Jacomputer reviews

Jacomputer reviews

7.4

Kundeservice

Har købt en laptop ved Jacomputer, den service jeg har fået dernedefra har været rigtig god, har handlet der tit og man får altid en god behandling og en god service, deres teknikker er også behagelige at snakke med, er en yderst tilfreds kunde.

Kunden i front - indtil du har betalt.

Jeg havde gået og overvejet at købe en bærbar computer til min mor i julegave, og hvad gør man så for at sikre sig alt går som planlagt? Køber lokalt!
Det var så ikke tilfældet. Jeg havde udset mig en computer på forhånd, og skulle bare ud og have købt den. Da jeg kommer ind og spørger til den kan de ikke få den i den farve jeg vil have før efter jul, men tilbyder mig en næsten identisk. Jeg takker pænt nej, og går et par dage og spekulere over det. Jeg kommer se tilbage senere på ugen, og bestiller den computer som jeg havde tænk på fra starten, i en anden farve. Det skal siges at jeg køber computeren først i December.
Det hele virker fint, indtil min mor tænder den for første gang, og den så skal bruge strøm. Den bliver sat til lader, men får ikke strøm. Jeg kikker det lidt igennem, da jeg har lidt forstand på det, og kan konkludere det er laderen der er noget galt med, og ikke computeren.
Mandag morgen møder jeg op hos JA computer, og siger at den ikke vil lade. Ekspedienten siger så til mig at de ikke har en tilsvarende lader på lager, og jeg må vente på de får sendt min lader til Sverige, så de kan reparere den.
14 dage efter, hvor vi har haft ringet flere gange til JA computer for at hører til, hvor langt de var kommet med laderen, bliver vi så tilbudt en "erstatnings-lader" en lader vi kan låne, indtil vores egen kommer tilbage fra Sverige. Da vi så kommer hjem viser det sig kun at være halvdelen af stikket. Der manglede den del der gik fra adapteren til strøm stikket. Heldigvis har jeg altid noget på lager, og finder det stik der mangler i mine gemmer. Jeg gad kort sagt ikke bruge mere tid på at høre på uvidne personale i butikken.
En uge efter får vi at vide at laderen er kommet tilbage fra Sverige, og vi kan hente den.

Jeg syntes simpelthen det er for dårligt. Jeg føler virkelig at jeg har haft førsteprioritet - Indtil jeg har betalt, derefter er det alle de nye kunder der bliver prioriteret først.
Jeg mener ikke det kan passe min mor skal vente næsten en måned på at få lov til at prøve sin nye computer.

Jeg kan ligeså godt sige det som det er - Jeg kommer der ikke igen, og jeg vil ikke opfordre andre til det.

Useriøs

Total useriøs butik, bestilte en HD, fik en Ordrebekræftelse og alt ser godt ud men så opdager han at andre sælger den samme vare til en anden pris, får nu en mail hvor han skriver at der desværre er udsolgt selvom lagerstatus var ok der jeg bestilte, han tilbyder mig en anden vare som jeg ikke kan bruge.
kikker senere på han site og der har han stadig den HD jeg bestilte på lager men til en helt anden pris, det holder bare ikke

Ja du er dygtig, i den mail du sender til mig skriver du den er udsolgt men på samme tid har du den på lager til en anden pris og hvordan skulle jeg lige kunne omgå dine regler? mener stadig du fyldte mig med løgn for at tjene lidt extra
J.A. Computer

Reply from J.A. Computer

Hej Sten

Du glemte hvis lige og læse vores salg- og handlesbetingelser punkt 3, da du handlede, men lad mig lige bringe den til dig her:

3. Priser
Medmindre andet er angivet, er alle angivne priser i danske kroner og inklusiv 25% moms.
Undtaget er forsikringer, der er momsfrie.
Angivne priser gælder kun for ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne.
Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv.

Læg mærke til der står: der tages forbehold for bl.a. prisfejl....

Med hensyn til lagerbeholdning, så du dig heller ikke for... 4 stjener er lig med at vare er på vores indkøbslager, som også står beskreven på vores hjemmeside - det var den både den gang du bestilte og i dag.

Vi mener, du bevist har forsøgt at ville omgåes vores regler og desværre for dig lod vi det ikke ske, men så er det da rart, vi kan få lov til at forklare os her.

Handel Lokalt?????????

Min datter ville købe en bærbar for sine konfirmationspenge, jeg sage til hende at vi skulle handle lokalt (dårligt valg) så havde vi miulighed til at få løst eventuelle problemer.
da problemet nu er opstået, computeren låser og registrer ikke når der skrives. Computeren er nu kun 1½ måned "gammel" og påstanden fra jacomputer er at den er ok i hardware så det må være software (det kan vi godt lave for 600,- kr) den har været indleveret 2 gange.
Men når min datte køber en computer til 5000,- kr burde der være service der var med til at få en god oplevelse af et sådan køb.
denne gang er det en dårlig oplevelse, den virker jo ikke
Michael Weltz Jacobsen

Fysiske Butik, God service

Nu har jeg før været hos J.A Computers Fysiske Butik og har modtaget en Service jeg ikke har set mange steder før. Så reperationer tager de ikke noget for, and storer reperationer forsøger de at lave så hurtigt som muligt of informerer dig, hvis de mener der er noget som mangler eller burde instaleres.

0 stjerner

Jeg har aldrig oplevet så dårlig en service. Selvom der beviseligt er fejl i et produkt, bliver man afvist med alle mulige undskyldninger. Der handler jeg ikke mere.

Kvalitet til tiden..

Bærebar, printer, patroner, pærer og meget mere som vi har fået igennem J.A.Computer har altid været iorden, leveret til tiden og ikke at glemme til gode priser...
En butik som stærkt kan anbefales, god betjening...

J.A. Computer Details

Pc Systemer, Computer, Hardware, Bærbare, Notebook salg til fornuftige priser- computer konfiguration efter dine ønsker. Notebooks bærbar pc stationær hardware samt software til dine behov.

Visit Jacomputer

We live here: Skyttevej 11B