Jeanshobby reviews

Jeanshobby reviews

4.1

For dårlig service

Jeg er utrolig skuffet over Jeanshobby. Jeg bestilte varer for 192 kr den 15 februar, og pengene er hævet den 22 februar, me her den 15 april er varerne stadigvæk ikke kommet. Jeg har mailen, intet svar. Fik fat i ejeren den 7 april, der lovede at sende pakken.....der som skrevet ikke er kommet endnu. Har prøvet at telefonere 5 gange i dag, men der er telefonsvarer. Jeg syntes at det er en dårlig måde at drive forretning på.
Jeg har bestilt mange varer over nettet, forskellige steder,
men det er første gang jeg ikke har fået mine varer.

Winnie Kristiansen
Ribe

Så gik der en dag mere

Jeg har skrevet et par gange til dem fordi jeg ikke kan forstå hvor de vare som jeg har købt bliver af. Den 13 marts overflyttet jeg penge til dem og har intet hørt fra dem. Det kan godt være at det er sølle 68,- men....... Dårligt det er ikke den måde man driver en butik

betalt den 19 november, men ingen varer endnu

jeg har bestilt nogen perler den 19 november og betalt det også den 19 november men har endnu ikke set dem. de svare heller ikke på mail eler telefon

anbefaler at benytte jeanshoppy

Jeg kan varmt anbefale Jeanshoppy, da man altid fåren supergod betjening og vejledning. Hvis man kommer og skal have hjælp til ideer til f.eks 3d kort, hvis man selv er løbet tør for fif. der er et meget stort udvalg, så man skal sætte god tid af, når man kommer i Jeanshoppy. Det der også er meget hyggeligt ved at komme der er at man kan kommer hver tirsdag og sidde og lave sin hoppy og få en masse inspiration fra andre og så er der altid kaffe på kanden.

De varmeste hilsner fra en MEGET tilfreds kunde

GOD HYGGELIG & RAR BETJENING....

1000. tak for nogle hyggelige timer i din butik idag, mødte nogle rare mennesker og fik ualmindelig meget hjælp, selv om du måtte rende fra det ene til det andet for at være alle vegne med hjælp.
Mange gange tak for hjælp & kaffe...
Der sker måske fejl indimellem men det er vist også menneskeligt.
Jeg kan slet ikke genkende de negative ting der er skrevet om dig her på siden... Har altid fået en god betjening og vejledning hos dig.

Mange tak fordi du tog dig tid til en gammel kone idag ;-)

Kærlig hilsen Joan Nøttrup.

PS. Det bliver ikke sidste gang......

På det varmeste kan jeg anbefale Jeanshobby.

Altid har jeg modtaget fantastisk god vejledning. Priserne er meget lavere end andre steder og udbuddet så bredt at man godt kan sætte tid af til at kigge. Søger man noget bestemt er hjælpen stor og jeg har altid forladt butikken med et stort smil.
Glæder mig til kommende tirsdage, hvor jeg igen kan få stor hjælp til at kreere og modtage gode fif til lige at sætte prikken over "i'et". Samtidig er der hver tirsdag fri kaffe på kanden - i den butik lever professionalismen hånd i hånd med hjertet :-)

Kærlige tanker fra en meget tilfreds kunde

FUP FUP FUP FUP FUP

Kan ikke forstå at nogen vil te sig sådan.

Jeg købte sidste jul i starten af december smykketing til min datter, som hun skulle have i julegave. Pengene er desværre betalt via bankoverførsel, 193,- som desværre må anses som tabt. Jeg har aldrig modtaget varer, prøvet at skrive flere gange, ringet oceaner af gange, men uden at kunne komme igennem. Jeg måtte til jul lave et gavekort på tingene til min datter, i håb om at de ankom efter jul, men jeg måtte i stedet købe ny gave til hende efter jul. Jeg vil på det kraftigste fraråde at man handler her, og fortryder bittert at jeg ikke har ledt efter anmeldelser inden jeg handlede.
Line found this review useful

Reply from Jeanshobby

Kunden har flere gange blevet bedt om, at sende konto nr, så vi kunne sende pengene
tilbage, kunne vedkommede så ikke send en mail med oplysningen. det for nemt at skrive her uden at oplyse hvorfra man kommer,og skrive som man gør og anbefale hvor vi prøver at levere pengene tilbage. det er for nemt ikke at sende afsender.
Man bør skrive hvad man har oplevet men tillæg som FUP er ude af hvad man kan kalde manglende moral.
Kunden er blevet adviseret om vi ikke kunne opfylde kundens behov, da varen er udsolgt og kan IKKE skaffes igen.
Vi vil her igennem igen henstille til at kunde henvender sig så vi kan få sagen afsluttet.

Jeanshobby.dk

fup butik

Vi bestilte en order ved JeansHobby.dk d. 9/5-12 og betalte samme dag, en uge efter skrev vi til dem at vi ikke havde fået vores vare, fik vi et svare at deres grosist vil sende den til os, men har ikke set noget fra dem.
vi har nu i 14 dage skrevet til dem 5 gange via mail og "kontakt os" på hjemmesiden og vi har også prøvet at ringe til dem 35 gange uden nogle former for svare.
SÅ HOLD JER VÆK FRA DENNE BUTIK.

Reply from Jeanshobby

Kunden er kontaktet for, at finde ud af om varen er nået frem, det er den, vi kede af at der skete fejl og først meget sent fandt vi fejlen.
Det beklager vi meget.

Venig hilsen

Super flot

Jeg har idag den 1-5-2012 modtaget en gæstebor og konfirmationskort, jeg skulle sende eget billede til dem, det er bare så flot lavet, blev så glad at jeg fik tårer i øjenene og skulle såment først betale efter modtagelsen

FUP butik

162 kr. lige ud af vinduet. Det er hvad jeg har fået ud af at bestille en bog hos Jeans Hobby. Fik en ordrebekræftelse og overførte pengene via bank den 17/2-2012, har ikke hørt noget siden.Telefon og mails bliver ikke besvaret, så det må være en FUP butik.
Så jeg vil advare alle, hold jer langt væk derfra.
Line found this review useful

Reply from Jeanshobby

På vores konto udtog fra banken kan vi se tilbage betalingen er gennemført, vi meget ked af at vi ikke kunne opfylde kundes ønske, men forholdet ER bragt iorden.
indbetlingen til Pen-sam bank. dato 14 03 12

mona

jeg har handlet hos jeans hobby i 6 år og kan kun anbefale den altid god betjening og hurtig levering hvis man da ikke lige kigger forbi og får nye ideer og har man brug for hjælp er der også det super godt sted

joe

Altså min mor sagde altid til mig ... hvis du ikke har noget godt at sige så hold din mund! noget jeg så har prøver at efterleve siden MEN... altså jeg har også besøgt Jeanshobby og jeg er possitivt overrasket og fik en udsøgt betjæning, det er rigtigt at der er meget i butikken og at man skal have god tid til at ose (hvilket man også kan UDEN at høre for det eller føle sig presset til køb) og du godeste hvor er der mange gode og sjove ting til bla. scraping og såklart også en hel del 3d til kort flotte pappir, stempler, stickers og ja jeg kunne blive ved.
Det der undrer og tildels støder mig er det siste indlæg mht. dobbelt 3d ark insinuerende at der er fusk med i spilet DET synnes jeg er groft jeg tror ikke på at det er forekommet for så ville du have en MEGET stærk sag på hånden og jeg er da sikker på at ophavsmanden ville betale dig rigeligt for det tip. så måske skulle du tage ved lære af min mors ord om at tie hvis du ikke har noget godt at sige, du kan jo i princippet bare holde dig væk, det er da det jeg gør hvis jeg er blevet behandlet dårligt min holdning er at det er deres tab jeg finder bare et andet sted!
det gør mig så ondt når man bare kan svine folk til og iøvrigt ikke fremlægger nogen form for bevis, det er for nemt.
Det eneste negative jeg har at sige om Jeanshobby er at De ikke skilter mere med deres existens priserne er reelle udbudet stort og hjertevarmen på det rigtige sted OG så er der KAFFE på kanden hver tirsdag hvor man kan møde op og klippe klister og få gratis vejledning hvor kan man få det nu om dage?
Håber at jeg ved denne komentar får ændret lidt ved de anmeldelser der kommer ind så alle jer der ER tilfredse også giver en komentar med på vejen.

mistroisk

Der er godt nok mange ting i butikken. Så burde der heller ikke være lang leveringstid, når man bestiller over nettet. Har lige handlet hos jeans, bla. 3-D klippeark. Der er specielt 2 ark som jeg studser over.Det ene er lidt sløret, som om det er en kopi. Det andet er der på bagsiden af 3-D et billede af en mand der fylder 40 år + en klovn. Hvilken side synes i jeg skal bruge til et 3-D kort???? Synes i andre ikke det er noget lusk. Burde ikke forekomme, hvis man ønsker at drive en god forretning.

Reply from Jeanshobby

Vi vil gerne have de varer, som der skulle være leveret fra os, men da vi ikke kan finde pågældende varer i dine ordre. vil vi gerne se varen. Kopi varer ser vi meget alvorligt på, så venligst bring det eller de ark, som det drejer sig om tilbage til butikken,så vil vi kontakte vores leverandør. (Penge og Porto vil
blive refunderet,oplys venligst konto nr.)
Da de var oppe i forretningen, blev de gjort opmærksom på at hvis nogle af ark var sløret skulle, man kontakte leverandøren af arket,(det står trykt på arket)Hvis vi får disse ihænde vil vi selvfølgig gøre det.

Hold dig væk

Jeanshobby har haft en ting i restordre siden foråret. Dengang blev jeg tilbudt pengene tilbage, men sagde nej da jeg ikke kunne finde varen andre steder, så vi afventede at varen kom på lager igen.
Nu har jeg så for flere dage siden skrevet og bedt om at få mine 82 kr retur, men har ikke engang fået et svar på min mail. Så kan absolut ikke anbefale denne butik.

I dag har jeg stadig intet hørt til mine penge/varer i restordre, og regner heller ikke med at gøre det. Kan kun gentage at man skal holde sig væk.

Reply from Jeanshobby

Vi beklager at vi fra levandørens side ikke set os muligt af levere den ønskede varer. kunden har derfor fået sine penge tilbage, pr. check.

For dårlig

Har bestilt og betalt varer 22.6 - desværre via direkte bankoverførsel. - i dag 19.8. er varerne stadig ikke modtaget. Svarer ikke på mails og tager ikke telefonen, så sidste og eneste gang jeg har handlet via nettet med Jeanshobby

Reply from Jeanshobby

Vi beklager ikke at kunne opfylde kundens ønsker, da der har været fejl info på denne side, som nu er rettet.

JEANSHOBBY.DK

JEANSHOBBY ...kanon sted at handle, de har stort set alt, ellers skaffer de det.
Hyggeligt mødested, man er altid velkommen og de laver super kaffe :)
Er helt sikkert et besøg værd.

Jeanshobby Details

Visit Jeanshobby