Jemogfix reviews

Jemogfix reviews

3.7

Jemogfix Helsingør

Det gode :
landsdækkende, rimelig stor butikstørrelse, fleksible åbningstider, rimelig stort udvalg på lille areal, rent ude og inde i butikken, billigere end f.eks. Silvan, de ansatte virker generelt pligtopfyldende selv om de er lidt unge og/eller evt. ledige i tilskudsjob (og ikke er gør-det-selv mennesker med hjertet)

Mindre gode :
de fører ikke alle produkter, som er på hjemmesiden, kan ikke bestille tilbudsvarer hjem i tilbudsugen, hvis man 'står i kø' til en person fra det omkringgående personale, så bliver man ikke nødvendigvis ekspederet i rækkefølge (derfor et det bedst at komme off-peak-hours, hvis man skal spørge om noget)

Med respekt for at uheld kan ske og personalet måske kan have en dårlig dag, så er det en pæn lille butik

JEM&FIX yder GOD service!

Så sent som i dag gik jeg ind i den lokale JEM&FIX for at købe et stykke elektrikerrør, der skulle tjene som "etui" for min dirigentstok. Nu kunne de desværre ikke levere elektrikerrør i så korte stykker, men strax gik Claus i gang med at bruge hjernen og havde i løbet af ingen tid flere forslag. Da jeg valgte et stykke gardin-tilbehør (vistnok?), hentede han en nedstryger og savede det ud i passende længde, så jeg havde til to etuier. Se, DET er både god omtanke og FLOT SERVICE!!!

Gå selv på stigen kunde!

Jeg har endnu aldrig prøvet bare at få udleveret en stige, når jeg skulle købe en vare i en forretning, men det prøvede jeg idag i Jem og Fix i Slagelse og så ovenikøbet af en meget flabet tøs, som bagtalte mig til en anden kunde, da hun troede jeg var gået. Jeg må indrømme at jeg synes det er usædvanlig dårlig kundeservice og jeg håber at man vil gøre lidt mere for at oplyse personalet om, hvad god kundeservice er.

Gode priser men..

De er somregel en smule billigere på rigtig mange ting, hvilket i sig selv er et kæmpe plus.!
Men deres manglende uddannelse af deres ansatte er simpelhen for ringe, det må kunne lade sig gøre at ansætte nogen som bare er en smule gør det selv folk uden at prisen kommer til at lide under det...

billigt og nemt (hvis man kan)

hvis man skal have det prisrigtige så er det her - hvis man ved hvad man skal bruge så er det stedet.

Fint

Man for hvad man betaler for, dog sker det man for noget skrammel med derfra.. Man kan ikke klage over der ikke er hjælp at hente, det syntes jeg de gør meget ud af at forklare man ikke skal regne med..

Butikken i 7900 Nykøbing Mors er ihvertfald godkendt herfra..

Jem & Fix Skive

Enestående dårlig service. Priser på trælast varer er blandt de absolut højeste i lokalområdet. Særdeles uforskammet butikschef, ikke blot over for mig, men også over for andre kunder i butikken. Eneste positiv ved butikken i Skive er de smilende unge kasse ekspedienter der endnu ikke har lært at man som ansat i Jem & Fix skal se sur ud, være uforskammet og inkompetent.

intet at klage over

Det er lavpris, hvilket også afspejler sig af lokalerne men de er flinke til at hjælpe

Super betjenning

Jeg købte en markise på jemogfix´s hjemmeside, da jeg modtog den var fjernbetjeningen desværre defekt, og efterfølgende efter opsætningen kørte markisen ikke helt rigtig på plads,

Jeg kontaktede herefter Jemogfix kundeservice, som bad mig tage nogle billeder af makisen, som de sendte videre til producenten.

Producenten bad mig lave nogle justerninger af markisen, som
desværre ikke hjalp noget.

Jemogfix ringede til mig, og sagde at jeg fik tilsendt en ny med Danske Fragtmænd, og de fik den defekte markise retur.

Den nye markise satte vi op i Søndags og den køre perfekt!

Hele forløbet varede mindre end 14 dage!!!

Så jeg kan kun sige, Super betjening fra Jemogfix Kundeservice.....5 Store Stjerner

Jemmeside er ikke fix

Hjemmesiden funger ikke, dårlig søgemaskine.
Og sitet er lige så rodet som deres butikker.
En stjerne for at være billig

Okay butikker

De gange jeg har handlet i jemogfix har der aldrig været problem med hverken medarbejdere eller produkter. Dog har der været meget roddet i butikken:-S

Et godt firma hvor man betaler for det man får..

Et godt firma hvis man godt kan lide at handle billigt.
Et firma hvor du ikke skal betale for servicen som i de andre byggemarkeder, deres koncept hedder jo HØFLIG SELVBETJENING

for skrabet

Vi skulle bruge listeloft.
ingen anede hvor det var, da vi fandt dem, var der ikke nok, de ville bestille flere hjem.
da vi kom for at hente listerne/brædderne, var de fleste meget skæve med ufatteligt mange knaster og en del var beskadiget, og sælgeren sagde bare at sådan var de og de ikke førte 1. sortering.

ingen service

og ofte har de ikke det man spørger efter, eller også ved de intet om det de handler med

Man får hvad man betaler for

Konceptet holder 100%

Super butik

Jem og Fix Fr.værk. - Service??

OK, Lavpris byggemarked, men hvad sker der for jer.??

Ingen varer på hylderne ( el stik ), uge efter uge. Ingen medarbejdere som lige kan hjælpe. ( Kasseekspedient - Det ligger der over! ). Jo tak, jeg har jo ledt og ledt..

Butikken roder.

Næ, så handler jeg hellere hjemmefra i Herlev. Her er medarbejderne noget mere service orienteret.

jem og fix

har nogen gode tilbud, men aldrig god betjening spørger man om hjælp kan de ikke overkomme at vise en hvor varen står
service mangler i den grad

Den dårlige service sætter nye standarder

Jem&fix bemærker selv at med de priser som ofte er udmærket så er servicen ikke i top - og de har ganske ret! Jeg har dog handlet i flere forskellige jem&fix butikker men oplevede at jem&fix i Haslev sætter ganske imponerende nye standarer for dårlig service.

For 7 uger siden købte jeg en plæneklipper hos jem&fix i Haslev. Jeg var da også ganske glad for mit køb de første 2 gange jeg klippede min plæne, men 3. gang blev det for meget for plæneklipperen og selve klippebladet gik af. Jeg gik derfor ned til jem&fix der godt kunne se at jeg vist have fået købt en mandagsmodel. Der ville gå en lille uge så ville den være fixet og jem&fix ville ringe. Helt fint men da jeg forsat ikke havde hørt noget fra dem efter gode 3 uger gik jeg ned til butikken i Haslev og fik oplyst at "at når de ikke havde ringet var det jo nok fordi min plæneklipper ikke var lavet endnu". Det med en reprationstid på omkring en uge kunne man nu ikke huske noget om og da jeg så spurgte til hvornår den så kunne forventes at være lavet fik jeg det klare svar at det kunne de hverken oplyse mig om eller havde mulighed at bruge tid på...så tillykke jem&fix I kan virkelig sætte nye standarder for service...det er forøvrigt nu snart 5 uger siden plæneklipperen blev sendt til repration......

jemogfix kalundborg

jemogfix har hvad jeg søger

Is Jemogfix your company?

jem & fix Assens Details

Visit Jemogfix