Jagtkompagniet ApS reviews

Jagtkompagniet ApS reviews

8.0

Ikke sidste gang jeg handler ved jagtkompagniet!

Jeg bestilte min Ghillie Suit 1 dag før den ankom. Servicen er helt i top, et ocean af produkter. (Fede produkter) - alt i alt kunne det ikke blive bedre, kan klart anbefales!!!

Hurtig handel!

Sendt nogle mails, der bliver besvaret omgående. Alle varer blev leveret meget hurtigt i fin og sikker emballage. Håber nu blot, at kvaliteten er god. :-)

Super servise

Jeg bestilte et kamera hos firmaet nogle få dage før jul. Derefter blev jeg så ringet op af en mand som spurgte om han måtte sende mig et andet kamera som var lidt dyrere. Jeg fik det til samme pris. det måtte han selvfølgelig. DET NÅEDE FREM TIL JUL. Desværre havde de glemt en anden ting jeg havde bestilt. Jeg skrev til dem og fik det tilsendt uden diskussion. HURRA der er et firma der ved hvad god kundeservise er

Har købt tæt på 10000 kr i år hos jagtkompaniet har kun godt at sige

Har handlet mange steder på nettet. Hos jagtkompaniet har jeg aldrig haft prob fx med returvarer. Udvalget vokser, go'e priser og hurtig lev. Kan kun anbefale dem !

Billigt, rimelig service. Men langsomme og har sjældent produkt på lager.

Jeg er godt tilfreds med de ting jeg har fået fra dem. Men nu har en af mine venner og jeg bestilt flere gange derinde, og vi har begge flere gange prøvet at få en restordre.

Det så ikke det store problem, at de ikke har ting på lager. Problemet er, de tager først kontakt til kunden, næsten 14 dage efter ordren er afgivet, og fortæller at de ikke har varen.
På den tid, kan man altså nå at finde sit produkt på en anden hjemmeside og bestille det hjem.

Super service.

Super god service og billige priser :0)

God pris hurtig betjening

Bad om hurtig betjening, da jeg var sent ude før min afrejse, havde mine bestilte vare dagen efter ;-)

Fantastisk levering og service!

Efter bestilling af x antal vare modtager jeg en mail hvor der står at det meste af det jeg har bestilt er i restordre. Og gennem en kort korrespondance kl. 21:30 kommer vi frem til et kompromis hvor jeg i særdeleshed kommer der fra med følelsen af at blive taget godt om og seriøst. Jagtkompaniet, tager fanme hånd om deres kunder, og de gør alt for at tilfredsstille deres kunde!

Stor oplevelse, og jeg kommer 100% til at købe mine næste vare af denne slags hos jagtkompaniet!

En super god oplevelse

Søndag den 10/2 2013, bestilte jeg nogle varer hos Jagtkompagniet. Umiddelbart efter modtog jeg en ordrebekræftelse. Tirsdag den 12/2, fik jeg dog en ny mail. Min ordre var i restordre. Da der var en af de bestilte ting, jeg skulle bruge "her og nu", ringede jeg til dem, for at høre nærmere om min bestilling. Jeg forsøgte at ringe 2 gange, med 5 minutters mellemrum. Umiddelbart efter 2. forsøg, ringede de mig op. Jeg forklarede mit dilemma. Det var en meget forstående person som gerne ville undersøge, hvor hurtigt de kunne fremskaffe mine bestilte varer. Jeg kunne også vælge at annulere min ordre, valget var mit. Vi blev enige op at de gerne måtte undersøge, hvor hurtigt de kunne fremskaffe mine varer. Allerede dagen efter, den 13/2, fik jeg en ny mail. Min ordre var nu afsendt. Samme dag fik jeg besked fra post Danmark, om at pakken ville blive leveret den 14/2. - Alt i alt, en super god oplevelse. handler gerne hos dem igen!

hold jer langt væk fra jagtkompagniet

hold jeg langt væk fra jagtkompagniet jeg sendte vare retur og vil have mine penge retur siden har jeg ikke hørt fra dem har sendt masser af mails som de ikke gider svar på

Dårlig kundeservice er kun fornavnet på denne "virksomhed"

Jeg skrev 5-6 mail og de svarede aldrig, jeg prøvede at ringe men kun "voice mail". Når jeg skrev at jeg ville afbestille svarede de direkte at de refunderet bestillingen. Men ingen kommentar på alle de andre mail jeg sendt.

ufattelig dårligt sted

jeg bestilte i onsdags (d.4-1-12) nogle støvler som jeg fik overbeskæftigelse på allerede 10 minuter efter hvor der står de vil blive sendt af sted i går (d.5-1-12), men så igår eftermiddags fik jeg en mail hvor der står min bestilte varer er gået i restordre:( og jeg så først hvis det er muligt modtage støvlerne om 1-1½uge:O jeg sendte så en mail hvor jeg gerne vil annullere min bestilling, men har i dag kl 13:00 intet svar fået, jeg har ringet 2-4gange men de tager ikke telefonen.. det synes jeg er for dårligt:( så det er absolut ikke et sted jeg bestiller fra igen og jeg vil fraråde andre at bestille fra dem.. rigtig dårlig service

Positiv oplevelse :o)

Bestilte div. vare som kom som lovet!
Der var dog et par bukser som var i rets, og der blev jeg ringet op og fik at vide de senest ville komme i uge 1, og nu sidder jeg med dem i hånden, så jeg er yderst tilfreds med den service jeg har fået, og i særdeleshed med kvaliteten og prisen på de produkter jeg købte.

Godt tilfreds kunde

Fik min vare som aftalt idag.Og alt er som det skal være.Men det eneste minus er som osse spiller en stor faktor især når man har en online butik og vil ha et godt forhold til kunden,som man jo skal leve af er,at man har meget svært at komme i kontakt med indehaverne! Og det bliver med tiden ris til egen røv,hvis det ikk blir bedre med tiden.
Mvh H.H. Pørksen.

Ingen svar

Har modtaget en vare med fejl og har straks efter modtagelsen sendt mail for at forhøre mig om mulighederne for at få varen ombyttet/returneret. Har fortsat intet hørt efter mere end 1 uge.

Umuligt at komme i kontakt og en måneds venten.............-

Bestilte jagttøj for en måned siden og fik efter ordrebekræftelsen en email om, at den var i "restordre", men forventedes at blive sendt om 1-1½ uge. Endnu idag, d.5/12-11 har jeg intet hørt og kan ikke komme i forbindelse med dem: har sendt mange mails og har ringet et dusin gange uden at få kontakt.
Men så efter en mail hvor jeg ville annullere min ordre kom en opringning med en forklaring og aftale om sende varerne straks de ankom. Modtog varerne d.3/1-12.
Sendte en vare retur som fortrydelse og fik beløbet refunderet som lovet.
Det ser ud som om servicen er blevet bedre her i januar 2012.

INGEN KOMMUNIKATION !!!

Har bestilt en hundeseng hos jagtkompagniet. Kontakter dem efter nogle dage uden nogen form for kommunikation for at høre hvor min seng bliver af. Den kan de først få hjem om 14 dage. De foreslår en anden hundeseng, som indvilliger i at se.
Jeg meddeler dem, at den er jeg ikke interesseret i at købe.
Hører intet fra dem med hensyn til min betaling som de har modtaget.
Sender dem en mail, og beder dem føre pengene tilbage til mit kreditkort.
To dage senere beder de om konto nr., og har siden intet hørt fra dem.

Man kan ikke komme i kontakt med firmaet per telefon, og via email skal man have god tålmodighed !!

Ville ikke handle i denne butik !

Meget tilfreds

Jeg er meget forundret over den kritik, jeg læser her på siden.
Jeg har købt et par støvler hos Jagtkompaniet.
Fra bestilling til levring: 4 dage.
Jeg stillede et spørgsmål om varen via e-mail. Havde et venligt, brugbart svar indenfor 48 timer.
Støvlerne levede fuldt ud op til mine forventninger.

Kan man forlange mere?

Winnie Bruhn

super vare til gode priser

Har købt jagt ting via jagtkompaniet hjemmeside, super ting de har, hurtig levering af tingene, kan varmt anbefales til andre jæger.

Mvh Peter

Langsom levering og vil ikke ombytte varer

Bestilte 5 lokke duer, samt en kniv og lidt andet, der går 5 hverdage og 2 weekender før jeg modtager en mail hvor der står "afsendt" og går ud fra Post DK har den nu, så jeg modtager den omkring tirsdag. Men syntes det er for langsomt, det kunne jo være det hastede lidt.
Tror ikke jeg vil handle der mere, mange andre har også haft endnu dårligere erfaringer med "jagtkompagniet". Én utilfreds kunde kan hurtigt blive 100 mistede kunder.

Mvh Mads Filholm

Har handet der endnu en gang ... Denne gang er det helt katastrofalt ...

Jeg modtod en forkert vare, og skrev til dem at de havde sendt en forkert varer.

Der svarer de "vi har desværre ikke flere af de andre på lager"
Så tænker jeg lidt ... Fordi i ikke har det på lager, så sender i bare noget andet eller hvad?

Nå men jeg spørger om de sender en retur label til mig, og det vil de ikke. De påstår at min varer passer, og efter jeg gav dem tørt på i en e-mail med ren fakta. Så stoppede de med at svare, og nu står jeg med en ubrugelig varer som de ikke vil returnere.

Inkompetente fjolser af denne dimension skal man lede længe efter ..

De lever i hvertfalde overhovedet ikke op til det de skriver på deres hjemmeside ...

"JAGTKOMPAGNIET ApS drives af jægere med mange års erfaring med salg og distribution!

Vores ambition er at skabe en jagtverden på nettet, hvor du kan kan handle jagtudstyr til bedst mulige pris, få inspiration og drømme.

Vi afsøger markedet for kvalitetsprodukter, og slår til hvis vi finder gode tilbud vi kan bringe videre til dig. Find dine yndlingsprodukter i ro og mag i vores webbutik, medens du sidder derhjemme eller på kontoret.

Vi sørger for at levere varerne til din adresse, så du nemt og bekvemt kan få mest muligt ud af din hobby og/eller levevej."

De burde få frataget retten til at sælge varer, det er jo indlysende at alle deres kunder er utilfredse, jeg begriber ikke hvorfor man vælger at køre virksomhed på denne måde. Håber de har dårlig smag i munden, for det fortjener de.

www.jagtkompagniet.dk Details

Visit Jagtkompagniet ApS