Jackjones reviews

Jackjones reviews

7.2

ERG FIJN SHOPPEN!

Ik heb hier erg fijn kunnen shoppen. Verder vind ik het enorm goed dat er gratis verzending en gratis retourneren is. De enige kleine tegenvaller was dat de site soms niet zo soepel werkte...

Jas gekocht in de winkel, wordt goedkoper in de webshop

Ik heb een jas gekocht die was afgeprijsd van 170 euro naar 137 euro.
Nu zie ik ineens dat diezelfde jas daar is afgeprijsd van 170 euro naar 120-125 euro.
Dit is oneerlijk en ik wil graag een compensatie tegoed van bestsellers.

Provokerende ekspedienter og fulde af løgn i Odense C

Købte for 3000,- kr i butikken i Odense C. Normalt køber jeg ikke bukser i J&J men ekspedienten overtalte mig til at prøve og sagde til mig at det ene par blev lige så bløde som de andre jeg havde valgt første gang de blev vasket for de virkede meget stive.
Da jeg kom hjem blev de vasket uden resultat og for en god ordens skyld fik de en tur mere med løse syninger til følge.
Da jeg kom ned i butikken startede han ud med at være provokerende hvilket pissede mig af men bevarede roen og forklarede situationen.
Hans svar var at det kunne jeg jo regne ud. Og fik sagt til sidst at jeg var jo for dum at tro på ekspedienten så han ville intet gøre ved det. Og hvis jeg lå og grad om natten over at de var gået op i syningerne og ikke kunne leve med det kunne han sende dem til rep.
Endte med at smide bukserne på bordet så han kunne beholde dem og sagde det var sidste gang jeg handle i J&J .
Har generelt virkelig dårlig erfaring med J&J og når han kan se på bonen hvor meget man har købt selv om det i princippet er lige meget så burde han da også være interesseret i forretningen.

Superlækkert tøj til en fornuftig pris.

Jack & Jones i RC i Odense har været et godt sted at handle tøj. Sidst jeg handlede i Jack & Jones i RC i Odense fik jeg 100 i rabat ved køb af et par af de lidt dyrere bukser. Til gengæld fik jeg en rigtig god sweat, og en smart T-shirt + boxer shorts i de nyeste og fedeste farver. Ekspedienterne var søde til at hjælpe mig med med at få de lidt dyre bukser hjem, som jeg ville have. CLARK ORIGINAL JOS 218, en lys blå JJ T-shirt, og en STORM sweat i blå. Mit nye Jack & Jones tøj det passer mig godt, og det super lækkert at have på, god pasform i bukserne som er mørkeblå, de er bare rigtig gode, + det gør sweat, T-shirt, og boxer shorts også. Hvis jeg skal have mere nyt tøj, så ved jeg hvor Jack & Jones i RC i Odense er, En ting er sikker ekspedienterne de skal nok hjælpe mig mig med af finde noget godt tøj til mig. Det kan de søde ekspedienter i Jack & Jones i RC i Odense være stolte af.

Schöne Mode

Schöne Mode und schneller Versand :)

Fedt tøj! Billige priser! Hurtig levering!

Køber altid tøj fra JackandJones har aldrig været skufffet!
de har noget rigtig fedt tøj, som alle har råd til at købe.

Fatal levering

Jeg bestilte en cardigan som jeg skulle bruge til en konfirmation. Jeg blev lovet en lynlevering, dog 3 dage efter bestillingen (hvilket er normal leveringstid) var den stadig ikke kommet. Herligt at mangle noget til en konfirmation.

Udmærkede jeans, rimelige priser på det fleste produkter. Deres service må dog siges at være helt i top hvad angår forsendelse og reklamation

/Jens

havde en dårlig oplevelse med et par jeans. Jeg havde dog ikke gemt kvittering, men fik alligevel en super betjening, som jeg bestemt kan være tilfreds med og som JackJones.com kan være stolte af.

Jesper Greve

Positivt

Hurtig levering, god service og jeg er bestemt tilfreds :-) Tak for det

Super nemt!

Jeg bestilte 2 T-shirts og kunne hele vejen følge min pakke.Det var super dejligt og gik ret hurtigt.

2 ting som har noget at sige i forhold til min købsoplevelse:
1) Deres emailkontaktformular på hjemmesiden linker til en 404, så det var ikke muligt at sende dem en email - til gengæld kunne man sagtens ringe til dem, hvilket jeg så måtte finde tiden til at gøre i min arbejdstid :-)
2) Billederne på hjemmesiden matcher ikke produktet. Farverne er meget lysere på hjemmesiden, hvilket resulterede i at det print, jeg troede var helt lysebrunt viste sig at være ret mørkebrun i virkeligheden. Det ærgrer mig, da det var netop den farvekombination, der gjorde, at jeg købte netop den trøje.
Den anden trøje jeg købte var bedre afbilledet.

Jeg vil dog uden tvivl ikke tøve med at handle hos Jack & Jones igen :-)

Kunde gennem flere år

Har ikke tal på hvor mange år jeg har handlet i Jack And Jones, hvor jeg altid har været tilfreds med kvalitetten, service, varene noget som jeg uden tvivl også vil være i fremtiden.

Men der hvor kæden hopper bare en smule af er på hjemmesiden kontra butikkerne..
Jeg har fået 2 gavekort til Jack And Jones og var så inde på hjemmesiden for at kigge på tøj, hvor jeg ente med at finde en del mere end hvad mine gavekort var på. Men jeg tænkte hvad fanden når man nu skal handle så kan det lige så godt gøres rigtigt. ;o)

Men men det er så bare ikke muligt at bruge sine gavekort på hjemmesiden, man kan godt checke hvad der er på men ikke bruge dem.
Her var min tanke det var da for åndsvagt at en webshop i 2012 ikke en gang kan klare betaling via egne gavekort, nu når det kan checke saldoen på det. Så jeg tog ud i det ræs som jeg ville undgå og ind til den nærmeste butik, her havde det så hverken en eneste ting af det jeg ville have eller mulighed for at få det hjem.
Så jeg står så med valget at købe noget andet tøj i butikken som ikke var det jeg ville have, eller så ved siden af købe det fra web-shoppen dermed sprænge tøj budgettet......

Det er på godt jysk træls.!!!

Super dumt, at man ikke kan bruge sine gavekort online.

Udmærket priser og levering, og sådan set god service. Grunden til, at jeg kun giver dem 4 stjerner, er fordi jeg lige har haft fødselsdag, hvor jeg ønskede mig gavekort til Jack & Jones, fordi jeg ville bruge dem senere. I dag ønsker jeg så at bruge dem, og tjekker først balancen på de forskellige kort på deres hjemmeside, og finder en masse tøj, så priser passer med balancen på alle kortene. Endelig, ved checkout, finder jeg så ud af, at man ikke kan bruge de såkaldte "onecards" gavekort når man handler online..! Jeg er altså nødt til at bruge dem i en dansk forretning, men da de på ingen måde tilbyder det samme udvalg, føler jeg, at de gavekort jeg har, på ellers ret mange penge, er værdiløse...
Dette synes jeg er en fuldstændig latterlig regel, og de burde informere bedre omkring det!
Dette er selvfølgelig kun en "lille" ting, og det er nok kun fordi jeg lige har fundet ud af det, at jeg kun giver 4 stjerner, for som sagt er det ellers en troværdig side at handle fra ;)

Immer gerne wieder

Super schnelle Bearbeitung und Lieferung!
Würde jederzeit wieder hier bestellen.
Toll finde ich die versandkostenfreie Lieferung.

nem bestilling online

Super nem bestilling og str passede ;)

Har altid kun handlet i deres butikker, men min korte ben er ikke altid tilgængelige i butikkerne så skal bruge ekstra penge på at ligge dem op

Nu kan de prøves i butikkerne i livet og bestille korrekt ben længde online i deres shop

Handler der helt sikkert igen.

køber kun jackjones og denim77 bukser :)

Guter Service

Die Artikel wurden schneller als erwartet und in sehr guter Qualität geliefert.

TOP Ware

Super Ware, gute Preise, so macht einkaufen Spass!

Sehr gut

Die versendung der bestellung hat ihr Wort gehalten!!!
Sehr gut

Is Jackjones your company?

Jackjones Details

Kig ind i Jack & Jones onlineshoppen og se det store udvalg af fedt tøj fra Jack & Jones. Find det, du kan lide, køb det og få det tilsendt med posten.

Visit Jackjones