Jensen Print reviews

Jensen Print reviews

9.5

100% tilfreds hverken mere eller mindre!

Fantastisk engagement og professionel håndtering af mit ønske om at få min erindringsbog trykt i bogform.
Tak for hjælpen til det professionelle layout og indholdets opsætning.

Min næste bog skal også trykkes hos Jensen Print.

Venlig hilsen
Peter Beck

hurtig service

De leverede en god og hurtig service.
Service er værd at betale for.

Fantastisk god service

Altid venlig betjening, hurtig levering og super kvalitet.
Giver Jensen Print mine varmeste anbefalinger.

Fantastisk service

Vi mailede nogle filer, der ikke var helt velegnede til tryk, og Lars fra Jensen Print kontaktede os straks, fordi det lå ham på sinde, at kvaliteten var helt i top. Derudover var opgaven færdig flere dage før det lovede tidspunkt - så helt perfekt.

Effektiv, personlig betjening og kvalitet i top

Har shoppet rundt hos forskellige trykkerier, og altid har der været problemer med enten kvaliteten af tryk eller med det aftalte leveringstidpunkt.
Det var derfor et meget heldigt tilfælde, at vi kom i kontakt med Jensen Print i forbindelse med en hasteopgave, ingen andre kunne nå.
Alt blev leveret til tiden, og alt trykt materiale var mere end i orden. Nu shopper vi ikke selvklart ikke rundt længere, men overlader trygt alle vore opgaver til Jensen Print.

Ingen forbehold - alt var perkert

God lokal trykker.

God lokal trykker.

Hos Jensen Print bli'r man godt betjent!

Hyggeligt værksted, som er i stand til at levere varen faktisk i bedre stand end forventet og håbet.
Fornuftig, forstående mand at snakke og aftale med.

(NB! Systemet her duer vist bare ikke.)

God og hurtig service

Har ikke noget at udsætte på hverken service eller leverance. ALT forløb efter bogen til vor store tilfredshed.

Jeg skulle have printet min eksamensopgave i 4 eksemplarere og skulle finde nogen der kunne printe den til en overkommelig pris, da det var 80x4 sider.
Jeg faldt over Jensen print og kontaktede dem, jeg var lidt sent ude og forklarede at jeg skulle aflevere opgaven snart, men dette var ikke noget problem.
Så efter at haft sendt opgaven tirsdag kunne jeg allerede hente den onsdag.
Så alt i alt, super service og gode priser.

Virkelig god service, kvalitet og pris

Vi gik over til Jensen Print i efteråret 2013 og er virkelig godt tilfredse med kvalitet, pris og service. Vi laver kurser og skulle have mange materialer til mange forskellige kurser lavet hurtigt. Jensen print fandt selv fejl og muligheder for forbedringer, pænere og mere ensartet opsætning, så vi kom til at fremstå endnu mere professionelle overfor vores kunder. Det var endda billigere end alle de andre steder, hvor vi havde fået tilbud på den samme opgave. Vi har siden fået trykt forskelligt materiale - også som hastesag og altid oplevet en meget stor fleksibilitet. Vi leder altid efter de allerbedste samarbejdspartnere og har i Jensen Print fundet en, som vi gerne vil beholde i mange år fremover.

Utrolig hjælpsom, reel og hyggelig trykkerfamilie!

Dette var min første udgivelse. Layoutet var færdigt i pdf-format og klar til trykning, men der skal mere til, som en novice ikke lige har tænkt over. Lars har tålmodigt lært mig om RGB/CMYK, bleeder, skæremærker og meget andet, så det endelige resultat blev perfekt.
Reel behandling; ved betaling blev prisen 800 kr. mindre end i tilbud!
- og tak for de hjemmebagte pebernødder ;o)

Sådan!

En hastesag, som blev udført hurtigere, end jeg kunne håbe på. Alt spillede!

Jensen Print er den værste oplevelse nogensinde

Jeg havde en emergency situation, hvor jeg skulle til Dublin og ikke kunne nå at hente de flyers Jensen Print havde lavet. Eftersom jeg var en ny kunde ville Lars fra Jensen Print ikke levere de printede flyers uden kontant betaling ved afhentning. Jeg forklarede adskillige gange, at jeg ikke kunne nå at hente dem, hvis jeg skulle nå mit fly og bad ham bestille en taxa, der kunne køre direkte i lufthavnen. Jeg tilbød at lave en bankoverførsel, men det var ikke nok - han skulle kontaktes af banken og have bekræftet at pengene var overført - for som han råbte "han var blevet snydt mange gange". Det var kun med nød og næppe jeg fik de flyers som vi skulle bruge. 800 kr. plus moms var beløbet der skulle betales...common!!!!!
Jensen Print

Reply from Jensen Print

Kære Jacob
Hvor er det trist, du føler, du har haft så dårlig en oplevelse. Det er vi oprigtigt kede af på dine vegne, da vi altid gør os umage for at servicere såvel nye som faste kunder!
Det er ekstra trist, fordi vi tog imod din ordre udenfor åbningstid og producerede den som en haster, klar til afhentning allerede mandag - netop for at servicere og imødekomme dit behov.
På den elektronisk fremsendte faktura, fremgår det, at nye kunder afregner ved opgavens afhentning, ligesom dette er synligt flere steder på vores hjemmeside f.eks. under fanen handelsvilkår.
At du så først dagen efter tirsdag – 45. minutter før vores lukketid og mere end et døgn efter produktet var meldt klar - kontakter os telefonisk og lægger ud med at bede os bestille en taxa til lufthavnen til produktet, fordi du befinder dig i en akut opstået situation, kommer mildest talt bag på os.
Ved efterspørgsel på dit firmas CVR. nummer kan du ikke oplyse herom, men forklarer i stedet om navneskift osv.? Dette sammenholdt med, at din mailsignatur kun oplyser dit navn og mobilnummer, betyder at vore muligheder for at verificere, hvem vi handler med, er ikke eksisterende, hvilket er årsagen til jeg bad om bekræftelse fra dit pegeinstitut.
Det er brandærgerligt, at service og samarbejde for dig indebærer, at jeg skal frafalde mit firmas betalingsbetingelser, for at løse din situation. Når det er sagt glæder det mig, at det lykkedes at få verificeret bankoverførslen så dit produkt kunne afsendes.
Vi ønsker dig alt mulig held og lykke med dit firma og dit fremtidige samarbejde med vore kolleger i branchen.
De bedste hilsner
Lars H Jensen
Jensen Print

En glad og professionel oplevelse hos Jensen Print

Godt gemt væk bag et af Frederiksbergs hovedstrøg fandt jeg Jensen Print. Blev mødt af to smilende og opmærksomme mennesker - fik svar på alle spørgsmål og følte mig tryg, da jeg forlod det "underjordiske" trykkeri. Og da jeg senere hentede mit katalog, var alt fint og i orden. Så en hel håndfuld stjerner skal selvfølgelig drysses ud over JP.

Jensen Print leverer altid fint og omhyggelig trykkearbejde til aftalt tid.

Jensen Print har tryk kursusmaterialet for DKBI A/S i mere en 4 år til vores fulde tilfredshed.
Jensen Print leverer altid fint og omhyggelig trykkearbejde til aftalt tid.

Fremragende og effektiv service

Jensen Print er effektive, venlige og de yder en fremragende service af høj kvalitet - og alt dette til et fornuftigt prisleje.

Jensen Print får mine varmeste anbefalinger.

God, hurtig, professionel service

Jeg har kun godt at sige. Altid god, sympatisk service - og godt udført arbejde.

Fin og personlig service

Familien Jensen driver et lille familietrykkeri. Rammerne er beskedne, hvilket sikkert bidrager til, at der kan trykkes til en rigtig god pris. Trods min beskedne ordre oplevede jeg stor hjælpsomhed og engagement. Kvaliteten var fin. Der kommer jeg gerne igen.
Jesper Haller
Glostrup Amatør Scene

Fin og hurtig service

Meget fin service, både i telefonen, selve materialet og ved afhentning.
Kan helt klart anbefales.

Jensen Print Details

controller