Jacobil Autogaarden reviews

Jacobil Autogaarden reviews

7.4

Vi kom ind med færgen om morgenen med en mere eller mindre defekt bil. Ringede rundt til områdets værksteder og Jacobil tilbød at hjælpe os med det samme. De lokaliserede problemet og fik bestilt den manglende stump hjem samme formiddag, så efter ca. 4 timer var bilen fikset og vi kunne fortsætte vores ferie. Super service og rigtig flinke folk deroppe i Hirtshals :-)

Is Jacobil Autogaarden your company?

Jacobil - Autogaarden Details

Visit Jacobil Autogaarden