktet, hvilket ser rigtig godt ud og lever op til forventningerne. Jeg tjekker derefter min bankkonto for at se, om pengene allerede er trukket. Det er de - OG så lidt til. Der er trukket det fulde beløb - altså uden rabat - på trods af at jeg har modtaget en kvittering, der viser, at rabatten bliver trukket fra varen. Det er altså bare ved et rent tilfælde, jeg opdager denne fejl, hvor iTasker.dk har snydt mig for den lovede rabat.

Jeg ringer straks til dem og forklarer min situation for en medarbejder. Denne medarbejder tør ikke rigtig spekulere i, hvad der er gået galt og råder mig til at sende en mail til dem, så deres bogholderi kan se på det. Jeg er ikke interesseret i også at skulle sende dem en mail og forklare situationen på ny, så jeg beder hende om at gøre det i stedet. Dette, forklarer hun, kan hun ikke, og hun er totalt uforstående over for, at jeg bliver irriteret over, at jeg også skal til at skrive en mail. Jeg beder om at snakke med en anden. Det kan jeg ikke. Jeg beder om at snakke med hendes chef. Det kan jeg ikke. Derfor beder jeg om hendes navn, så jeg kan medsende dette i mailen. Hun kan godt høre, jeg er irriteret over servicen, og pludselig får piben en anden lyd. Jeg bliver sat i telefonkø i 30 sekunder, og derefter vender hun tilbage og beklager fejlen, siger at pengene nok skal blive tilbageført, og får liret ønsker om en god dag og en god påske af.

En rigtig, rigtig træls oplevelse. Jeg giver to stjerner for en oprindelig god kundeservice, men iTasker.dk får ikke de sidste tre pga. følgende:

1. Jeg skal selv opdage, at varens leveringstid er blevet ændret (til det uvisse)

2. De trækker for mange penge

3. Usamarbejdsvillig kundeservice.

Ingen problemer

Hurtig levering og et produkt i super kvalitet.

Bredt udvalg, god service

Bredt udvalg: mange forskellige iphone tasker/punge at vælge i mellem. Især indenfor læderprodukter, hvilket jeg var interesseret i. god service: Hurtig levering. Pris: hel konkurrencedygtig mht pris var mit indtryk.

Utroligt man vælger at sende produkter ud, der tydelig har været åbnet eller er brugte.

Modtager en iPad case, som er åbnet, magneten er ridset og kan ikke sidde fast, plus selve kassen til iPad'en er skæv, så den slet ikke passer.... Første og sidste gang der bliver handlet her.. Ikke mindst efter ubehøvlet svar fra Kundeservice, ..." Nå, så må du jo sende det retur...

Men tænker da at man overhovedet ikke skulle sende et produkt ud, der tydeligvis har været åbnet....

Man kan åbenbart ikke stole på deres lagerstatus

Kæresten søger et cover til sin telefon. På hjemmesiden finder hun det hun vil have og der står "på lager dag til dag levering" . Perfek, coveret bestilles. Dagen efter får hun så en mail. produktet er i restordre og kan leveres den 22. april, Dvs. 13 dage senere. Men går man på hjemmsiden i dag, så finder man stadigvæk coveret og stadigvæk er det "på lager".

Dvs. firmaet kan godt håndtere at sende mails ud om at kunderne må vente på deres varer, men opdatere lagerstatus, det er for svært...?

Hurtig!

God kommunikation, og jeg havde begge covere dagen efter. Dog ville det være super hvis der var vedlagt en vejledning i hvordan man bruger de specifikke covere, så man hurtigt kan finde ud af hvordan det også kan bruges som ipadstand.

Perfekt handel

Første gang jeg har handlet her, hurtigt nemt overskueligt.

Jeg kan varmt anbefale firmaet.

Hurtig levering. Gode priser

Hej jeg har for første gange handlet hos iTasker
Bestilte et cover den ene dag og fik det med posten dagen efter
Så bliver det ikke bedre. kan kun give dem mine bedste anbefalinger

Kim Ørnstrøm

Imponerende 100 %

Jeg handlede for første gang hos Itasker og har sjælden haft så positiv oplevelse.
Jeg bestilte et etui til tablet, søndag eftermiddag og dagen efter ved tolv tiden kom det hjem med post danmark. Så herfra Top vurdering til Itasker og Post.
Ps. Prisen var også god.

glimrende, hurtig service.

Jeg valgte det her firma, da de hurtigt kunne sende mine varer og havde et stort udvalg . Det var et godt valg.

Sådan! Alt perfekt...

Overskuelig hjemmeside - nemt at navigere rundt i - meget hurtig levering - forsvarlig indpakning.
Selve etuiet levede helt og adeles op til forventningen, ingen fejl og mangler:-)

Fuldstændig perfekt

Bestilte cover om eftermiddagen og fik det med posten dagen efter. Så det var helt perfekt

itasker.dk Details

Visit Itasker