Jattx reviews

Jattx reviews

5.4

Ridser og skrammer på alt

Møblerne blev flyttet som lovet, og flyttemændene var flinke nok. Desværre var de langt fra professionelle, og både møbler, lejlighed og opgange fik en hård medfart. Jeg har uden held forsøgt at få dem til at ordne skaderne. Nogle ting kan man købe for billigt.

Firmaet synes at være gået under jorden???!!

For et pr uger siden fik vi flyttet alle vores ting - de måtte køre af to omgange da de ikke kunne have det hele. Der var tre gutter om jobbet og de var langt fra proffer til opgaven og langsomme.....
Værst af alt lykkedes det dem at få smurt vores dyre klapvogn ind i cykelolie - og nu er firmaet sørme ikke til at få fat på. De svarer ikke på mails og lige pludselig kan de ikke længere kontaktes via deres tlf-nr på hjemmesiden.
Mit råd: HOLD JER LANGT VÆK FRA DET FIRMA (hvis altså det skulle lykkedes jer at komme i kontakt med dem)

Fleksible og synpatiske flyttefolk til rimelige priser

Flyttefirmaet www.jattx.dk er nogle unge meget sympatiske fyre der arbejder effektivt. De har ikke nogle af de helt store flyttebiler men det blev klaret ved at køre 2 gange. Vores flytning på en iskold og snefyldt søndag blev udført uden problemer til en god pris.

Super - hurtigt, effektivt og venlige folk

Vi fik flyttet en mindre lejlighed, og to flyttefolk ordnede det med et smil. De var hurtige og effektive og meget venlige og imødekommende.

De tog endda en sofa med tilbage til den gamle lejligheds storskrald uden at bede om ekstra betaling, selvom det var besværligt for dem.

Kan kun anbefale dette flyttefirma :-)

Is Jattx your company?

Visit Jattx