Jensenscandinavia reviews

Jensenscandinavia reviews

7.9

TAK!

Efter store problemer med et defekt netkort og håbløs support hos Lenovo/medion valgte jeg at købe et Nano USB modem og spare besværet.

Det virker perfekt!

Produkterne holder

Købte et Jensen Air Link 3G modem, og det spiller maks. Nem opsætning og god ydelse. Pris og kvalitet hænger tydeligvis sammen.

Sur og irritabel support

Supporten talte ned til mig og forvekslede mig med en anden han åbenbart før havde ført samtale med. Må indrømme at jeg var ret paf over behandlingen! Da misforståelsen endelig gik op for ham var der ikke så meget som en undskyldning. Følte jeg fik et fuldkommen ubegrundet møgfald.

Jeg fik dog hjælp til mit problem, men det var stadig med en mavesur person i den anden ende. Det kan godt være at personen ved meget om hans felt, men almen service og respektfuld kommunikation var særdeles mangelfuld.

Giver 3 stjerner ud af 5 grundet jeg før har ringet og da fik super support af en flink og imødekommende medarbejder. Hvis udelukkende baseret på dagens oplevelse, så ville den ende på 1-2 stjerner.

Total i orden service

Havde et problem med en router fra jensen, sendte en mail til deres support her søndag formiddag.

Og lur mig om man ikke allerede har fået et svar her klokken 22,00 Søndag aften det er da hvad man kan kalde god service.

Is Jensenscandinavia your company?

Visit Jensenscandinavia