Jabra reviews

Jabra reviews

6.7

Ringe service når produktet går i stykker

Købte i slutningen af januar et Jabra Sport+ headset - megasmart og lækkert design. Virkede super godt - 4 gange/2 uger!!!!!!

Skriver til Jabra's kundeservice som vil sende et nyt headset som kompensation for det nykøbte der ikke virker. Dags dato - 8 uger efter - er det stadigvæk ikke afsendt fra Jabra - "de har ikke flere på lager".

Meget skuffende service........

Jabra laver top kvalitetsprodukter til rimelige priser

Tit har man en tendens til kun at skrive anmeldelser, når man har haft en dårlig oplevelse. Denne anmeldelse er anderledes, da jeg efterhånden har fået samlet mig en del produkter.

Når jeg ser mig omkring, så har jeg følgende produkter fra Jabra: Revo, Revo wireless, Solemate, Solemate mini, Street, Classic, Sport wireless+ og et Biz 2300 Duo headset.

Alle produkter virker, ser godt ud og har en lydkvalitet der er bedre end man kunne forvente til prisniveauet (man kan godt mærke at der er et vist teknologideling med Resounds høreapparater).

NB: Jeg har et headset fra Plantronics, der var dyre end det fra Jabra, men brugbarheden er bare nedsat, når lydkvaliteten er på niveau med de høretelefoner man får udleveret på fly.

Good job done, I am happy with them

Super god håndfri

Købt en Jabra Freeway... Super enkelt produkt, et minus at den ikke kan få dansk stemmestyring, men ellers er den meget nem at betjene... :-)
PS. Håber der en dag kommer en dansk stemmestyring... :-)

Godt produkt, - og service ud over alt forventning.

Jeg er den godt tilfredse indehaver af følgende 2 Jabra produkter;
1) Jabra Cruiser
2) Jabra Sport - bluetooth headset

Har haft begge produkter i ca 1½ år, og har været rigtig glad for dem. Jabra Cruiser har en god lyd, og batteritiden er ganske fornuftig til mit forbrug.
Jabra Sport benytter jeg 4-6 gange om ugen til træning (2-3 timer pr. gang), og kan ikke undvære dem nu hvor de er blevet en fast bestanddel i min træning. Endvidere benytter jeg dem når jeg cykler til og fra arbejde, eller længere ture.
Efter knap ét år begyndte min Jabra Sport at drille periodisk med én af tasterne. Jeg tog kontakt til den forhandler jeg havde købt dem hos NemoWare.dk, og de sendte mig med det samme et nyt sæt, sammen med en frankeret kuvert til det. FLOT service, og tænker at det er en aftale de har med Jabra? -Men var i hvert fald glad for den hurtige respons.
For kort tid siden, -mistede jeg den ene af de eargels ( et gummistykke) som sidder omkring højtaleren, og som findes i forskellige udformninger, så man får den bedst mulige pasform i øret. Da jeg ikke kunne finde delene nogen steder på nettet, tog jeg direkte kontakt til Jabra, og få dage senere fik jeg sendt nogle nye kvit og frit, og det er til trods for at jeg havde tilbudt at betale for dele og forsendelse i min mail til dem.

Som forbruger, ved man først, om man har gjort en god handel når man har haft produktet i hænderne, og prøvet det af, og fundet ud af om det har levet op til ens forventninger. Endvidere er den håndtering man oplever, når man laver en reklamation, vigtig for om man ønsker at købe ét nyt produkt, ved samme producent. Min konklusion er i hvert fald, som jeg skriver i overskriften, -ét godt produkt, og en service ud over alt forventning.

Produkt virker ikke - Headset Halo2

Har lige købt et bluetooth headset(halo2) i dag kl.18.15 og ville så tage det i brug efter opladning, men det virker ikke - det lader op, viser et grøn lys som beskrevet i manual, men parring slår ikke til. og hvis man benytter tænd/sluk funktionen virker denne heller ikke.

Lad være med at købe dette produkt, og hvis du gør det så få butikken til at kontrollere om det virker - nu begynder produktet at "synge" under opladningen - ØV ØV :-(
Jabra

Reply from Jabra

Hej René

Jeg beklager, det sene svar. Samtidig vil jeg beklage, at du har haft en dårlig oplevelse med vores Jabra HALO2. Hvis du ikke allerede har fundet en løsing, vil jeg anbefale dig, at kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe dig videre.

Du kan kontakte dem via email support.no@jabra.com eller ringe på gratisnummeret 70 25 22 72.

Mvh Anja - Jabra Marketing

Meget ringe service

Når man nu benytter sig af Jabra's hjemmeside til at spørge om info - eller skriver til deres mailadresse - op til flere gange, hvorfor får man så ikke noget svar retur?

Spørgsmålet går ud på at jeg gerne ville vide hvorfor der ikke er en dansk stemmestyring til Jabra Freeway - et dansk produkt. Jo, jeg kan downloade fransk og tysk tale og ellers må jeg nøjes med en stemmestyring på engelsk som ikke fungerer hvis man ikke lige snakker ærkeamerikansk.

Måske kan Jabra reagere her istedet for?
Leon found this review useful
Jabra

Reply from Jabra

Hej R.

Jeg beklager det meget sene svar! Jeg kan desværre ikke svare på, hvad der er gået galt. Vi har evt. haft en fejl i vores kontaktformularer. Jeg har dog tjekket det igennem, og nu virker det i hvert fald. Men det har selvfølgelig været en dårlig oplevelse for dig, og det beklager jeg.

Hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål, kommer det her. Desværre findes Jabra FREEWAY ikke med dansk stemmestyring. Det har simpelthen noget at gøre med, hvad der kan betale sig at producere.

Skulle du få brug for kundeservice kan du kontakte dem via email support.no@jabra.com eller ringe på gratisnummeret 70 25 22 72.

Mvh Anja - Jabra Marketing

Jabra Details