Jekas Hund og Kat reviews

Jekas Hund og Kat reviews

8.6

Vanvittigt god service!!

Gode priser og helt enestående personlig service, samt hurtig levering! Super sted!

Fantatisk service

Personlig information hele vejen igennem.
Forsæt det gode arbejde Jekas!

Mere end fantastísk naurlegetøj

En super og ekstrem hurtig betjening - købte naturlegetøj, hvor især minkhalerne er mine 12-ugers killingers absolut bedste legetøj. De får trænet, deres jagtinstikt helt vildt. Dejligt at give killingerne noget, som er naturligt, og hvor jeg med ro i sjælen kan lade dem spise af det. Det kommer den naturlige vej op eller ud igen uden at skade killingerne.
Alle katteejere burde prøve naturlegetøj - så køber de aldrig mere plasticdimser ;-)

Overraskende hurtig levering!!!! Og god kvalitet!

Jeg bestilte en easy walk sele i blå til min kat igår d. 1/5-13, og allerede d. 2/5-13 kl 9.30 lå den i min postkasse. Jeg er utrolig overrasket over den hurtige levering, det er ikke tit, jeg oplever så hurtig levering!
Og kvaliteten er bare i top..
Så alt i alt god kvalitet til gode penge med hurtig levering!

God service og velassorteret internetbutik

Jeg bestilte lidt legetøj til vores katte tidligere på ugen, men fik behov for at få det sendt til en anden adresse, end den jeg havde angivet i bestillingen, så jeg mailede dem hurtigt om dette. Dagen efter fik jeg svaret, at det ikke var noget problem, og pakken i øvrigt var afsendt til den nye adresse. Dejlig service.
Jekas har en spændende internetbutik med flere sjove og gode ting til kattene, som jeg ikke har set andre steder. Især deres naturlegetøj har fanget vores interesse, og kvaliteten af det er rigtig god, så vi vil helt sikkert handle der igen.

Fin betjening

Fin betjening.Mine glasvarer er hver gang kommet hele frem!

Klar anbefaling herfra!

Jeg bestilte en Mix pakke med 7 stykker naturlegetøj til vores katte, og det er et kæmpehit, især kaninpoten og kaninøret bliver kastet rundt og bidt i til den store guldmedalje.

Der var hurtig afsendelse af varen som kom frem et par dage senere. Varen var pakket forsvarligt ind.

Kan helt klart anbefale jekas.dk til alle.

Fantastisk service

Jeg skulle have et kradsetræ, som afvigede en lille smule fra den model, jeg ønskede og jeg fik hurtigt svar og ingen problemer med afvigelsen. De kontaktede mig, fordi jeg havde bestilt en for stor model. Rigtig god service - anbefaler jeg gerne.

Bedste kvalitet og personlig service

Det eneste sted i Danmark, hvor vi har været i stand til at finde kradsetræ i "rigtig" kvalitet (med træ i stammerne i stedet for plastik som de fleste bruger). Fin og personlig service. Jeg savnede dog en mere udførlig samlevejledning til kradsetræet.

Visit Jekas Hund og Kat