Jafi A/S reviews

Jafi A/S reviews

8.8

Super butik

Kan varmt anbefale JAFI. Der er altid en super betjæning, lige meget hvor mange kunder der er. Man føler sig velkommen, og de er altid klar på at hjælpe, og stille deres viden til rådighed.

Den bedste betjening og butik EVER!!!!

super godt personale der hjælper med ALT, ja det kan da kun betyde 5 stjerner

Pragteksemplar af en butik!

Jeg elsker at komme i JAFI i Viborg. Per er så kyndig indenfor fiskeriet, og jeg har den fornøjelse af at se ham i båden ved siden af mig på søen, hvor han hiver den anden store fisk op efter den anden. Han ved hvad han snakker om. Det samme med Dennis, som er hav freaken i butikken. De er eksperter, og leverer altid kyndig vejledning og råd til folket.

De efterfølger kunders forespørgsler på sortimenter og de kan skaffe alt hjem. Jeg har fx lige været oppe for 2 dage siden og høre efter en propel til min elmotor. Ingen vidste hvem som forhandlede dem, men giv Per 2 min i telefonen, så var den på vej til mig.

Det er så fedt sted at handle, og man føler sig så velkommen og godt behandlet. Jeg har både haft reklamationer, service af haglgeværer og bestilling af rigtig mange varer, og altid glider som det skal, der har aldrig været det mindste.

Det er dejligt, endeligt at have fundet en butik, som kan klare alle mine forespørgsler. Nu er tiden hvor jeg kigger på 15 forskellige net butikker for at finde de 4 ting jeg skal købe endelig ovre. Jeg tager i JAFI, og hvis de ikke har det, så får de det hjem på få hverdage.

Jeg gider ikke engang at kigge priser på nettet mere, for i det lange løb, så betaler det sig at være fast kunde ved JAFI.

Uden sammenligning den bedste grejbutik!!

Meget dygtige ansatte der ved hvad de snakker om, og de har virkeligt lidt af hvert i butikken, uanset om man fisker sø, put, hav osv.

Priserne er ydest fornuftige, og man kan altid snakke om prisen hvis det er det man har lyst til. Hvis de ikke har varen hjemme kan de stort set skaffe alt, og det uden at tage ekstra eller lign. for det.

Køber selv omkring 95 % af mit grej der, da det er et utrolig lækkert sted at komme. Man føler sig hjemme, og de ansatte er altid klar på en hyggesnak, også selvom man nødvendigvis ikke skal have noget.

Man kan ikke andet end at anbefale denne flotte og veldrevne butik.

Service. Gode priser. Og højt humør.

Altid en fornøjelse at besøge JaFi.
De har et stort udvalg, der dækker de fleste lystfiskere og jægeres behov.
Personalet har en stor viden, om jagt og fiskeri. Og de har ALTID tid til en lystfiskerhistorie eller to.
Og så er de til at handle med.
Jeg føler mig altid velkommen, i den lækre butik og humøret er altid højt.
Klart min foretrukne grejpusher.

Kanon service og super priser!

De ved hvad de snakker om, er altid i godt humør og er altid klar på en snak! De har et stort udvalg og har de ikke det man lige står og mangler så får de det hurtigt hjem!

Fint udvalg på alle punkter

God stemning, flot butik og rigtig flinkt personale... Priserne er "rimelige", men ellers er alt i top...

Herlig butik

godt udvalg, gode priser, samt høfligt personale.

mvh Andy Møller

Kanon butik !

JAFI er kort sagt en virkelig god butik hvis du har interesse for jagt, fiskeri og outdoor. Butikken er altid opdateret med det nyeste indenfor våben, beklædning, fodtøj, tilbehør, fiskegrej osv. Oven i købet har de også de gode kvalitetsmærker, så du er sikker på at komme hjem med en pose fyldt med kvalitet. Personalet er super dygtige til at henvende sig med hjælp, og de forlader dig ikke før du har trykket din kode på dankortmaskinen. Jeg har selv købt alt mit tøj og sko i JAFI, og jeg er godt tilfreds.

- Alexander Høgh

super service

Super service.Behagelig personalekonkurrencedygtige priser

Danmarks bedste jagt/fiskeri-forretning!

Jeg har handlet hos JAFI de sidste par år, og jeg må sige, at det er uden tvivl den forretning jeg handler mest i. De har en fremragende service. Rare medarbejdere som tager sig tid til den enkelte kunde, hvilket personligt giver mig lyst til at komme igen.

Derudover har de altid konkurrencedygtige priser, og de går gerne langt for at opfylde kundernes ønsker.

- Ole Nørskov

Super flot website

Hej Jafi.

Sikke en flot website i har fået.

Jeg handlede igår, både tøj, sko og fiske udstyr.
Det hele er blevet leveret idag.

Tak for god service.

ville ikke tage mit gevær retur på trods af at det har været brugt

jeg købte den 20 juli et hardballgevær hos jafi.dk geværet fik jeg at vide havde været en udstillingsmodel. da jeg modtog geværet var der tydelige tegn på at det havde været brugt. jeg kontaktede derfot jafi via mail og fik ikke noget svar før i går den 25/8 altså en måned efter. svaret var at mit køb var ældre en 14 dage nu, og de tager ikke brugte vare retur... sådan noget forbandet _ _ _ _ har jeg _ _ _ aldig hørt og gider ikke bruge 2 sek mere på dem. syntes lige i andre skulle vide dette før i handler

JAFI A/S Jagt & Outdoor Details

Leveringstidspunkt og transport

Levering af varer fra JAFIWebshop anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle bestillinger sendes med Post Danmark, hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem køber og JAFIWebshop. Dette betyder at varene sendes indenfor 48 timer efter modtaget ordre. Levering på købers adresse i Danmark, vil derfor normalt ske indenfor 3 dage. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges.

Reklamation

Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra JAFIWebshop, skal påberåbes inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Dersom du opdager en fejl, skal du rette henvendelse til JAFIWebshop. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, JAFIWebshop har stillet dig i udsigt. Du kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for JAFIWebshop.

Returret

JAFIWebshop yder 14 dages returret, gældende fra den dag du modtager varen. Fortryder du købet, skal JAFIWebshop underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du fik varen i hænde. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget, dette er også gældende for den emballage og infoskilte der er på varen. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen på den angivne adresse.

Våbentilladelse

Nogle of varerne på hjemmesiden kræver våbentilladelse. Man skal have tilladelse til at have et skydevåben (undtagen luftbøsser, hvis personen er over 18 år), nogle knive og ammunition. Tilladelse kræves også, hvis det er et antikt våben.

JAFI Jagt & Fiskeri Midtjyllands største udstilling af Jagt, Fiskeri og Outdoor

Visit Jafi A/S