JEMTEX.dk reviews

JEMTEX.dk reviews

9.0

Fin persienne

Har modtaget en persienne, som er i de mål jeg bestilte og som udseendemæssigt også er fin.

PERFEKT

Supergod oplevelse at handle hos JEMTEX.dk. Alt forløb perfekt fra start til slut.

Grimme bagpå

Vi bestilte et foldegardin, som kom til tiden. På hjemmesiden står man får en mail, når gardinet sendes, men den fik vi aldrig. Materialet er god kvalitet, men vi vidste ikke at det kun vil være pænt på forsiden. På bagsiden af gardinet er der tydelige, hvide løftesnore, som vi nu kigger på hver dag, når vi går ind ad hoveddøren. Vinduet er lige ved siden af vores hoveddør. Det ødelægger glæden ved, hvor flot gardinet ser ud indvendigt.

Nem og præcis bestilling, levering som lovet, top service

Bestilte via deres nemme hjemmeside og fik leveret varerne som anført. Blev kontaktet af Jemtex for at sikre leverancen var som forventet. Gjorde efterfølgende opmærksom på en tilsvarende vare fundet billigere på nettet. Pris forskellen blev straks tilbageført til min konto af Jemtex uden yderlig. Topkarakter til denne virksomhed efter at have benyttet denne to gange nu. Næste gang der skal købes gardiner til Velux vinduer, bliver det 100% sikkert samme sted. Mange tak for en god leverance og service.

Ok, men langsomt

Ble lovet at varen skulle sendes dagen etter slik at jeg kunne få den med meg, da jeg skulle reise bort. Det ble ikke gjort og da DHL først kom samme dag som jeg skulle dra, så kontaktet de meg heller ikke, slik at den da kunne bli levert (det var tale om 10 minutter, for jeg ante jo ikke når de ville komme). Hadde vært mye enklere om det da ble levert i butikk, for man kan ikke forvente at kundene deres er hjemmeværende (de kom til meg rett før 12). Var jo nettopp pga jeg ble lovet at den skulle bli sendt dagen etter at jeg bestilte. Hvis ikke så hadde jeg ventet (bor ikke fast i Danmark).
JEMTEX.dk

Reply from JEMTEX.dk

Hej Kristin,
Tusinde tak for din anmeldelse.

Vi syntes at den er lidt hård, da ordren er forløbet således:
Ordre modtaget 17/6 kl. 11.13
Ordre behandlet 17/6 kl. 12.26
Informationsmail vedr. leveringen sendt til dig 19/6 kl. 8.29
Varen afsendt fra VELUX 19/6 kl. 14.00
Varen er leveret med DHL 20/6 kl. 15.12

Jeg ved at du skulle rejse torsdag, hvor varen kom til dig.
Du havde også oplyst i telefonen om mandagen, at torsdag var sidste deadline for dig. Jeg oplyste at vi vil afsende varen tirsdag eller senest onsdag, som vi også har overholdt. Vi blev ikke oplyst at kl. 12.00 var deadline for dig om torsdagen.

Jeg kan godt forstå dig, men på den anden side syntes jeg også at vi har gjort det rigtig godt med hurtig levering, så jeg kan ikke forstå denne anmeldelse og at den skulle være langsom....?

Det kan vist ikke gøres meget hurtigere på produktionsvarer.

Håber du bliver rigtig glad og tilfreds med gardinet, når du får det i hånden efter rejsen.

Henrik Andersen
JEMTEX.dk

Upåklageligt

Leverede varen til tiden og i den aftalte kvalitet. Kan ikke sætte en finger på denne ydelse.

Udemærket

Udvalget var rimeligt stort og de leverede det de lovede, og til den lovede tid.

Et track-and-trace nummer ville have været rart, og leveringstider på en uge er også set bedre.

Overordnet var det dog en udemærket oplevelse.

Super firma, god service og billige priser

Jeg kan bestemt anbefale dette firma, har handlet der 3 gange, og hver gang lige god service og meget fornuftige priser. Kvalitet i top.

Det virker.

Som det skal være.

Nemt at bestille og rigtig god service

Fantastisk service da jeg havde bestilt forkert ophæng. De se sendte nye ub

God services og hurtig levering

God vejledning, fremsendelse af vareprøver og hurtig levering.

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

Super servise hurtig ekspedition altialt bare OK

fin service

Vi er glade for vores nye gardin fra jemtex

God og hurtig leverance

Der var leveringsproblem på adressen, men Jemtex var uden skyld i dette. Ellers ok, efter forventning

Super mht. levering og service

Super mht. levering og service

Som skrevet rigtig god sevice, men det gik lidt langsomt med at få ordren sendt af sted. Til gengæld passede alt perfekt :)

Meget fin og hurtig service

Super hurtig og fin service

SSuuuuper service.

Hurtig levering, gode priser.

Hurtigt og effektivt

Hurtig, let og effektiv bestilling, opfølgning og levering.

JEMTEX.dk Support

E-mærket hjemmeside

Vi er godkendt allerede i 2004 af E-handelsfonden. - Din sikkerhed for en god handel

FDIH

Vi er medlem af FDIH - Foreningen for Distance- og Internethandel.

Lidt om os

Her finder du altid gode og billige tilbud på gardiner og gulve med kort leveringstid - også på specialfremstillet varer.

Visit JEMTEX.dk

Her finder du os

Write to: info@jemtex.dk
We live here: Ulstrupvej 12, Valsgård
9500 Hobro

Construction

5 års garanti på gardiner

- Vær´ sikker på et godt produkt

Vi giver 5 års garanti på alle vores gardiner. Garantien dækker alle bevægelige og slid dele. Sikre dig et godt produkt med en sikkerhed om funktionaliteten altid er til stede.