Jacobsenplus reviews

Jacobsenplus reviews

9.3

Superservice og fleksibel levering

Gjorde opmærksom på manglende vare og spurgte hvad jeg ville...

Jeg havde bestilt to stole hos Jacobsen, men blev kort efter kontaktet på email med besked om at de ikke var på lager og om jeg ønskede at vente eller annulere ordren. Jeg valgte i første omgang at vente da jeg ikke kunne finde stolene på lager andre steder, men ombestemte mig så da jeg alligevel fandt dem på lager hos en anden leverandør. Jacobsen annulerede ordren uden problemer.
Tak for hurtig og super god service

God og hurtig levering

Rigtig hurtig levering

Meget venlig og hurtig betjening

Bestilte et spisebord og fik med det samme en mail fra Jacobsenplus om at bordet ikke var på lager.
Jeg fik muligheden for at annulere min ordre eller vente på levering fra leverandør (ca. 14 dage).
Jeg ventede på bordet og fik gennem forløbet venlige mails om leveringstidspunkt.

Super service!

Man skal bedømme en virksomhed på hvordan den reagerer når man klager.

Jeg bestilte et produkt og modtog det få dage senere. Desværre var produktet skadet under transporten.

Men der var ingen problemer, alle var venlige og et nyt produkt blev afleveret hos mig få dage senere.

God start, forløbet reddet på målstregen

Jeg bestilte og fik hurtigt leveret varen, aShelf fra Kreafunk, men den manglede nogle elementer før jeg kunne bruge den. Der gik lidt for megen tid med at få reservedelene, men JP satte mig til sidst i forbindelse med leverandøren som havde hovedansvaret for problemet, de kontaktede mig, så jeg får det tilsendt direkte fra producenten.

5 stjerner og det har de fortjent.

Overskuelig web-side, rimelige priser og hurtig levering.

Hurtig og top kvalitet

Hurtig og top kvalitet

Fantastisk Service

Jeg har fået en fantastisk og hurtig service, af nogen meget rare mennesker.

Godt udvalg og hurtig levering.

Stor anbefaling herfra :)

dårlig indpakning

jeg har modtaget den men i skal pakke den bedre ind .den seddel der var inden under
plastikken var våd kan ikke læses. låget var knækket og der var løbet væske ud .hætten under det sorte låg sad ikke fast.flasken var bulet. den var smurt ind væske

mvh.tonni

omhyggelig sagsbehandling

kan anbefale at handle med denne webbutik , god webside og efterfølgende service

Også personlig betjening.

Jeg kunne ikke finde ud af størrelserne oneline. Ringede til det opgivne nummer og fik en sød og kvik pige i telefonen. hun kunne både finde den badekåbe, jeg ville have, og fandt endda en et nummer større, den mulighed fremgik ikke af hjemmesiden.'
Senere ringede hun retur til mig for at sikre sig, at jeg var den rette person, så hun kunne sikre sig, at jeg fik sendt det rigtige. God service! Birte.

Suveræn salgsservice

Fik en fin information om hvor min ordre befandt sig og hvornår jeg kunne forvente den leveret. Fik oven i købet en personlig hilsen om en god jul - sådan følte vi det i hvert fald - i den sidste mail om, at nu var varen sendt.

Nemt og hurtigt

Meget lækre produkter og nem hjemmeside. Jeg bestilte et produkt søndag og fik allerede pakken mandag. Det var rart, at det virkede som om, der var mennesker på den anden side af webshoppen, og jeg fik en sød ordrebekræftelse med "God jul og god weekend!"
Min eneste kritik er at jeg skulle betale 50kr. i fragt for et produkt til 150kr., men selvfølgelig skal det også kunne betale sig for dem.

imødekommende, lyttende og top service

Jeg blev mødt af en medarbejder der var fuldt ud optaget af at hjælpe og ydre al mulig hjælp.

Fantastisk service

Firmaet ligger i horsens og jeg bor i kbh. Samme dag som jeg bestilte fik jeg en mail fra lagerchefen med besked om at de ville aflevere den på min adresse allerede dagen efter. Det er super og seriøs service! Kun varme anbefalinger herfra.

i orden

ingen problemer

Upåklageligt

Upåklageligt og problemfrit ... som det skal være :-)

Meget hurtig forsendelse og alt ok.

Alt ok. Kan anbefales

JacobsenPlus Support

JacobsenPlus

Hos Jacobsen har vi et bredt team som alle er klar til yde deres bedste i din jagt på de helt rigtige møbler - kom ind og besøg os, og vi vil vejlede dig igennem et bredt sortiment af design møbler fra hele verden. Eller du kan besøge vores webshop Http://shop.jacobsenplus.dk og få varene leveret lige til døren. send os en mail med din forespørgsel. Vi besvarer mails hurtigst muligt indenfor 24 timer i hverdagen. Tlf. 75648722 maj@jacobsenplus.dk

Visit Jacobsenplus