Jemogclix reviews

Jemogclix reviews

4.5

Uhøflig selvbetjening....... det burde være minus 5 stjerner

Ja, hvad sker der lige for deres slogan med høflig selvbetjening... eller er det en anden butik . Jeg kommer til Horsens Jem og Fix for at returnerer en sæk Alfix.., og spørger om de (Pigen ved kassen og en mandlig ansat) kan guide mig til Alfix produktet jeg ønsker at købe, da det nu er den 3. sæk der bliver returneret. (min mand havde ellers fået hjælp dagen før, af et par venlige unge mænd)
"I den anden ende af butikken"! er svarret. Jeg beder om lidt nærmere placering, og får at vide det er ved siden af porten.
Godt så, nu må jeg have fundet den rigtige sæk, så vi kan få limet de fliser sammen på terrassen.... men, nej- jeg kunne ikke finde farven, eller navnet på det jeg skulle bruge, så jeg går tilbage til kassen hvor den unge pige og en herre står. Jeg spørger herren om han har mulighed for at guide mig lidt................... og får en overhaling.......... han havde jo sagt hvor det var, og så kunne han da ikke rende og vise folk alting, jeg kunne da selv læse hvad jeg skulle bruge, han skulle være ved kassen, og desuden var han ikke fagmand, så det måtte jeg altså selv finde ud af.......
Høflig selvbetjening, nej det tror jeg ikke....

............og så til reklamationsprocedure!!!!!

havde bestilt og fået en vare helt uden problemer - det virkede helt som det skulle, billigt og hurtigere leveret en lovet.
og så kom reklamationen..... det kan være hvad det er, at en vare er defekt, det er selvfølgelig ikke sælgers skyld, det kan ske med de fleste vare.
Efter henvendelse og hurtigt svar fra jem&cliks blev jeg videresendt til importøren af min vare og det har helt uden jem&cliks indblanden været en sag mellem dem (3. part) og mig og det har også fungeret helt uden problemer med et par mails frem og tilbage og er blevet lovet en erstatning (Poolworld - Per, se desuden anmeldelse af denne)
.....Helt grundlæggende mener jeg ikke det er iorden at man smører sine reklamationer af på 3. part, det er jem&cliks ansvar at håndtere, vurdere, analysere og ombytte og de kan så selv rede den ud med deres leverandør!!!!! Havde importøren nu stillet sig på bagben og ikke håndteret sagen, havde jeg stået som en lus mellem to negle, det skete heldigvis ikke, så trods alt 3*** fordi det blev et heldigt og ansvarligt resultat - for mig. Havde jeg skulle have en slåskamp med dem om min ret, var resultatet med garanti blevet et andet.

Super fin vare, men en vildt dårlig kundeservice.

Bestilte drivhus. Modtog varen. på følgeseddel stod der : 7 dages rekl.ret på glasset. Pga. blæsevejr kunne jeg kun se at vinduerne var hele.... jeg lagde ikke 228 kg glas ud på plænen for at inspicere yderligere, men da vi så samlede drivhuset var 11 ruder med slibemærker efter støbefejl og derfor defekte! Jeg kontaktede Helle Nielsen i kundeservice hos jem&fix, men hun var mildest talt bedøvende ligeglad!!! Tak for ingenting.
Jeg tog så kontakt til Juliana A/S hvor varen var leveret fra og fik den bedste service og 11 nye ruder helt uden problemer. TAK FOR GOD SERVICE JULIANA A/S!
jemogclix.dk ---- Ellers tak!

Fungere men....

Deres udvalg er slet slet ikke hvad man kan forvente i en netbuik når man tænker på hvor stort deres udvalg er i butikkerne, det er en ommer.

Jeg mener dog som udgangspunkt at konceptet holder 112%, de holder det serviceniveau deres koncept foreskriver, nemlig ingenting.

Jeg benytter meste deres detailbutikker og de lever til fulde op det deres koncept. Produkterne er i orden, men som gør det selv mand skal man vide hvad man går efter og skal bruge til de forskellige projekter for man kan absolut ikke få gode råd i Jem & Fix !

Vægdrivhus

Jeg er blevet meget dårligt behandlet af jem og fix .Har købs et drivhus hos dem ,når det blæser larmer det helt vidt .
Christoffersen

Korrespondance med min Jem & Fix
Jeg har nu læst Deres reklamation samt Deres korrespondance med min kollega

På baggrund af Deres beskrivelse af problemet med Deres drivhus, må jeg desværre meddele Dem at jeg ikke ser mig i stand til at hjælpe Dem. At vinduerne i Deres drivhus er lavet af polycarbonat og ikke af glas, kan ikke komme som en overraskelse og ej heller anerkendes som en reklamation, da det ikke er en fejl eller mangel ved varen.

Jeg er kun bekendt med ét øvrigt tilfælde, hvor en kunde føler sig generet af støj fra et lignende drivhus, hvorfor der ikke er tale om et generelt problem ved denne vare. Forudsat at drivhuset er opstillet og samlet korrekt, bør der ingen problemer være.

For en anden gangs skyld, vil jeg bede Dem henvende Dem i butikken hvor varen er købt, i det tilfælde de har behov for at reklamere over en vare fra jem & fix.

Lars Johansen
Regionschef / Area Manager

Tlf.: 51 21 99 55
Fax: 70 22 88 46
Mail: ljo@jemfix.com

Korrespondance med min Jem & Fix

Hej

Som tidligere skrevet så kan jeg ikke bidrage yderligere med kommentar. Deres sag har været sendt til regionschefen hvor De har fået afvisning på Deres reklamation.

Jeg er yderligere ikke bekendt med, at De har henvendt Dem til et forbrugerråd og har derfor ingen kommentar hertil.

Som skrevet til Dem tidligere kan jeg ikke være Dem behjælpelig med yderligere kommentar til sagen og vil gerne frabede mig, at De retter henvendelser direkte til mig.
Gitte K. H. Fallesen

Fax.: 70 22 88 46
E-mail: gf@jemfix.com

Har skrevet til Regionschef Lars Johansen

Kære Lars

Du skriver ( Forudsat at drivhuset er opstillet og samlet korrekt, bør der ingen problemer være).

Så kunne jeg godt tænke mig at du kom og kiggede på drivhuset om det er opstillet og samlet korrekt !.

Men Regionschef
Lars Johansen svare ikke tilbage !!!

Kan anbefales.

Jem og Fix's onlineshop jemogclix.dk funger fint. Jeg mangler dog lidt info om afsendelsen af varen.
Kan anbefales.

Is Jemogclix your company?

Jemogclix Details

jemogclix.dk er et lavpris byggemarked på nettet. jemogclix.dk ejes og drives af jem & fix

Visit Jemogclix