Jagtkompagniet ApS reviewed by

Brovst, DK

Langsom levering og vil ikke ombytte varer

Bestilte 5 lokke duer, samt en kniv og lidt andet, der går 5 hverdage og 2 weekender før jeg modtager en mail hvor der står "afsendt" og går ud fra Post DK har den nu, så jeg modtager den omkring tirsdag. Men syntes det er for langsomt, det kunne jo være det hastede lidt.
Tror ikke jeg vil handle der mere, mange andre har også haft endnu dårligere erfaringer med "jagtkompagniet". Én utilfreds kunde kan hurtigt blive 100 mistede kunder.

Mvh Mads Filholm

Har handet der endnu en gang ... Denne gang er det helt katastrofalt ...

Jeg modtod en forkert vare, og skrev til dem at de havde sendt en forkert varer.

Der svarer de "vi har desværre ikke flere af de andre på lager"
Så tænker jeg lidt ... Fordi i ikke har det på lager, så sender i bare noget andet eller hvad?

Nå men jeg spørger om de sender en retur label til mig, og det vil de ikke. De påstår at min varer passer, og efter jeg gav dem tørt på i en e-mail med ren fakta. Så stoppede de med at svare, og nu står jeg med en ubrugelig varer som de ikke vil returnere.

Inkompetente fjolser af denne dimension skal man lede længe efter ..

De lever i hvertfalde overhovedet ikke op til det de skriver på deres hjemmeside ...

"JAGTKOMPAGNIET ApS drives af jægere med mange års erfaring med salg og distribution!

Vores ambition er at skabe en jagtverden på nettet, hvor du kan kan handle jagtudstyr til bedst mulige pris, få inspiration og drømme.

Vi afsøger markedet for kvalitetsprodukter, og slår til hvis vi finder gode tilbud vi kan bringe videre til dig. Find dine yndlingsprodukter i ro og mag i vores webbutik, medens du sidder derhjemme eller på kontoret.

Vi sørger for at levere varerne til din adresse, så du nemt og bekvemt kan få mest muligt ud af din hobby og/eller levevej."

De burde få frataget retten til at sælge varer, det er jo indlysende at alle deres kunder er utilfredse, jeg begriber ikke hvorfor man vælger at køre virksomhed på denne måde. Håber de har dårlig smag i munden, for det fortjener de.