Jcauto reviews

Jcauto reviews

7.8

Billig bil, men alligvel god og fair behandling, kan kun anbefales

Købte en billig bil til kun kr. 16.900,-. Fik den uden omkostninger, betalte kun for nr.plader. Der stod i annoncen at den var nysynet, det var den så ikke lige ved prøvekørslen, men fik oplyst af sælger, Jan Carlsen ( indehaver af J. C AUTO ApS ) , at bilen kunne leveres nysynet i løbet af 3-4 dage. Vi indgik en handel. Det var en søndag, og dagen efter, mandag eftermiddag ringede han og fortalte at bilen var nysynet, service udført og klar til levering. Super service og hurtigt klar til afhentning.

Der kom dog et par småting i løbet af et par uger. Det er jo en billig bil, så jeg havde ikke de store forventninger. Med ringede alligevel. Fik en høflig samtale, hvor jeg fik oplyst, at jeg bare skulle komme med bilen. Kørte derned om søndagen, fik en gratis låne-bil. De ringede tirsdag at bilen var færdig, og uden omkostninger for mig. Det må man da kalde service.

Jeg sagde at det var god service, og han sagde så rigtigt: " hvis man taler ordentlig, selv om man har en reklamation, så taler vi også ordentlig til kunderne, og prøver at yde en god og real service. "

Kan kun anbefale JC Auto

Snyder med tilbud og synsdato

Har oplevet at JC auto "lokker" med nogle meget billige tilbud. Vi kiggede på en Ford som vi var interesseret i, og under besøget blev vi flere gange rådet til at kigge på en anden model end den vi havde udset os. Vi insisterede og aftale at skulle prøvekøre bilen og samtidig få den tjekket. Aftenen før dette skulle ske, blev vi ringet op at bilen var solgt til anden side (den havde været til salg i mere end 3 måneder!), og sælgeren anbefalede igen at vi skulle kigge på en anden model. Jeg fortalte at vi ikke havde mere at tale om, og vi ikke ville købe bil hos dem. Næste morgen blev vi ringet op igen, bilen vi havde udset os var alligevel til salg.
Vi fik tjekket bilen og købte den (solgt uden garanti). Efterfølgende viste det sig, at den synsdato der stod i salgsopstillingen var falsk, den var synet et halvt år tidligere.
Hvis du vil handle med JC Auto, skal du have 100% styr på synsrapport og råd fra anden person end fra JC. Husk, datoen på synsrapporten giver dig ikke nødvendigvis 2 år efterfølgende hvis det var et omsyn. I vores tilfælde har vi iflg tilbuddet købt en nysynet bil (1 måned siden), men den skal synes om 1 år og 3 mdr. igen. :-)

Seriøs brugtvogns-forhendler

Har købt en brugt Opel Corsa hos JC AUTO i Ringsted.
Fik en god seriøs vejledning.
Levering til tiden, og bilen var flot klargjort og nyserviceret.
Rigtig god behandling, og den var billig. Tak

Is Jcauto your company?

Visit Jcauto