Jacobs Bar-bq reviews

Jacobs Bar-bq reviews

4.9

fiskesuppe??????????????

har netop i aften sammen med en kammerat besøgt det førhen så berømte spisested JBQ hvor vi nød et par fadøl. Vi fik lyst til husets fiskesuppe, der består af suppe - torsk og rejer. Det var en mildt sagt elendig ret, suppen var så salt og pebret at den var umulig at spise, hvilket da heller ikke lykkedes for os. Da den venlige tjener hentede de stadig halvfyldte tallerkner og spurgte om suppen havde smagt godt, gav vi en pæn og høflig beskrivelse af oplevelsen, til hvilket han blot havde den kommentar, at det var han da ked af. Det kunne være at JBQ skulle kigge kokkene over skuldrene når disse krydrer maden, og så måååååske tage lidt ansvar og tilbyde kunderne en kaffe eller fadøl som erstatning for en meget dårlig kulinarisk oplevelse. Konklusion på aftenen må være, at JBQ kan skænke en fadøl, men fiskesuppe kan de ikke lave.
Jens H. Olsen

Jacobs pitabar - wtf?!

Igår fik jeg pludselig lyst til en pita med oksefilet, som engang var noget gutterne og mig undede os selv når der skulle være luksus. Jeg så oksefileten blive smidt på flammegrillen for mig, tænderne løb i vand, og jeg glædede mig.

Da jeg kom ind lignede alt sig selv, og jeg fik efter noget ventetid afgivet en ordre. Der var rimelig gang i den derinde kl. 19 på en hverdag, med ca. 10 kunder i biksen, så lidt ventetid var helt ok.

Da jeg fik min pita, og havde taget de første tre bidder uden at smage kød, åbnede jeg pitaen og kiggede ned og så en meget lille mængde kød (i forhold til sidst jeg var der, for flere år siden). Jeg gjorde pænt opmærksom på det, og ekspedienten beklagede og sagde at det kunne han godt se. Jeg fik at vide at jeg godt kunne få lidt mere i, men så måtte jeg vente til de andre ordrer var lavet. Det accepterede jeg, og ventede i 5 minutter. Der var nu mere kød i pitaen, men det var stoppet så godt ned, at brødet var flækket, og meget af fyldet lå i papiret. Jeg tønkte pyt, og tog fingrene lidt til hjælp. Der sad kun 2 ved "baren" ud over mig og spiste (to pæne udenlandske piger). De spurgte på engelsk om de måtte bede om noget chili, som de havde set mig komme på. Ekspedienten sagde "yes", hvorefter hun gav dem skålen der stod lige foran mig, istedet for at tage skålen lidt længere nede af bordet. Jeg kunne ikke andet end opfatte det som en bevidst provokation, sikkert udløst af min tidligere efterspørgsel på mere kød, som måtte havde været en irritation.

Jeg må indrømme at lysten til at være der var så godt som væk, og jeg havde heller ikke lyst til at diskutere med betjeningen, så jeg spiste resten i bilen.

I bilen lagde jeg mærke til smagen. Brødet var standard varen fra hylden i fakta. Salaten var iceberg, som var frisk. Ét stykke agurk og én skive tomat på ca. en cencimeters tykkelse hver, som var lge i overkanten. Hvis jeg skulle gætte: 4 spiseskefulde dåsemajs, og en creme fraiche dressing som var ok, uden at være decideret lækker. Oksefileten var mør, men havde ikke set marinade, salt eller peber. Pris 48,- værdi: 25-30,-

Alt i alt en lettere bizar og ærgerlig oplevelse, både af betjeningen og maden.

Jacobs Sweetdeal sucks

Via Sweetdeal købte vi 4 x American Iron Steak-menu a 168 kroner til halv pris. Tilbuddet skulle benyttes man-tor.
Vi har lige haft "fornøjelsen". 4 kartoffelbåde pr. mand, og for mit vedkommende en steak, som var næsten 25% fedt/sener. Den i øvrigt søde servitrice spurgte, om vi var tilfredse, og det var jeg ikke. "Sådan er /de/ bøffer", sagde hun - og ellers var alt da i orden.

Hvis Sweetdeal'en havde været "køb en inferiør steak til halv pris", havde det været ok. Når man formulerer tilbuddet på en måde, så man får deres sædvanlige produkt til halv pris, må man sgu osse servere det sædvanlige produkt.

Fik jeg nævnt, at det er sidste gang, jeg spiser på Jacobs-bar-bq?

Dejlig mad

Vi har været der nogle gange, og vi er vilde med stedet.
Stemningen og maden er bare god..!!

God Mad

Rigtig god mad og dejligt sted med god betjening.

Pita bar

Oplevede at blive smidt ud af Jacobs Pita bar umiddelbart efter jeg havde købt min mad, og endvidere en sur og næsvis betjening. Det er sgu dårlig forretning...

Tidspunktet var iøvrigt lørdag nat d. 20 november 2011.

Is Jacobs Bar-bq your company?

Jacob Evars Bar B.Q. ApS Details

Visit Jacobs Bar-bq

Call us on: 86122042
We live here: Banegårdspladsen 14 , 5. sal.
8000 Århus C