Jariauto reviews

Jariauto reviews

8.4

Kan det blive være!

Jeg lagde den her besked ind på deres face for en månede siden nu. Hvor på jeg fik afvide den ville komme ind for 2 uger også slettede de hele vores samtele. Jeg har siden haft ringen 2 gange til dem med svar om af de snart for den og af de vil ringe men jeg har stadig ikke hørt noget fra dem. Og nu så også blevet højere det sted jeg har set den billigere så kan sku kun sige af vis de ik vil sælge noget kan de da bare sige det til mig. Men har også kun ventet i 6 uger nu.
Jeg skrev ind til jari-auto om af jeg havde set Pioneer DEH-X8500BT til en billigere pris d.30 juni og fik aldrig noget svar tilbage. Så til sidste kørte jeg ned til dem d.9 juli efter jeg havde været inde og se om de have en på lager som de havde. Da jeg så kommer der ned har de solgt den sidste for næsten 2 uger siden, hvor jeg så tænker der kan jo ske fejl for og alle. Men jeg aftaler med dem af de vil ringe til mig inden torsdag igen da jeg skulle forbi herning der. Men jeg måtte selv ringe onsdag kl 16.30 for og høre om der var sket noget, hvor på jeg så for afvide de ikke kan skaffe den mere. Men sjovt nok står der stadig på deres hjemme side af de har den på lager d.12. juli. Syntes sku det er ringe når jeg både har være der nede og ringet til dem og de siger af de ikke kan skaffe den mere også står der den stadig er på lager.

Hurtig

Bestilte kl 6 morgen , pakken kom næste dag , perfekt

Den eneste ulempe der var at man ikke fik et pakkenr som man kan følge

Dårlig telefon- og emailservice

Jeg ringede og fik ikke noget svar om jeg var havnet hos Jari. Endelig kommer en mand og siger bare "hallo", hvorefter han fortæller mig, at der ikke er nogen, pga. grundlovsdag. Har I ikke råd til en telefonsvarer?
Ingen besked om varen er afsendt!

Tak for-ingenting :-(

Bestilte varer d. 14/5. Har den 22/5 endnu intet hørt (udover at jeg skulle bedømme Jari auto på Trustpilot-hvilket hermed gøres). De lover 1-2 dages levering :-( Man kan ikke få varen leveret til døren!!!??? JEG handler i hvert tilfælde ikke hos Jari igen.

Brud på sikkerhed og meget lavt informationsniveau

Jeg valgte at lave min bestilling via webshoppen og har valgt at afhente mine varer i den fysiske forretning i Herning. Jeg skulle oprette mig som bruger med e-mail og password. Da jeg modtog min ordrebekræftelse per mail, var mit password skrevet i mailen. Da ukrypterede mails fungerer på samme måde som at sende informationer på bagsiden af et åbent postkort, så kan jeg ikke forstå at Jari Auto har valgt at sløse sådan med sikkerheden.
Derudover stod der at leveringsdatoen ville være nævnt i min ordrebekræftelse. Der var intet nævnt herom. Der er heller ingen information om, om jeg vil blive kontaktet når ordren er leveret til forretningen i Herning.
Jeg kan se på min bankkonto, at pengene er trukket, men jeg aner ikke om ordren er leveret til forretningen og om hvornår det vil ske.
Jeg er derudover blevet bedt om at anmelde Jari Auto på Trustpilot, inden jeg har modtaget varen og afsluttet handlen :-)
Sjældent har jeg oplevet sådan en uprofessionel onlinehandel!

super

Super hurtig handel. :-)

Første, sidste og eneste gang !!

Vil ikke anbefale hvis det er varer man skal bruge rimeligt hurtigt. 5 ugers leveringstid på autoindtræk er lige i overkanten, men Jariauto kan godt finde ud af at hæve pengene samme dag som bestilling ! Andre firmaer hæver først penge når varerne bliver afsendt.
Ved flere opringninger er jeg blevet præsenteret for den ene undskyldning efter den anden. Dårlig forretningsmoral.

Fin vare

Rigtigt tilfreds med vare og hatighed. Leveringen gik helt i kage men det var ikke jeres skyld, men vognmandens.

Hurtig fra Bestilling til levering.

Bestiller du varen her, har du den meget hurtigt.

Hurtig levering.

Billigt og hurtig levering!

Hurtig levering til en skarp pris

Skulle have en motorantenne til bilen, havde købt en hos T hansen til 348, gik på nettet og fandt jariauto, der var tilbud til 164 incl. forsendelse og når man pakker den ud ligner det sgu den fra Tante Hansen.

Kan varmt anbefales,ingen problermer

Jeg vil anbefale at man køber der god servce og tingene kommer til tiden
så ju hu.
Palle nielsen
Greve

Super duper

Rigtig god betjening. Hurtig levering. Jeg vil helt sikkert handle hos Jer igen.

Lidt dyrt i forsendels. Ellers 5 stjerner 😊

Hurtigt og efektiv.

Alt gik efter bogen

Har lavet en online ordre hos dem, og det gik fint. Intet at sætte fingeren på.

det fungerer perfekt

Hvis du har brug for sikkerhedsseler eller andet til din bil, så kontakt Jariauto, de leverer til tiden.

Varen var leveret efter 1 dag så det var ok

Bogen jeg købte hos jariauto var bestilt over nettet og den kom dagen efter så alt var helt perfekt.

Virker første gang,så det er ok.

Den vare som jeg bestilte,var fremme 2 dage efter,så den var hjemme.

hurtig levering !

Varen var okay, leveringen var super hurtig, tak for det....

Visit Jariauto

Call us on: