Itzala reviews

Itzala reviews

7.8

Ingen problemer

Meget nem og brugervenlig hjemmeside som leverede lang tid før lovet og var ikke en finger at sætte på kvaliteten eller noget som helst. Og selvom det er et ungarsk firma ville jeg gerne handle der igen. De danske firmaer kunne måske lære noget omkring prisen..

Rigtig gode rullegardiner, lette at montere

Jeg bestilte et af de uoriginale rullegardiner til Velux. Det var meget let at montere og fungerer rigtig godt kvaliteten synes rigtig god.
En stjerne mangler fordi jeg ikke blev opmærksom på; at jeg handlede med et firma i Ungarn, inden jeg så min kvittering - MEN, havde jeg vidst det på forhånd, så havde jeg måske købt originalt men dyrt i DK - så alt ialt, fuldt ud tilfreds.

Ikke Dansk

Husk på, at det ikke er et dansk firma. Hvis købet fortrydes er der ikke 14 dages returet som for danske firmaer, men kun 7 dage. Endvidere skal man selv bekoste den relativ dyre forsendelsesomkostninger for at få varen sendt til Ungaren

Ikke noget at sætte en finger på!

Helt igennem positiv handel! Bestilte en torsdag og modtog min bestilling onsdagen efter. Var en smule skeptisk, nu da de sender fra Ungarn, men Itzala.dk kan klart anbefales. Handler gerne her igen!

Fin handel af Velux gardiner.

Rigtig hurtig handel og fine vare. Bedre pris end i DK og samme vare :-)

Hurtig levering, alt i orden

Bestilte 1 stk. originalt Velux mørklægningsgardin til ca. 20% under vejl. pris. Hertil blev lagt 50,- i levering og embalage. Email med tracking nummer blev sendt ved afsendelse af ordrer. Modtog ordren fra DHL 5 dage efter bestilling (en weekend indgik i de fem dage). Jeg kan forstå at andre leverandører tager flere uger om at levere, så her er Itzala hurtigere.

Alt ok, gode gardiner.

Jeg bestillte lavpris gardiner til Velux, alt virkede og gardinerne er i høj kvalitet, passer perfekt til vinduerne og virker gnidningløst. Jeg er helt tilfreds.

Hurtig levering og god kundeservice

Jeg bestilte 2 originale Velux rullegardiner hos Itzala online. Ifølge Itzala blev disse bestilt direkte hos Velux og der var mellem 2-5 hverdages levering. Jeg modtog disse 4 dage efter bestilling og da jeg 1 dag efter bestillingen skrev til kundeservice vedrørende et tracking nummer på forsendelsen modtog jeg dette inden for 1 time. Jeg sparrede 30% på de selv samme gardiner jeg kunne bestille online hos Velux. Jeg har i forvejen 2 originale Velux rullegardiner hængende og rullegardinernen jeg bestile hos Itzala var nøjagtig de samme som dem jeg havde i forvejen.
Jeg var lidt nervøs ved at bestille hos Itzala da jeg kunne se at de sendte dem fra Ungarn men dette blev helt sikkert bragt til skamme. Jeg kan helt sikkert rekommandere Itzala.dk. Gode priser, hurtig levering og god customer service

Is Itzala your company?

VELUX Blinds at Discount Prices from Itzala