Jagro reviews

Jagro reviews

7.1

I love it!

Hvis man er VILD med japanske haver så må dette jo være det næst bedste efter Japan!

Skøn have man kan se på og blive inspireret af. Jeg opdagede straks hvad det var jeg manglede og som jeg kunne lave forholdsvis billigt!

Skønt udvalg af planter, træer, bonsai, sten og ikke mindst store bambus i meter mål! Dem skal jeg snart bruge en del af.

Personalet var hjælpsomt og imødekommende.

Websiden byder på god inspiration og så kan man let finde ud af hvornår de holder kurser og lignende.

Is Jagro your company?

Jagro Planter & Tilbehør Details