Jensens reviews

Jensens reviews

4.2

En oplevelse med nogen træls elementer.

Det startet med at der gik noget galt med computersystemet så vores mad blev glemt. Så fik vi en desseret som kompensation, for at vi skulle vente på vores mad. Derefter fik min veninde en kop te hvor koppen var beskidt :-C og så sluttet det af med at vi fik fortalt at vi ikke kunne bruge både 20% og værdikort på vores mad. Det kunne vi selvfølgelig ikke forstå ud fra at det ikke stod på kortet og da vi bestilte vores mad fortalte vores tjener at hun tog mod værdikort nu og vi skulle gemme kortet med de 20% til vi var færdig med maden. Så god mad men træls service.

Hyggelig aften

God mad meget venlig betjening på trods af mange mennesker. Jensen altid god til børne familier.

For lidt personale til de gæster der var

Vi oplevede at skulle vente 45 min. På snack kurv og de glemte at give vores datter en ballon, selv om vi selv bad om en.. Vi ventede også længe på hovedretten.. Så ikke så fedt når man er en småbørnsfamilie.. Men desserten kom hurtigt tros det var en efterbestilling..

Hvor. Er der " gamle " Jensens

Besøg på Jensens Bøfhus Rosenkrantzgade i Århus den. 9. April 2014.

Hygge middag med mine to store børn.
Mad bliver bestilt og kommer efter normal og fin ventetid.min bøf er sejere end ... Får fat i en tjener og problemet bliver løst og da mine børn er færdige med at spise får jeg min nye bøf, så den spiser jeg så alene... Øv... Det kan jo ske ..men .. Ved betaling eller aflevering af min nye bøf, er der ikke noget med .. Vil i ikke ha en kop kaffe eller en dessert til børnene fordi tingene nu ikke var i orden... Det har jeg ikke oplevet før... Ikke fordi jeg forventer at få fordi tingene ikke var ok men det kunne have gjort det til en god oplevelse.
Generelt syntes jeg kvalitet er dalet ... Men det er jo efterhånden Big business ...sååå
Dog skal det jo siges at kvalitet og pris hænger sammen så jeg vil nok gå et step op næste gang.

LS.

Overraskende aften

Var på Jensens ved Skovsøen i aftes. Det er som regel udmærket, men ikke prangende! Men blev overrasket, restaurantchefen, som plejer at være sur og ikke særlig serviceminded gav os pludselig en god aften. Min kones bøf var dejlig mør og min pork var også fremragende, salatbaren, min favorit, var god, men trængte til opfyldning. Aften oplevelse var vinen, som blev hentet, fra et overskudslager, specielt til os og smagte som en drøm og så til kr. 169!! Oven i det hele var chefen både humoristisk og meget serviceminded!! Vi kommer snart igen med hele familien.
Christian Hansen
Anderup
5270 Odense N

Inkompetent og uhøfligt personale

Vi har altid kommet meget på Jensens bøfhus, men i går var da absolut sidste gang. Personalet(ikke alle) var provokerende og uhøflige. Vi blev vist til vores plads og inden vi næsten havde sat os stod en tjener og spurgte hvad vi ville have. Da vi bad om 5 min rullede han nærmest med øjnene og sagde vi vel kunne finde ud af at bestille drikkelse. Han sagde vores ordre på drikkelse forkert et par gange men endelig forstod han det. Sodavand kom til bordet men børnene fin ikke sugerør og vi bad endda om det, men de kom aldrig.
Da vi så kunne få lov at bestille mad var han snot forvirret og grov overfor børnene:-(
Maden kom og vi fik spist lidt, men sovsen var kold og den ene bøf uspiselig(den anden var god nok) vi forsøgte i 45 min at få fat på personale både for mere sovs og kartofler men også fordi den ene bøf var så ringe:-( det lykkedes dog ikke og da vi betalte og min mand sagde at bøffen var uspiselig(dervar kun spist en bid) blev tjeneren sur og nærmest skældte ud! Det skulle vi have sagt tidligere og det var bare ærgerligt, min mand sagde jo også at det ikke var til at få fat på en tjener, men det kunne han virkelig ikke tage sig af:-(

Omdømmet kan snart overhales af virkeligheden

11 personer til fødselsdag. Super betjening af et meget venligt og meget professionelt personale. Fordelen er at der er meget at vælge imellem, noget til rimelig pris, men de dyre bøffer er også dyre. De australske bøffer var i top, mens de 5 pers som valgte whisky strip til kr 249,- fik bøffer som var umulige at tygge. Desværre fik jeg det først at vide efter hjemkomsten. Et meget stort plus på Jensen er den gode salatbar. De er i ni ud af ti besøg løbet tør for husets vin, så det ligner en bevidst politik at man så må købe den dyrere vin, som i øvrigt er til helt rimelige priser. Men bortset fra dem der fik whisky strip bøffer, så havde alle en god aften.
Dog må vi konstatere at Jensens Bøfhus igennem de tyve år vi er kommet der jævnligt, har udviklet sig fra en hyggelig restaurant med gode priser til en mere fabriksagtig oplevelse til høj pris. Der er snart plads til en konkurrent. Og der er nogen på vej.

Lækkert og hyggeligt

Jeg holdte min fødselsdag hos jer i går den 11.04.2014, og det var rigtig hyggeligt.. Betjeningen var venlig og maden var god.. Der var kun en ting, min kylling var lidt tør, men det er aldrig sket før, så det må have været en enkelt upser.. Ellers dejligt mad og hygge til mig og min forlovede :)

Lækker mad

Jeg spiste aftensmad på Jensens bøfhus på Nytorv i Aalborg. Vi havde bestilt bord i forvejen.
Vi fik en hurtig, høflig og venlig betjening og maden smagte rigtig godt.
Kan varmt anbefales :-)

Jensens, en sikker vinder

go betjening men lidt kludr i bestillingen og en bøf der sku sendes retur, men ellers kan det kun anbefales :-) kommer gerne igen og igen.

Tilfredsstillende

Lidt lang ventetid på maden men ellers ok service

God mad og dejlig vin til rimelig priser

Vi fik en dejlig oksemørbradbøf stegt helt korrekt, men selve måltidet virkede lidt kedeligt, idet vi manglede lidt grønt tilbehør eller andet. Det visuelle har jo også stor betydning for måltidets kvalitet!
Vinen var super (Chablis) og stor ros til JB af man kan bestille ½ fl.
Desværre blev støjen ret så høj, da lokalet efterhånden blev fyldt op, og bordene står meget, meget tæt, så ingen samtale kunne foregå med normal stemmeføring. Ærgerligt, men dette er et problem for mange restauranter desværre.
Vi fik ydermere en fin service af de unge og friske medarbejdere.
Med venlig hilsen de to piger, som skulle videre i Det ny Teater.

Dårlig service

Der var virkelig dårlig service og tilbehøret til maden var brændt på.

Maden og servicen er for svingende.

Jensens virker gang på gang som en god ide, men som er en blandet landhandel om man fortryder eller ej. Nogen gange er det rigtigt godt og andre gange må man lade maden ligge, fordi det smager (for) grimt. Personalets betjening er også i begge ender af et kontinuum. I går blev der himlet af mig, fordi jeg bad om at få dessert - efter at have viftet efter service i 35 min. At vente 50 min mellem hovedret og dessert, med en 6 årig, er bare ikke fedt. Særligt fordi vi måtte lade være med at spise hovedretten - det smagte bare ikke godt. Kan ikke anbefale tre retter for 199kr. Det kunne jeg måske også godt have regnet ud!!!

OK men langsom

Maden var OK, men vi begyndte først og spise 1 time efter vi var ankommet.

Dårlig kundebehandling

Havde bestil bord til kl 18:30 i Rosengårdcentret, men ingen ledige ved ankomst, Der blev dog ret hurtigt et ledigt i døråbningen, hvis vi ville sidde i træk, samt hvor alle skulle ind og ud.
Det hjalp altså IKKE med bordbestilling, da ingen var reserveret til os.
Vi valgte at forlade stedet, og fandt en godt sted at spise andet sted i byen.

høflige og rare unge mennesker

Vi havde bestilt bord inden biotur, fik hurtigt anvist plads, jeg ville have vin og valgte husets, den søde ekspedient, sagde, hvis du vil give 10 kr mere, kan jeg anbefale denne her istedet, du får en meget bedre vin og den smagte vidunderligt, der blev helt automatisk givet isvand til, med ordene " du siger bare til hvis du vil have mere... maden kom hurtigt og det smagte superdejligt og ingen pres, da vi sagde nej tak til om vi ville have dessert el. kaffe, så det var helt igennem en dejlig start på vores biografaften. tak søde mennesker.

Snyd og dårlig service

Jeg var på Jensens bøfhus med familien i Emporia - Sverige en lørdag.
For det første virkede tjenerne ikke interesseret i at servicere en når først man havde fået plads. Vi måtte flere gange rykke for de drikkevarer vi havde bestilt.
Dertil kommer at de så har trukket regningen to gange fra mit MasterCard. Når man skriver til dem får man at vide der vil gå op til 14 dage inden de svare, og man får ikke nogen mail om at de har modtaget ens henvendelse.
Jeg håber virkelig at de tager sig sammen og får rykket på denne sag og håber de betaler tilbage med renters rente. Det er alligevel 1000,- vi snakker om....Ellers må de jo hører fra min bank.

Forudbestilling

Havde bestilt bord på forhånd, fik et meget dårligt placeret bord med stor trafik af ansatte og gæster omkring hele tiden, så vi ikke nød at slappe af til et godt måltid.
Bad derfor om et andet bord og fik venligst besked om at vi ville få et når der var et ledigt. Fik først den bestilte mad efter 45 min, og da var vi jo næsten færdige med de drikkevare vi havde bestilt, så det var lidt surt. Maden var der intet at klage over, det var helt ok. Venlig hilsen Jan Baltzersen

Sød og venlig betjening, der gjorde lige lidt ekstra

Vi fejrede fødselsdag, blev oprettet som klubmedlem, så vi kunne få gratis soft ice, til stor lykke for de to børn.
God mad til pengene og god plads til at vores børn er børn.

Dog et noget kedeligt legeområde, så lidt urolige børn til slut mellem de var færdige med deres mad til det var tid til is.

A.H. af 1/5 1996 ApS Details

Familievenlig restaurant, med bredt sortiment af grillede bøffer, steaks, salatbar, tá selv softice. Se vores mange velindrettede restauranter, hvor du også har mulighed for at fejre din fødselsdag. Læs mere på www.jensens.com. Husk at booke bord. Alternativt kan du tage din mad med hjem. Prøv vores Take Away! Vi ses på Jensen’s!

Visit Jensens

We live here: Sct. Olai Plads 1