Jensencykler reviews

Jensencykler reviews

5.6

Købte et par Assos cykelbukser til 1899 kr. I slutningen af April 2013. "Det er top-modellen , og super kvalitet" sagde de. Efter at have kørt på dem sommeren over kom der et hul bagpå ved en sygning. Efter at have afleveret dem hos Jensen i oktober 2013 har jeg først nu 27 februar 2014 efter adskillige forsøg fået at vide, at de er hos Assos i Schweiz, som ikke mener der er fejl på bukserne, men at det skyldes slitage.
Jensen Cykler har dog valgt efter lidt argumenteren frem og tilbage at give en ny assosbuks 2014 udgave. Et meget flot træk, som jeg er tilfreds med. Nu kan jeg komme ud at cykle igen.

Mildest talt ikke imponeret

Jeg købte et par Compression Sokker til 299 kr. i den fysiske butik, da jeg gerne ville have bedst mulig vejledning.
Jeg fik eftersendt strømperne da de ikke havde dem på lager.
Efter blot 10-12 ture er begge strømper gået i den samme syning, og har faktisk mistet faconen i foden.
Min kæreste kører forbi med sokkerne for at få et par andre, evt. et andet mærke, men da vi har smidt kvitteringen væk er de fuldstændig kolde, og gider ikke røre ved sagen.
Man synes de burde kunne finde frem til forsendelsen i systemet, eller har mulighed for at genfinde kvitteringen, men det er de ikke interesseret i.
Ved godt hvor min næste cykel IKKE skal købes.

Havde købt en cykeltrøje, som desværre gik i stykker :-(. Henvendte mig hos Jensen cykler, de vil bestille en ny trøje til mig
5 dage senere , ringede de og sagde at mn trøje var kommet
Men der viste sig , at den trøje jeg havd købt var udgået af produktion , så jeg fik en trøje fra en anden leverandør, som var dyrere !!!
For det var ikke min skyld af trøjen ikke blev produceret mere .
Super service.

Dårlig service

Besøgte forretningen for 1½ uge siden og spurgte til et par fælge. Ja dem havde de da på lager, i hvertfald på fjernlager. Ok jeg bestilte tid på værkstedet til skift af fælge. Efter et par dage havde jeg nogle spørgsmål om fælgene. Jeg sendte en e-mail, som jeg aldrig fik et svar på.
Da jeg efter en uge kom med min cykel spurgte jeg igen om de havde de specifikke fælge til min cykel, og fik svaret ja, henvend du dig bare i værkstedet. Jeg afleverede min cykel og skulle afhente den efter et par dage. Da jeg kom efter min cykel, var den ikke lavet. Jensen Cykler kunne ikke skaffe fælgende, men de kunne skaffe et par fælge i løbet af et par dage til 500 kr. mere. Ikke antydning af, at man ville kompensere mig. Og så undskyldte de sig med, at de havde forsøgt at ringe til mig. Ja det havde de, da jeg var på vej i bil for at hente min cykel.
Tidligere var det en rigtig god forretning, men nu lever de efterhånden kun på renommeet, måske fordi der er sket et generationsskifte?

Simpelt hen bare ikke godt nok.

I december var jeg i Århus og købte en Garmin Edge 800 til min bedre halvdel. Den har aldrig fungeret ordentligt. Den kan ikke overføre data til computeren.
I dag var hun inde og få den tjekket hos Jensen, som heller ikke kunne få den til at fungere, så den skulle returneres til Garmin. Fint nok - MEN "det var nemmere at hun selv gjorde det". Selvfølgelig nemmere for Jensen, men hvorfor så overhovedet handle hos Jensen?
Arrogant og nedladende behandling hele vejen igennem!

Fysisk butik

Har været i deres butik, og købe en ny cykel for et par måneder siden, og fik god hjælp, til en god pris og er meget glad for cyklen

Her idag skulle den til service for første gang, og vi tog ned med den, det tog en halv time så var den klar igen
Kan klart anbefales

Dårlig kvalitet og ventetid på reparation

Jeg købte en cykel i den fysiske butik. For 5000 kr fik jeg en del, men det var også sidste års model. Da jeg skulle hente den viste sig at det var uden de horn på styret, som jeg havde fået fremvist i butikken. Der var intet at gøre.

Gennem tiden gik cyklen i stykker væsentligt hurtigere end andre cykler jeg havde haft, bl.a. knækkede støttebenet og ringklokken holdt kun til 3 ring. Kæde og tandhjul holdt heller ikke de 2 år jeg normalt er vant til, men dårligt nok 1. De dele andre cykelhandlere satte på hjalp dog på problemerne.

Prikken over i'et var da jeg skulle have cyklen til service: To ugers ventetid! Jeg har aldrig oplevet en cykelhandler hvor man skulle bestille tid, og så to uger. En gang da cyklen var gået helt i stykker og slet ikke kunne køre, fik jeg en nødtid - 1 uge. Så gik jeg 300 meter op ad vejen og fik det lavet til næste dag.

Det er bare en shop..

Har købt cykeltilbehør.
Men det er for dyrt i fragt/porto, så det er kun hvis man finder et godt tilbud at det betaler sig.

Is Jensencykler your company?

Jensen Cykler Details

Visit Jensencykler