Jaynet A/S reviews

Jaynet A/S reviews

4.5

God samarbejdspartner

Vi har en 100% IT løsning hos JayNet og jeg oplever deres support som værende særdeles serviceminded og kompetent. Regninger, der henviser til de enkelte opgaver gør det nemt at få et detaljeret overblik over økonomien. Hurtig løsning på eventuelle problemer. Føler os bestemt behandlet mere som en samarbejdspartner end en kunde.

uoverskuelig fakturering, dårlig kundeservice

Vi har tidligere i vores virksomhed benyttet Jaynet. Vi skiftede dog hurtigt igen da de fakturaer vi modtog langt oversteg det forventede beløb og når vi henvendte os direkte til Jaynet talte de til os som om vi var idioter og ikke deres kunder !

Kære Henrik,

Vi er kede af det dårlige indtryk du har fået af Jaynet.

Vi arbejder løbende på at forbedre os, og jeg vil derfor gerne i dialog med dig for at få uddybet den konkrete sag.
Du kan finde mine kontaktinformationer inde på www.jay.net.

Tak for tilbagemeldingen.
Jeg ser frem til en uddybning.

uanstændigt svindel

Vi prøvede jaynet i en kort periode (ca halvanden måned ) og var ikke tilfreds med ydelsen samt prisen på fakturaen var ikke den vi aftalte. Vi fik en regning på 13.000 for 3 måneders almindelig hosting. Efter 100 forsøg lykkes det at informere dem om at vi ikke ønskede et samarbejde, hvorefter jaynet Jaynet sendte os til inkasso. det blev så til en regning på 22.000 Dkr på trods af at vi ville betale for den ydelse vi allerede havde modtaget til overpris.... Hold jer langt væk.. det er fup og svindel

Kære Jan,

I forlængelse af vores dialog, hvor jeg desværre ikke har fået noget feedback fra dig, kommer overstående udmelding meget bag på mig.

Fakturaerne som er fremsendt til dig, er 100% synkrone med de aftaler vi har indgået på forhånd. Kontakt mig endelig hvis du mener, der er en uoverensstemmelser, så vi kan få evt. tvivl af-/bekræftet.

Det er beklageligt du er utilfreds over vores samarbejde, specielt set i lyset af, at vi inden for én arbejdsdag satte en server op til dig og installerede de systemer I skulle bruge, for at komme hurtig i gang, som på daværende tidspunkt var et ønske fra jeres side.

Du må som sagt gerne sende mig en e-mail eller give et kald, hvis vi skal have afklaret omtalte dialog, du har mine kontaktinformationer.

Dårlig service...

Jeg har for mange år siden haft en mail konto ved Jay.net A/S.
Jeg havde behov for at komme til nogen af de oplysninger som ligger i denne mail box, jeg kontakter derfor Jay.net for at hører hvordan jeg får adgang til disse ting idag.
Det viser sig at de har slettet alle gamle mailbox, som ikke er registreret mod deres nuværende kunde sortiment.
Jeg får at vide at jeg ikke kan få adgang til mine mails.

Jeg har aldrig modtaget nogen besked, eller lign. fra Jay.net om at denne konto bliver lukket, og har derfor ingen chance for at nå at tage backup af mine gamle mails.
Derfor sidder jeg nu tilbage uden mulighed for at komme til disse mail, og Jay.net har afvist muligheden for at finde disse gamle mails frem.

/Kennet Madsen

Kære Kennet.

Vi er kede af det indtryk du har fået af Jaynet, og problematikken omkring dit mail box setup.

Vi arbejder løbende på at forbedre os, og jeg vil derfor gerne i dialog med dig for at få uddybet den konkrete sag, og komme til bunds i sagen, og jeg beklager mange gange, at vi ikke har haft mulighed for at vende tilbage noget før.

Du kan finde mine kontaktinformationer inde på www.jay.net.

Good internet connection

I am satisfied with the internet connection and it is also cheap compared to rest of providers. But they take lot of time to provide the internet connection after signup 3-4 weeks (I guess it is because of TDC)
But I am happy with the speed and clarity of the telephone line.

Udmærket udbyder

Jeg har været jay.net kunde i 3 år og har stort set været tilfreds gennem hele forløbet. Da TDC overtog fibernettet fra dong hvor jeg bor var der en periode med en del problemer - men dette var ikke jay.net's skyld selvf. og de gjorde hvad de kunne for at hjælpe kunden. Efter TDC overtog fibernettet er jay.net's hurtigeste upload hastighed kun 10 mbit/s, hvilket jeg synes trækker ned på min overordnet positive vurdering af deres tjenester.

Stabil og hurtig ISP

Jeg har gennem 8 måneder været kunde hos jay.net privat. Oprindeligt havde jeg dansk bredbånd, men da TDC overtog fiber nettet blev det for dyrt. Jay.net tilbyder hurtige fiber forbindelse til rimlige priser.

Jeg har endnu ikke oplevet nede tid på linjen udover det man selv forudsager.

Jeg har også telefoni gennem jay.net og har heller ikke oplevet problemer på dette felt.

Det ville være lækkert hvis det var muligt at bestille TV gennem firberen også.

Alt i alt en rigtig fornuftigt ISP, osm jeg klart vil anbefale til andre.

Har kørt internet via TDC fiber et års tid. Alt er bare perfekt. Super STABIL og HURTIG løsning (100mb). Havde en del spm omkring IP, router og telefoni. Alt blev løst ASAP.
Kan kun anbefales

Deres svartider er uaccetable

Vi har haft en server hostet hos Jay.Net hvor vi efter aftalen skulle have døgnsupport på serveren. Vi har henvendt os nogle gange med spørgsmål, men det er aldrig lykkedes at komme i kontakt med dem. 2 gange er det lykkedes at få svar pr mail. Efter 1 måned hver gang!

Jay.net til erhverv og privat

Vi har anvendt Jay.net til både erhverv og privat en del år. Der har været nedetider, annonceret i forvejen, en gang eller to pr. år - og altid i de meget tidlige morgentimer. Dertil indenfor de to sidste år vist nok et par gange 1/2 timestid med fejl.
Det er acceptabelt.
Der er altid direkte fejlservice ved problemer, og en person bærer sagen igennem. Ikke henvisning til den næste og så den næste.
Har set nogle af de dårlige anmeldelser her og under mig noget. Dels er der flere af dem der kun har denne ene anmeldelse og dels anmeldes Jay.net's tv. Mener ikke de har eller supporterer TV.

Er der nogen, der hører fra Jaynet??

I et par år har jeg forsøgt at få hul igennem til Jaynet efter at min udbyder - Elitehost, som jeg var meget glad for - solgte butikken til Jaynet. De reagerer aldrig på mails, så jeg har en stribe mails liggende uden nogensinde at have hørt fra dem. I går fik jeg så en faktura sendt med posten på ca 1100 kr for at være hostet hos dem i 2010 og 11. Jeg husker ikke hvad Elitehost kostede, men det har vi også på mail, så det tjekker jeg. Men det er da ualmindelig dårlig service at de aldrig svarer tilbage (udover den automatiske kvitteringsmail, så man ved at de har modtaget henvendelsen!). Jeg har skiftet udbyder for længe siden, og kan kun opfordre andre til det samme. Har overvejet at spørge Kontant på DR om de har lignende henvendelser, så de kunne lave et indlæg om Jaynet.

Begynderfejl

Jeg fik jay.net for ca. 2 år siden. De første 3 måneder fik jeg ingen regninger, så jeg skrev til dem. Mit internet virkede fint, fik bare ingen regninger... Der gik et stykke tid, så fik jeg svar. De ville have jeg selv skulle finde ud af om jeg var kunde hos seas, og om jeg overhovedet kunne få fibernet hos jay.net. Jeg forklarede dem, at jeg intet problem havde med ikke, at skulle betale for mit internet, og at problemet ikke lå hos mig. Der gik så to uger før de fandt problemet, og så fik jeg regninger med tilbagevirkende kraft.

Opgraderede for et år siden til 100 Mbit istedet, og det kunne de slet ikke finde ud af. Mine regninger passede slet ikke, og de prøvede så at regne det ud. 3 gange fik jeg en forkert regning før de regnede den ud.

På de to år jeg har haft jay.net har mit internet været utroligt stabilt. Tror det har været nede 1 gang. Hvis man ikke lige skal lave ændringer i sit abonnement, så kører det bare derud af.

Elendigt og yderst ustabilt internet.

Jeg skiftede til Jaynet for nogle måneder siden, og jeg er alt andet end tilfreds. Jeg skifter tilbage til YouSee.
Der har været mange problemer bl.a. mht. at gå fra et selskab over til Jaynet. Med flere dage uden internet og uden mulighed for at kontakte Jaynet. Siden da har det været meget ustabilt, langsomt og den interne hastighed er også forfærdelig! (Jeg har prøvet at skifte frekvens med mere.)
Jeg kan kun fraråde Jaynet!

nice company

super INTERNET
in 3 years i did not have any problem with INTERNET.
Same speed, same upload and no cheating at all:)
Thank you Jaynet

dårlige kundeservice dårligt tv

efter et år som kunde har jeg denne overall kommentare til deres virksomhed.

deres internet kører fint ingen anmærkninger herfra.

men pyha deres tv løsning er i lige så ringe forfatning som smilecontent var (som vi skiftede fra). deres setbokse virker som de skal der hvor lortet virkelig hagler nedover ørene på os var vi ikke kunne bruge internettet OG fjernsynet samtidig uden der komme udfald på fjernsynene (vi havde to bokse). udfaldene begyndte ved 40% brug af internet hastigheden til download så 75% hvor det blev værre og til sidst 90% hvor tv delen var komplet ubrugelig.

Det blev første gang Fejlmeldt til deres tv udbyder comx D.8/2 2011 og har så ellers løbende været rundt mellem de forskellige parter 2 gange hos seas-nve. ikke mindre end 3 gange blev der fejllogget på forbindelsen hvor jeg skiftede mellem 40% og 100% brug af nettet så de selv kunne se fejlene.

vi skriver nu D.16/6-2011 og fejlene er stadigvæk ikke udbedret og vi forlader også jay net inden månedens udgang.

vores konklusion her i hustanden er deres kundeservice er elendig og de gider end ikke ringe tilbage selvom de lover at gøre det med feedback om hvad der er sket siden sidst i deres korrespondance mellem comx og seas-nve. de reagerer KUN på ultimatiumer og ellers skal du som kunde selv sidde og ringe rundt til de forskellige aktørere.

her skulle man ellers mene at når det er jay net der sender regningen ud og dem man betaler til så skal man ikke sidde og bruge tid på telefonsamtaler til deres tv underleverendør men det skal man så!

Hurtig Levering

Hurtig levering, det var jeg glad for, men produktet kunne godt have været lidt bedre kval, men sådan er det, prisen var heller ikke så høj

advarsel - forsøg på bedrageri

I min Indbakke dukkede følgende mail op med et tydeligt PC-oversat dansk fra Jaynet.
Jeg advarer på det kraftigste!!!!!

"
жre medlem af Jay.net,

K Det er kommet til vores opmжrksomhed, at dine faktureringsoplysninger og telefon registrene ikke er opdateret. Dette krжver at verificere faktureringsoplysninger. Undladelse af at gennemgе dine data vil resultere i suspension af din konto. Klik pе linket nedenfor og indtaste dine login-oplysninger pе nжste side for at bekrжfte dine faktureringsoplysninger optegnelser ..

Tak

super

har haft jay.net længe nu det køre bare:)

Bundkarakter!

Jeg kan kun fraråde folk at bruge Jaynet. Internettet virkede ikke, så jeg valgte midlertidigt en anden udbyder, men fik ikke afmeldt Jaynet. Da jeg ikke har brugt deres internet, regnede jeg ikke med at skulle betale noget. Logikken var: intet forbrug = intet indbetalingskort. Jeg modtog aldrig deres indbetalingskort, ifølge Jaynet, fordi jeg angiveligt manglede etage på adressen, jeg tilmeldte mig (der var gadenummer og værelsesnr på - det burde ikke kunne gå galt). Sjovt nok har jeg fået post fra alt andet; bl.a yousee og offentlige instanser såsom S.U. osv. Efter et halvt år får jeg så et inkasso brev og er blevet tilmeldt RKI! Så når det er tid til inkasso kan Jaynet godt få deres budskab og breve bragt frem, men ikke når de skal ud med indbetalingskort! Hvis jeg havde fået indbetalingskort, havde jeg haft en chance for at afmelde Jaynet. Budskab: Dårlig erfaring med Jaynet; internet der ikke virkede plus tvivlsomme metoder mht indbetalingskort. Det er bare min mening.

Elendig service

Har oplevet hvordan de gentagne gange ignorerer ens henvendelser, aldrig vender tilbage, ikke besvare mails/telefonopkald.

Alt i alt en hæslig oplevelse, derfor vil jeg kraftigt frarråde andre benytte Jay.net. De er dybt uprofessionelle, og på ingen måde en stabil samarbejdspartner eller leverandør.

Jaynet A/S Details

Jay.net A/S