Jensens reviews

Jensens reviews

4.2

AMATØR RESTAURANT!

vi var på jensens bøfhus i Viborg her den anden dag. først kommer vi ind i en halv tom restaurant, tjeneren viser os hen til en bord indeklemt bord og andre larmende gæster omkring. vi spørger om det muligt at få et andet bord, men får afvide at ALLE andre border er reseveret, eller skal holdes ledige. hmmm ... meget mærkeligt sådan en tirsdag aften. når bagefter bestiller vi så hovedret, for mit vedkommende en salatbar. Tjeneren går, og kommer efter lidt tid tilbage med en tallerken til min kæreste hvor hans bøf er på, tjeneren vælger så bare at vende om og gå, INGEN siger til mig at jeg bare må begynde på min salatbar, eller tilbyder mig en stor tallerken ( Hvilket man selvfølgelig plejer at gøre!!). jeg må bagefter selv op og spørge efter en stor tallerken. JEg går så op til salatbaren, som er meget tom, jeg spørger personalet om dee har noget af det der mangler, svaret lyder at der desværre er udsolgt af agurk, tomat, peberfrugt og peanuts. WHAT?? hvordan kan en restaurant løbe tør for den slags ... vi blev aldrig spurgt om maden var okay, eller om vi ønskede dessert. virkelig ikke særlig godt besøg, næste gang tager vi bones - de har mere orden i deres ting!

Hyggeligt spisested

Jensens bøfhus, Holbæk er et hyggeligt bøfhus lige ud til vandet, altid søde tjenere og dejligt mad. Vi har altid været tilfredse når vi har været der, og børnene elsker det. Så kan kun anbefales herfra.

Hyggeligt, men stressende

Det var en hyggelig middag vi havde, dog virkede tjenerne til at ville have det hele til at løbe lidt for hurtigt igennem! Man nåede dårligt nok at synke maden, før de stod der..

Ingen burgerbrød, ingen mørbrad, ingen Whisky

Utrolig mange ting opført på menukortet kunne ikke fås, noget vidste tjeneren på forhånd og andet overraskede også hende. Udbuddet blev herved meget begrænset, hvilket især for en af mine gæster resulterede i, at han slet ikke fik noget af det han havde tænkt sig - en anden havde bestilt gennemstegt bøf, men den var rød. Den mad man havde varer hjemme til at servere og hvor det bestilte var det som blev serveret - da var smagsoplevelsen udemærket.
Flere af mine gæster, som ellers før har spist hos jer, tilkendegav, at her ville de ikke komme næste gang. Har ellers ved tidligere besøg været tilfreds, så det var en meget skuffende oplevelse - og i særdeleshed, da vores besøg var i en meget speciel andledning.

For dårligt!!

Jeg har været inde at spise på Jensen Bøfhus i Viborg mange gange. Nogen gang bedre end andre.
Denne gang var en af mine trælse oplevelser.

For det første så var der så mange mennesker der ind og kun 3 tjener, så vi sad og ventede i alt for lang tid før der kom nogen og tog bestilling!
Så ventede vi for længe på maden. Og så var man nødt til at gå op og få regningen, for du kunne ikke fange tjenerene.

For det andet så er det godt nok ikke okay den måde jeres kød fremstilles på. I jeres menu kort er der 3 fine billeder af hvordan jeres kød ser ud ved de givende stegningsmåder.
Der er almindelig, hvor den er rimelig gennemstegt og kun en anelse rød.
Så er der medium hvor der er mellem 3-4 cm rød inde i midten. Og så er der rød, hvor der er 1-2 cm ude i kanten som er gennemsteget, resten er rødt.
Jeg er den form for kunde som godt vil have medium-rød steg. I går var jeg ude for at bestille en medium og så fik jeg en HELT gennemstegt bøf. Der var intet rødt i den og ingen saft!
Så ville jeg have en anden og skulle så vente yderligere tid (1 time før jeg fik maden). Og så var der minimal med rødt kød inde i den! Det er efter midt hoved overhovedet ikke okay!
Jeg var meget skuffet over min mad i går!
Det plejer altid at være sådan at den ikke er blevet tilberede nok, hvilket jeg en gang imellem kan leve med ( dog ikke når kødet næste er råt, hvilket jeg også har oplevet), men at den er gennemstegt, når det overhovedet ikke var det jeg ville have! Det er bare ikke okay!

Jeg overvejer meget kraftigt ikke at sætte mine fødder der inde igen! Og hvis det ikke snart bliver bedre, så vil jeg gå ud og give Jensens bøfhus en dårlig anmeldelse, for jeg synes efterhånden at det er uacceptabel!

Dårlig service.

Jeg har desværre aldrig rigtig været heldig på Jensens bøfhus, der har været mange dårlige oplevelser, at man venter i meget lang tid på maden, at det er koldt, kødet ikke er i orden. Men vi valgte og give det en ny chance efter mange år.
At vi venter længe på at få drikkevarer (ca. 15 min.) det er okay, men da børnene skal have mad, glemmer de 2 ting som er bestilt, efter de har spist både mad og dessert, går der 40 min. hvorefter vi får oplyst at der er sket en fejl og vores mad er igen. Det er bare ikke okay, så vi betaler for det som børene har spist og går.
Igen beviser det min mening om Jensens bøfhus.
Det er så synd, for konceptet og deres budskab er rigtig godt. Men det halter bare på selve stedet.

DER KOMMER VI NOK IKKE IGEN.

Vi besøgte Jensens Bøfhus hvor vi troede vi skulle have lidt god mad.
Vi havde inviteret vores barnebarn på 16 år med ,da han er rigtig glad for kød bestilte han en stor steak til 269,00 kr og skulle have en god oplevelse.
Da han nåede et stykke ind i kødet viste der sig en stor hvid sene og brusk .Personalet
fik det at se og tilbød en ny steak men da var appetitten forsvundet.
En rigtig dårlig oplevelse.
Hilsen ulla

lækkerier der lokker igen.

Få minutters ventetid på bord, god og imødekommende velkomst og service hele vejen igennem. Personalet var meget opmærksom på mine behov, og meget hjælpsom overfor min ledsager som er blind. Veltillavet mad og ganske rigeligt af det. Eneste minus var, at salatbordet kunne trænge til en refill..

Vil helt sikkert anbefale Tilst bøfhus til andre, og skal helt sikkert derover igen en dag..

Fantastisk

Fantastisk betjening super god mad lige som vi ønsket at fejre vores
Bryllupsdag Fredericia afdeling er altid et besøg hver
Mvh Gitte og Verner Rasmussen

Langsom severing

Langsom severing, og maden tog lang tid. Endnu engang havde hvidløgsbrødet fået for meget.

god mad

Det var en god betjening, god mad men lidt sej bøf til at starte med. fik tilbudt en ny.

Rå kartofler

Inden en koncert i byen, vil vi ind og prøve den nye flotte Jensens Bøfhus på Nytorv i Aalborg. Det er blevet en rigtig flot restaurant, plads til mange mennesker og god plads. Desværre stod vi min.10 min udenfor i kø for at komme ind til vores bord, men det var tydeligt en travl aften. Vi fik et fint bord ovenpå, og fik bestilt mad. Der gik så 40 min før vi fik vores mad, det var meget lang tid at vente selvom der var travlt. Tjenerne så ikke ud til at have travlt, dem var der nok af, måske bedre med flere i køkkenet. Da vi endelig fik vores mad, var de råstegte kartofler ja rå. Vi fik bestilt nogle nye og de var bedre. Alt i alt en okay oplevelse, men vi tager nok kun ud og spise i Skalborg restauranten fremover, de har mere styr på det end Aalborg restauranten, hvor der altid er fejl eller mangler....

Godt måltid til en fornuftig pris, hyggelige omgivelser

Rigtig god service, de spurgte ind til om bøffen var som den skulle. Den var desværre blevet gennemstegt, hvilket jeg ikke havde bedt om, men medium. Straks fik jeg en ny.

Skuffende, igen

Det var så den sidste oplevelse jeg får hos JB

Jeg har haft SÅ graverende og kedelige oplevelser i JB efterhånden, at det eneste sted jeg havde ros tilovers for, var Roskilde.

Det sluttede så i går. Man kan bare ikke servere kolde/halvlunkne pommes frites på to retter, fordi kokken har måttet vente på kartoffelgratin'en, som til gengæld skal have ros.
KOLD MAD DUER IKKE I EN GRILLRET.... og jeg formoder vi er enige.

Fra Axeltorv i Kbh til Oslo i Norge, har jeg gjort mig så mange triste oplevelser, at nu gider jeg bare ikke Jensens Bøfhus længere

Hyggelig...god og hurtigt betjening...sød og smilende personale

God stemning og smilende personale. Hurtig betjening..God mad..flot og lækker salat bar og dejlig vin.
Vi havde en dejlig aften...følte os velkommen :-) Tak til Jensen's Bøf hus i Svendborg :-)

god men meget larmene resturante

De kom til at bytte rundt på min og min datters bøf ...
Og så havde vi bestilt med flag på bordet men det havede de glemt .....

Bøffen var god, men...

Fra vi fik anvist bord gik der 20 min før vi fik lov at bestille drikkevare og mad.
Forretten kom fint og var super god.
Min bøf var god men mine grillede grøntsager var is kolde. Jeg fik hurtigt nye da jeg fortalte det til en tjener, men nu er det anden gang på 14 dage - hvorfor er de ikke bare varme fra start - det er da ikke så svært.

Aldrig en skuffelse!

At spise på Jensens Bøfhus er som at besøge en gammel ven: Der er aldrig grimme overraskelser, du ved hvad du får og du føler dig ikke taget ved næsen. Der er plads til alle størrelser og personligheder. Personalet er altid venligt og imødekommende. Og maden er som den skal være.

Manglende betjening

Tjeneren tog hurtigt vores bestilling, men derfra gik der 45 minutter før vi fik vores mad. Da maden endelig kom, konstaterede jeg hurtigt, at min bøf var rød/medium i stedet for gennemstegt, som jeg havde bestilt. Tjeneren var dog ikke til at få fat i, så jeg spiste maden alligevel. Vi havde på forhånd bestemt, at vi ville have dessert, men tjeneren afslog at tage imod bestilling af dessert, da vi i første omgang bestilte hovedretten. Da vi havde spist færdigt, ventede vi så på, at tjeneren ville tage imod vores ordre på desserten. Dette kom vi dog til at vente længe på... Da jeg langt om længe var færdig med at drikke min store sodavand, besluttede vi at gå uden desserten, da ingen på daværende tidspunkt havde henvendt sig til os, eller taget vores tallerkner. Så alt i alt et mislykket besøg hos Jensens Bøfhus, selvom jeg normalt er stor fan.

A.H. af 1/5 1996 ApS Details

Familievenlig restaurant, med bredt sortiment af grillede bøffer, steaks, salatbar, tá selv softice. Se vores mange velindrettede restauranter, hvor du også har mulighed for at fejre din fødselsdag. Læs mere på www.jensens.com. Husk at booke bord. Alternativt kan du tage din mad med hjem. Prøv vores Take Away! Vi ses på Jensen’s!

Visit Jensens

We live here: Sct. Olai Plads 1