Brdr. jensen a/s reviews

Brdr. jensen a/s reviews

9.4

Fantastisk sted i særklasse.

Danmarks STØRSTE motorcykel forretning er ingen joke.
De har ALT i udstyr, et kæmpe udvalg og MC i alle prisklasser !!
Jeg har fået den bedste service, både i salg og på værkstedet.
De kan absolut anbefales.!!

Skal man ud og køre en tur, så læg vejen forbi - det er værd at køre efter.
(også selvom det bare er til en kop kaffe)
// Hans Henrik Liisborg

Kanon service

Jeg har købt min suzuki gsxr 600 samt alt i beklædning og udstyr hos brdr. Jensen.
Jeg har hver gang oplevet kanon service, dygtige ansatte og gode priser.
Thumbs up herfra 👍

Super oplevelse..

Efter nu at have solgt min ene MC tll Brdr. Jensen og have handlet nyt tøj og hjelme i påsken kan jeg kun anbefale dem.
Vi har været der 2 gange i Påsken og det har været travt! - Men der har været tid til betjening og sevice alligevel. Super oplevelse!

altid en go handel

Kæmpe udvalgt med rigtig fornuftige priser

Handel og Service over norm !

Hej alle. Jeg købte en Honda CBR954RR "Fireblade " fra 2003 hos Brødrene Jensen i november 2013. Jeg fik en god byttepris for min gamle mc ( en Ducati ) nyt bagdæk og kædekit med i prisen , samt mulighed for at få service uden beregning når sæsonen 2014 går på hæld. Alt i alt en rigtig god handelsoplevelse med kompetente folk, og en professionel og venlig tone og service hele vejen igennem. Jeg kan kun anbefale folk at handle hos Brødrene Jensen.

Mvh.

Kenny Friis Jensen

Ps. Min CBR954RR Fireblade kører bare perfekt, ingen problemer overhovedet.

Super afvikling af køb

Jeg har netop købt en Suzuki GSXR1300R af Brdr. Jensen. Under prøveturen havde jeg et mindre uheld med den, hvor den fik nogle skader. Da jeg kom tilbage med den kiggede de kort på den og sagde "shit happens" og at det skulle jeg ikke spekulere på. Jeg valgte at købe maskinen under forudsætning af at den blev lavet i stand igen. Som lovet blev maskinen fikset og står nu fin og flot i min garage og skinner som ny.
Den næste maskine vil jeg helt klart købe hos Brdr. Jensen :-)

God behandling af en "voksen" urutineret motorcyklist

Har lige købt min anden motorcykel hos Brian Jensen. Den første var en Virago, som han anbefalede mig at købe frem for den jeg egentlig kom for at se på. Den var velegnet til en 1. gangs køber med 50 år på bagen :-) Den har kørt perfekt, men tiden var nu til at rykke et skridt videre, og jeg har nu købt en Suzuki Bandt. Som andre også skriver er Brian en handelsmand, men vi fik lavet en handel som både han og jeg var godt tilfreds med. Jeg vil ikke tøve med at handle der igen.
Jeg kunne måske foreslå, at firmaet anskaffede sig en ekstra prøveplade. Der var kun én til rådighed, da jeg skulle prøve "banditten". I ventetiden var sælgerne meget flinke og kom flere gange og beklagede ventetiden. Det kan man selvfølgelig ikke bruge til så meget, men vidner trods alt om, at der er et fint kundefokus.
Jeg kan anbefale et besøg i butikken. Men ha' nu god tid - der er rigtig meget at se på!
Steen & Linda

Sur mås, for FC- moto og Louis.

Har lige købt "knallert" ved Brian. ( for 3 gang) og fik handlet en super fed Spyke læderdragt med. HOLD NU KÆFT, en mega butik. Findes det, findes det her. Der er ikke kun mc er, så langt øjet rækker, men også det fedeste gear, i næsten uendelige rækker. Har faktisk selv været en af de (mini lands foræder) som har købt hjelm og læder i tyskland. Men tysken kan jo ikke engang være med brdr s priser mere.
Absolut en butik som er et besøg værd. Selv ikkemc interesserede kan nok få en time til at gå her, uden at kede sig.

Stort udvalg med gode priser

Jeg købte for nylig en Kawasaki ZX-6R.
Jeg har aldrig været så glad for en motorcykel før. Den er i rigtig flot stand og
de har været gode til at besvare de spørgsmål jeg har haft undervejs. Alt lige fra Hjelm til forsikring, har de været behjælpelige med.

Jeg kunne dog godt have tænkt mig at der var kommet et nyt bagdæk på, da det nuværende er slidt helt ned til slid-indikatoren, så det er det første jeg må ud og have fat i, inden jeg skal starte sæsonnen på den fine maskine.

Men hvis man er på udkig efter et stort udvalg, og gode cykler til ordenlige priser.
Så vil jeg gerne anbefale Brdr. Jensen til andre :-)

Yderst tilfreds!

Har for nyligt købt en motorcykel hos Brdr. Jensen.
Servicen var i top hele vejen igennem og udvalget var stort - kunne ikke ønske for mere!
Imødekommende personale som ved, hvad de taler om og som kan hjælpe med den rette pris.
Bestemt et besøg værd.

Til at handle med

Jeg har længe ledt efter den helt rigtige mc jakke, enten var de for dyre eller også var det ikke den rigtige stil.
I dag tog jeg så turen til Horsens , da jeg havde set på nettet, at de havde outlet udsalg.
Først var det lidt forvirrende, da størrelserne ikke hang der hvor de skulle og noget ikke var pakket ud endnu. Heldigvis var de super søde til at hjælpe.
Jeg fandt endelig JAKKEN, indtil jeg hørte prisen- liiiidt over mit budget. Den søde ekspeditrice fandt, andre gode tilbud frem, men ikke noget i stil med MIN jakke.
Chefen selv, kom forbi og vi spurgte ham ang. størrelsen og han mente også, at den jeg havde fået på var for stor, meeeen jeg havde jo denne her og vupti havde jeg skiftet rundt... "Hvad er der med den" blev jeg spurgt...Prisen... "Jamen så får du den til...., bare sig at det har jeg sagt"
Er nu den lykkelige ejer af den fedeste mc jakke, som klart skal luftes godt og grundigt

kanon service...

Vil bare sige at ved Brdr. Jensen får man en super service, de er til at handle med, for 4 år siden købte jeg min motorcykel oppe ved dem, og det har jeg ikke fortrudt.
Og i dag skulle en veninde ud og have en mc jakke, vi fandt en i butikken, den var lidt dyr, men efter en god snak med chefen selv, fik vi den til langt under halv pris.
Så kan STÆRKT anbefale Brdr. Jensen.
Tak for god service 😎😎

Rigtig god handel.

Fik rigtig god service og de havde gode kompetencer om de forskellige motorcykler.
Vil klart anbefale dem.

Gode udvalgsmuligheder såvel kvalitativ så som kvantitativ

Grundet forskelligheden i konstruktion af MCére heraf fabrikmodel -formdesign -køreegenskaber er besøg af BJensen ved valg -prøve og køb, et godt besøg. Besøget er værd ikke mindst for de gode valgmuligheder af de forskelligheder, men også for gode priser og service hvor jeg har fået både gode køb og efterkøbs oplivelse(r) der i huset og udenfor huset.

I Jule ferien 2011-2012, så jeg, i en annonce, en Perlemorhvid Hayabusa af nulerne på 1/3 del af sin fabrikspris, for mig var det en overraskende pris på netop dén cykel. Jeg ringede til numeret, og blev skuffet, for svaret var: Den er solgt. Men videre i samtalen blev jeg anbefalet at komme forbi huset, og, vælge ene ud af flere stående.

En skønne dag i opril 2013 kørt jeg en tur forbi huset og blev imponeret over udvalget af Cruisere... og … R6, R1, CBR, ZXR, GSXR for tilstand og priser og årgang taget i betrægtning.
Efter flere timer fik jeg besluttet mig denne gang, at satse på GSXR13, en dejlig lille splint og ny skildplade. Endnu mere interessant var det der gik ikke mere end få minutter fra jeg fik meldt mit valg af cykel, indtil kontrakten var hjemme.
Nu har jeg set én Midnight Star 16, men den må jeg vente til senere, for det ikke er kun den eneste jeg har set der.

Efter købet og senere en tur forbi Dresden ved Hamburg for prøve af cyklen (300+ Km/t -frisk til endnu mere (for viseren går i stå mens accelrationen kan mærkes)), kom jeg hjemme. Dagen efter, så jeg små dråber af olie på neden af forgafel. Jeg fik ringet til huset og der blev sagt: den skal til værksted. Værksted gav mig en tid, og kortstykke efter, mens jeg gik rundt og kiggede på andre MCére var cyklen igen parat til at køre. Tak Brian -Michael -Jesper -værksted -Outlet
Tak drange og piger.

Her kommer vi gerne igen

Købte for 4 år siden en mc af Brian hos Brdr. Jensen og fik dengang en super service i forbindelse med handlen. Var for nylig tilbage for at kikke på udstyr.og fik igen god service. Kan absolut anbefale forretningen, er man i tvivl om hvilken mc man vil have,er det stedet, de har stort set ALT

Mvh Christina og Henrik

som altid en fornøjelse at handle med Brian

Var i går ude for at handle noget gear hos brødrene Jensen og det var som altid en fornøjelse. Lige nu har de mega meget gear til gode priser og selvom de har mega travlt med at få varerne på plads inden påske var der alligevel super venlig betjening.
Tror efterhånden ikke jeg har noget gear jeg ikke har købt hos dem. Kan klart anbefales herfra.
K. Høst

Kan varmt anbefales ! Service, atmosfære, udvalg og priser er helt i top!!

Lige kommet hjem efter et besøg hos Brdr Jensen hvor jeg for første gang brugte deres værksted til at montere varmehåndtag og skifte et par pærer da jeg alligevel var der. 300 plus moms i timen. WOW! Må sige det er ikke sidste gang for flot service fra dygtige medarbejdere og en hjælpsomhed og vejledning der gjorde stort indtryk i en hyggelig atmosfære. Gik i ventetiden i deres Outlet og lurede og hold da kæft de har et udvalg og fristelser der vil noget til priser ikke engang Tyskland kan være med i så må derop og hente mine indkøb i bil da de ikke kunne være med på cyklen hjem. Kan varmt anbefales !!! Besøg dem og gør et kup !

Super mc Outlet.

Jeg var forbi Jensen mc i efteråret hvor jeg bla besøgte deres outlet med mc udstyr. Jeg skulle egentligt ikke have noget men mangler jo altid et eller andet. Jeg må nok sige at jeg var imponeret over deres udvalg g ikke mindst deres priser . Jeg har kørt mc i 20 år og har altid købt midt udstyr i Tyskland da jeg syntes at de danske priser var for dyre . Det gør jeg ikke mere. Det jeg købte hos Jensen kan man ikke få i Tyskland til de priser . Jeg kom hjem med en psyke lædderdragt til 4499kr og en Aria Rx7gr til 4300kr Kan kun anbefale aller der mangler mc udstyr at besøge deres outlet de har en masse fede ting. super service
Erik Danielsen

kvalitet og service i højsædet!!!!!

Har haft nogle rigtig gode handler ved Bdr .Jensen ..... altid kørt derfra med følelsen af en god handel om det er motorcykel eller om det er beklædning ,hjelme alle mine køb har været markedets bedste til markedets bedste pris !!!
fx hvis du køber for over 1000 kr ligenu får du en hjelm med oveni til 1400 !!! hvor vildt er det !
kan kun anbefale at købe hele pakken,jeg købte motorcykel ,køredragt ,hjelm ,handsker ,støvler til en sindssyg skarp pris !!!!
havde egentlig gjort mig klar hvilken cykel jeg ville købe ,men endte faktisk ud med en helt anden da udvalget er enormt !og cyklen fik selvfølgelig et fuldt service inden jeg hentede den ! må sige det er et imponerende antal af forskellige cykler i alle prisklasser!!! så hvis i skal køre bike i år er Bdr. Jensen klart et besøg værd !!!

Bestemt et besøg værd

Købte en brugt mc. ved brdr. jensen. Fik en super behandling og masser af viden om cyklen jeg købte.
Er yderste imponeret over forretningen, så mange cykler og udstyr.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der.
Nick H

Jensenas.dk Details