Jacobil reviews

Jacobil reviews

7.7

Kort ventetid til service på Mazdaen og god kundeservice!

Uventet god service

Jacobil Frederikssund gav mig fantastisk service ved reparation af en forsikringsskade på min bil. Forløbet varede i alt lidt under en måned, og Jacobil var rigtig gode til at kommunikere til mig, hvornår de gjorde hvad, og alle aftaler blev overholdt, endda, hvor muligt, også før tid. Desuden gav mig uventet service ved både at vaske og støvsuge bilen grundigt inden min afhentning. Resultatet af reparationen er helt perfekt, og jeg er meget imponeret over deres både professionelle og venlige service. Det var første gang jeg var kunde hos Jacobil, og jeg vil helt sikkert bruge dem igen.

Is Jacobil your company?

Jacobil A/S Details