Itunescode reviews

Itunescode reviews

7.1

Jammer

iTunes code van €30 besteld, bleek dat de codes niet op voorraad waren. Gelukkig kreeg ik de volgende dag nog mijn producten.

Ik zou een 10 geven

Lekker gewoon met Ideal vanuit je luie stoel :)

Zeer betrouwbaar

Zeer betrouwbaar maar ze rekenen wel 1,50 of iets meer extra voor de service dan de bedoeling is maar is makkelijk in gebruik om snel aan Itunes code te kunnen komen om te kunnen opwaarderen.

Betrouwbaar en snelle levering.

2x iets gekocht. Binnen 30 sec mail in de mailbox en ik kon weer vooruit!

Absoluut betrouwbare service

Deze site is absoluut betrouwbaar en duidelijk wanneer je online een Itunes bedrag wilt opwaarderen.

Voordat ik tot koop overging heb ik bij diverse reviews naar ervaringen gekeken. Helaas stond bij Trustpilot nog geen review vandaar dat ik mijn ervaring graag met jullie deel.

Site:
De site zelf is duidelijk en overzichtelijk. Je kunt kiezen uit een EU card of een USA card. Ik heb zelf voor de EU card gekozen.

Vervolgens kun je kiezen uit een aantal bedragen.
Hoewel je bij deze site een klein bedrag op het orignele bedrag betaald is het m.i. het geld zeker waard, daar ik dat miniscuul bedrag sowieso kwijt was aan bijvoorbeeld benzine/openbaar vervoer.

Betaalmogelijkheden:
Nadat je gekozen hebt voor welk bedrag je je itunes saldo op wenst te waarderen kun je voor 5 betaalmogelijkheden kiezen;
-Paypal
-Wallie
-Overboeking
-Ideal
-Paysafe card

Mijn ervaringen zijn bij zowel paypal als Ideal positief bij deze site.
Via Ideal krijg je direct je Itunes code, via Paypal ontvang je deze binnen 24 uur i.v.m. veiligheidsredenen.

Na de betaling:
Nadat de Ideal betaling is afgerond wordt men direct teruggeleid naar de site, waarop direct een bericht te zien is dat de betaling succesvol is afgerond.

Bij dit gedeelte krijg je de Itunes Card als afbeelding te zien waarop de code duidelijk leesbaar over te nemen is.

Ik heb deze volgens gebruikelijke wijze ingewisseld binnen de Itunes store, en mijn tegoed is zonder problemen opgewaardeerd.

Conclusie:
Een betrouwbare en duidelijke site, met een zeer hoog gebruiksgemak.

Is Itunescode your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?