Jaynet A/S reviewed by

dårlige kundeservice dårligt tv

efter et år som kunde har jeg denne overall kommentare til deres virksomhed.

deres internet kører fint ingen anmærkninger herfra.

men pyha deres tv løsning er i lige så ringe forfatning som smilecontent var (som vi skiftede fra). deres setbokse virker som de skal der hvor lortet virkelig hagler nedover ørene på os var vi ikke kunne bruge internettet OG fjernsynet samtidig uden der komme udfald på fjernsynene (vi havde to bokse). udfaldene begyndte ved 40% brug af internet hastigheden til download så 75% hvor det blev værre og til sidst 90% hvor tv delen var komplet ubrugelig.

Det blev første gang Fejlmeldt til deres tv udbyder comx D.8/2 2011 og har så ellers løbende været rundt mellem de forskellige parter 2 gange hos seas-nve. ikke mindre end 3 gange blev der fejllogget på forbindelsen hvor jeg skiftede mellem 40% og 100% brug af nettet så de selv kunne se fejlene.

vi skriver nu D.16/6-2011 og fejlene er stadigvæk ikke udbedret og vi forlader også jay net inden månedens udgang.

vores konklusion her i hustanden er deres kundeservice er elendig og de gider end ikke ringe tilbage selvom de lover at gøre det med feedback om hvad der er sket siden sidst i deres korrespondance mellem comx og seas-nve. de reagerer KUN på ultimatiumer og ellers skal du som kunde selv sidde og ringe rundt til de forskellige aktørere.

her skulle man ellers mene at når det er jay net der sender regningen ud og dem man betaler til så skal man ikke sidde og bruge tid på telefonsamtaler til deres tv underleverendør men det skal man så!
Henrik Mulle Meinert Olsen found this review useful