JeansandFashion.com reviews

JeansandFashion.com reviews

Excellent
9.0

leuke kleding

leuke stoere kleding bij jeans and fashion ,en vooral snel thuis na een bestelling

Retouren

Bijzonder dat je extra moet betalen voor retourzendingen, is niet echt gebruikelijk!

Beste Jeffrey,

Dankjewel voor je review.
Het klopt dat wij een bedrag vragen om een pakketje te retourneren. Voor het retourneren wordt een kleine bijdrage van €3.95 gevraagd bij Kiala. Dit zodat je een trackinglink ontvangt en je pakket verzekerd is voor evt. schade of diefstal onderweg.
Nadat wij je retourpakket ontvangen hebben betalen wij je direct terug, zodat je binnen 1 a 2 werkdagen over het restitutiebedrag beschikt.
Voor dit bedrag geven wij de beste retourservice die mogelijk is.
Wij gaan je feedback zeker meenemen en kijken wat voor eventuele andere mogelijkheden er zijn.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

jeansandfashion.com

Voortreffelijke service door JeansandFashion

Ik bestelde mijn jeans 's middags en de volgende dag werd hij bij mij thuis bezorgd.

Duurde helaas wat langer voordat ik mijn spullen had

Had 2 broeken besteld.
En hoopte dat ze binnen 1 a 2 dagen in huis waren.
Maar een week later waren ze er nog niet.
Oke, er was aangegeven dat ze uiterlijk 10 werkdagen later binnen zouden zijn.
Maar het duurde bijna deze 10 dagen voordat ze dat ook daadwerkelijk waren.
Klein minpuntje, voor de rest werkte het prima

Beste Henk,

Dankjewel voor je review op Trustpilot.
Beide jeans die je bij ons besteld hebt, bevatten inderdaad een levertijd van 2 tot 10 werkdagen.
Dat wil zeggen dat deze jeans vanuit een andere voorraadlocatie moet komen, helaas neemt dit enkele werkdagen in beslag. Zodra het artikel, wat een levertijd bevat bij ons binnen is, wordt jouw pakketje direct verzonden.
Mocht een artikel een levertijd bevatten, dan staat dit tijdens het aanvinken van je maat vermeldt. De levertijd is een indicatie waarbinnen wij je bestelling zeker kunnen leveren. Via onze trackinglink zie ik dat je bestelling op de 6e werkdag geleverd is.
let op! Zater- en zondagen vallen niet onder werkdagen.

Wij van jeansandfashion.com hopen dat wachten geloond heeft en je bestelling volledig naar wens is.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Super geregeld!

Deze webshop is goed, betrouwbaar en snel in leverantie!

duidelijke en snelle service jammer dat het niet thuis wordt bezorgd

arrikelen waren snel bezorgd bij kialapunt

Prima service en levering

Prima contact om de levering te bevestigen en een snelle afhandeling daarop.

Perfect!

Snel geleverd en product is zoals omschreven.

super service

hier kun je gerust kopen ook terugsturen geen probleem

Nooit meer via Kialapunt.

7 dagen geleden (op dinsdag) deed ik aan begin van de middag mijn bestelling en betaalde deze direct. De volgende dag om 17:00 kreeg ik een mail dat mijn bestelling was verzonden naar het Kialapunt welke ik had opgegeven. Zowel in mijn order als in de verzendmail stond dat de bestelling er binnen 48 uur zou zijn. Vrijdagmiddag had ik echter nog geen bericht gehad dus ben ik langs het Kialapunt gegaan. Mijn bestelling was er niet. Een bericht gedaan naar de klantenservice en ik kreeg netjes nog dezelfde dag een mail terug waarin werd gezegd dat ik mijn bestelling gister kon verwachten. We zijn nu een dag verder en er staat echter nog steeds dat mijn bestelling wordt getransporteerd. Dus ipv de beloofde 48 uur, zit ik nu al een week op mijn bestelling te wachten. Heel erg jammer en ook zeker niet voor herhaling vatbaar.

Beste Jongejan,

Dankjewel voor je review op Trustpilot.
Wat vervelend dat jouw pakketje niet conform afspraak op het kialapunt geleverd is! Kiala levert doorgaans, na verzending, binnen 48 uur op werkdagen aan Kialapunten.
Naar verwachting zou je bestelling uiterlijk gisteren geleverd moeten zijn. Wij hebben dan ook direct een call ingeschoten bij Kiala, hier verwacht ik binnen 24 uur reactie op. uiteraard houden wij je op de hoogte van de levering.

Onze excuses voor het ongemak ook namens Kiala.

Customer service

zeer goede bezorging ga zo door

het was heel goed en makkelijk voor mij

Alles is perfect verlopen"vanaf het bestellen via internet tot het met ontvangen van het bestelling"

alles is volgens de aanleveringsconditie verlopen. Perfect!!!

Andere stof

Bestel-, verzend- en retourservice zijn geweldig. Wat jammer dat de bestelde jas van een andere stof blijkt te zijn. Teleurgesteld en terug met dat ding.

Beste Eesom,

Dankjewel voor je mening op Trustpilot.
Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze verzend- en retourservice.
Veel informatie over het materiaal kun je terugvinden bij het artikel zelf onder het tabblad; productdetails. Alsnog vragen? Dan kun je altijd onze klantenservice raadplegen, via info@jeansandfashion.com staan wij 6 dagen per week voor je klaar. Wil je direct antwoord? Dan mag je ons natuurlijk altijd bellen. Tel: 0900-5326726.

Wij hopen je snel terug te zien bij jeansandfashion.com!

goed maar ook slecht

De eerste dat ik bestelde was die echt snel bezorgd ennu heb ik weer besteld en nu duurt het veel langef dat vind ik wel jammer

Veel keus en snelle levering. Goede service.

Leuke site met veel keus in producten en merken. Super dat je het bij een Kiala punt kan laten afleveren ivm late tijdstip bezorging aan huis van TNT. Min puntje is dat je altijd opnieuw je gegevens in moet voeren en niet onder een account kan inloggen. En ik vind het super dat je later kan betalen.

perfect

Goed product, super veel keuze uit kleding bij jullie. koop graag wat bij jullie en de levertijd is ook goed en netjes zoals vermeld staat bij het product. altijd leuk die haribo erbij ^^ haha!

jammer van de verzend en retour kosten

Jammer, de broeken zijn best duur en je moet verzendkosten 3.95 betalen + voor retour 5.95 of een kiala punt zoeken (schaars als je in een dorp woont, dan 3.95). jammer dat men geen service hierin kent. ga dan toch een andere website zoeken die me 10,- bespaard aan zinloze kosten.

Beste Tobias,

Dankjewel voor je review.
Voor dit bedrag geven wij de beste retourservice die mogelijk is.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

jeansandfashion.com

Snelle levering, betrouwbare site

Besteld en volgende dag in huis! Je word goed op de hoogte gehouden via de mail. Ik kom hier zeker weer terug! Top service van een betrouwbaar bedrijf!

Perfect

Goede snelle verzending en prima product goede pas vorm

Jeansandfashion.com - The Ultimate Fashion Store

Merkkleding voordelig online bestellen

JeansandFashion.com is een gebruiksvriendelijke webshop met o.a. overzichtelijke navigatie, super-filter, makkelijke zoekfunctie, uitgebreide productinformatie, duidelijke foto's met super-zoom!

Veilig en vertrouwd betalen

JeansandFashion.com biedt je een veilige betaalomgeving met een simpele 4-stappen check-out! Je kunt op 7 verschillende manieren (vooruit)betalen bij JeansandFashion.com: iDeal, PayPal, CreditCard (Mastercard-Visa) , GiroPay, Bancontact-Mister Cash of achteraf betalen via AfterPay.

Achteraf betalen via AfterPay

Met AfterPay kun je online winkelen en veilig achteraf betalen bij JeansandFashion.com d.m.v. een digitaal betaaloverzicht in je mailbox. Bestel gemakkelijk jouw producten zonder in de weer te moeten met online bankieren of creditcards. Het grote voordeel van achteraf betalen via AfterPay is dat je op deze manier eerst je nieuwe items kan voelen en beleven alvorens ze te moeten betalen. Voldoen ze uiteindelijk niet aan jou verwachting? Geen nood aan de man!

Gratis verzending binnen Nederland en België

Bezorgen of afhalen? JeansandFashion.com biedt jou grenzeloze mogelijkheden qua verzending. Jouw bestelling morgen in huis? Bestel vóór 16.00 uur en kies voor UPS of PostNL. (Mits alle artikelen voorradig zijn én direct leverbaar) JeansandFashion.com hanteert een vast laag tarief van €3,95 voor UPS en PostNL binnen Nederland ( UPS €4,95 naar België) GRATIS. Ben jij weinig thuis? Wil je jouw bestelling binnen 48 uur (1-2 werkdagen) afhalen in een van de 1300 afhaalpunten in Nederland en België? Dan is Kiala jouw verzendpartner! Je betaalt geen verzendkosten voor verzending met Kiala. GRATIS. Haal jouw bestelling binnen 24 uur (1-2 werkdagen) op bij onze fysieke winkel Paganini in Valkenswaard, nabij Eindhoven. Paganini heeft ruime openingstijden en is op vrijdagavond (koopavond) geopend tot 21.00 uur. Tot ziens bij Paganini, de koffie staat klaar!

Niet goed, geld terug binnen 3-5 werkdagen

Niet geheel tevreden met je aankoop of heb je je vergist? Geen probleem! Bij JeansandFashion.com kun je een artikel binnen 14 werkdagen retourneren. Bij ontvangst van de artikelen ontvang je altijd binnen 3-5 werkdagen het restitutiebedrag retour! In 99,9 % van de gevallen doen wij de terugbetaling dezelfde werkdag nog! Niet goed, geld terug garantie!

Persoonlijke klantenservice

Heb jij een prangende vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van JeansandFashion.com! Vul het contactformulier in op onze webshop of stuur een e-mail naar: info@jeansandfashion.com. Telefonisch kun je ons natuurlijk ook bereiken: 0900-JEANSANDFASHION (0900-5326726) Kosten: 10 ct p/m. Jij krijgt altijd antwoord op jouw vraag binnen 24 uur!

Grootste aanbod trendy merkkleding online

JeansandFashion.com is dé 'ultimate fashion store'. Trendy merkkleding veilig, vertrouwd en voordelig online kopen. Bij JeansandFashion.com vind je de nieuwste en grootste collecties merkkleding van G-Star, Replay, Diesel, Bjorn Borg en meer. JeansandFashion.com heeft de laatste trends, groot assortiment, hoge kwaliteit, scherpe prijzen, gratis verzending & snelle levering!

Orderstatus per e-mail

Jij ontvangt per e-mail een bevestiging van verzending. In deze e-mail staat een tracking-link waarmee je zelf jouw zending kunt volgen. Zo kun je zien waar jouw pakketje zich bevindt en wanneer de geplande afleverdatum is.

Beschikking over het 'Thuiswinkel Waarborg' keurmerk!

Jeansandfashion.com draagt het 'Thuiswinkel Waarborg' keurmerk, hét Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet, catalogi, post en andere verkoopkanalen op afstand. Als consument kun je ervan op aan dat JeansandFashion.com de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van de vereniging onderschrijft, dat ze zich houdt aan en aanspreekbaar zijn op naleven van de relevante wet- en regelgeving.

Over JeansandFashion.com

JeansandFashion.com is dé ultimate fashion store. Trendy merkkleding voordelig online kopen van G-Star, Replay, Diesel, Bjorn Borg en meer. JeansandFashion.com heeft de laatste trends, groot assortiment, hoge kwaliteit, scherpe prijzen gratis verzending & snelle levering!

Visit JeansandFashion.com

Customer Service

Call us on: 0900-5326726 (0,10 ct/min)
We live here: Den Engelsman 16E
6026 RB Maarheeze