Jagtdanmark reviews

Jagtdanmark reviews

6.2

Hurtig og effektiv kundeservice!

Hurtig ordrebekræftelse og meget fyldestgørende oplysninger om indhentelse af våbentilladelse. Varen afsendt fra firmaet samme dag som tilladelsen og identifikation er fremsendt. Jeg kan kun anbefale firmaet på det varmeste...

Den dårligeste kundeservice jeg har oplevet

Bestilte en salonriffel ved jagtdanmark. det var billiger end andre steder.
men deres kundeservice er den ringeste i danmark, og jeg handler meget på nettet.
man får ikke oplyst hvad der skal ske, og skriver man til kundeservice har de en masse undskyldninger klar. de har ikke noget telefon nr. man kan ringe til. handler man med våben er der andre regler med forsendelse og det står der ikke noget om på hjemmesiden

De trak pengene på min konto dagen efter bestillingen, men fik først varen over en måned sener, det er sku ikke i orden, der skal først trækkes penge når ordren er sendt.

Handler ALDRIG der igen

heinz

Utroligt det firma eksisterer endnu..

Er chokeret over manden endnu kan sælge varer til Danskerne .Og pudsigt at se den anmeldelse med 4 stjerner har samme navn som indehaveren Carl .Brug Google lidt flittigt og man kan få oplyst adskillige mennesker som i god tro har prøvat at handle der og fået en meget speciel behandling.Pas på dine penge der findes andre bedre steder at handle

Super service hurtig levering

Jeg har købt en jagtriffel hos Jagtdanmark. 30% billegere en andre steder blev leveret samme dag jeg fik tilladelsen og virker upåklageligt!! Jeg har køb der flere gange og hver gang har været med god og videngivende service.
Ingen klager herfra.

Dårlig kundeservice

Bestilte d.3 juli en pakke 5.5 mm hagl hvor jeg så nogle dage efter skrev en mail til dem for at høre af hvor langt de var med min ordre og først der informere de mig om at varen er udsolgt eller for at gøre det lettere så ligger jeg lige de mails herind.

Besked: Hej jeg bestilte den 3 juli (kun nogle dage siden) hagl til luftgevær men jeg har ikke hørt mere siden og ville mene at det ikke tager så længe normalt før man modtager det man bestiller så vil høre hvor langt min pakke er.

From: jagtimport@jilas.dk
To: ...
Date: Sat, 7 Jul 2012 22:29:52 +0200
Subject: SV: [jagtdanmark.dk] Message from contact form

Hej de er pt udsolgt men kommer i næste uge til dig

Sendt: 8. juli 2012 01:02
Til: Jagt Import
Emne: RE: SV: [jagtdanmark.dk] Message from contact form

Det mener i ikke at det er værd at infomere jeres kunder om eftersom i ikke skriver det på jeres hjemmeside? Det skal ikke misforståes i en sur tone men en af de ting som skaber mange faste kunder er når der er god service og når jeg går og venter på at haglene kommer så forventer jeg enten mail eller opkald om det hvis varen er udsolgt hvis ikke det skrives på hjemmesiden at varen er udsolgt og forventes på lager igen den ja en eller anden dato.

Nu ved jeg at hvis jeg fremover vil købe noget hos jer så skal jeg ringe for at se om det overhovedet er noget i ligger inde med eller om der er længere ventetid og så mister jeg lidt lysten til at handle hos jer. Men positivt er at i ikke er længe om at svare på mail :)

From: jagtimport@jilas.dk
To: re
Date: Sun, 8 Jul 2012 14:05:55 +0200
Subject: SV: SV: [jagtdanmark.dk] Message from contact form

Har du tænkt over at det er ferietid, og det måske kunne være årsagen.

Og nu har de blot annulleret min ordre... Det er sidste jeg jeg bestiller noget der.
Jimmi found this review useful
Jagtdanmark

Reply from Jagtdanmark

Vi kan ikke sende ordrer der er så små at det ikke kan betale sig og hvor forsendelsen koster mere end varen.
Brok over ingen ting - og ordren er aldrig effektueret.

Fin handel og hurtig levering

Jeg kan se at mange brugere af trustpilot.dk har haft dårlige oplevelser med jagtdanmark.dk, men jeg synes også de positive anmeldelser skal med når de er berettigede.

Jeg bestilte en vare hos jagtdanmark.dk søndag, og havde den onsdag. Eneste minus er høje omkostninger i forbindelse med forsendelsen, men ellers var varen og handelen helt i orden. Vil man ikke betale forsendelses- og ekspeditionsomkostningerne, kan man afbryde handelen.
Jagtdanmark

Reply from Jagtdanmark

tak for de pæne ord

Jagtudstyr til hele verden.

Visit Jagtdanmark