Jesper Holm reviews

Jesper Holm reviews

7.7

Spisebord m. stole, X-table i ziricote, køkkenbord i Corian

Efter lang tids søgen faldt mit valg på Jesper Holms møbler, der både er unikt smukke og udført i en håndværksmæssig kvalitet som jeg ikke et øjeblik har fortrudt.

Fik grundig vejledning i materialevalg og udformningsmuligheder, og er endt op med møbler der er en fryd for øjet og en fornøjelse at benytte i det daglige.

Kun ros herfra.

Møbler der holder, og som vi nyder hver dag

Jeg har rigtig mange Jesper Holm møbler, da jeg fra første gang jeg købte et af hans produkter oplevede god service, utrolig flot finish og lækkerhed. Og sidenhen har jeg så konstateret at møblerne bare holder og holder - både stilmæssigt men også kvalitetmæssigt.
Jeg kan kun anbefale at købe Jesper Holm møbler.
Jeg har boox reoler i forskellige mål og træsorter, spisebord med stole, hans nye helt vildt flotte garderobeskabe, cd-holder og siluette lampe.

Super service efter køb.

Jeg var så uheldig at overspænde et hængsel, til en glaslåge, at det knækkede. Kontaktede Jesper-holm.dk for nærmeste forhandler.
"Vi sender gerne et nyt uden beregning". Sådan. Det kalder jeg service og de har stadigvæk en trofat kunde :-)

En tilfreds kunde fra København

Jeg har købt 4 stk reoler samt et HiFI møbel. Håndteringen har været perfekt - Jesper Holm stod for opmåling mv. Kvaliteten er helt i top. Jeg er meget tilfreds med hele forløbet. Flot og lækkert design. Jeg har hørt meget godt om Jesper Holm og hans produkter som får stor ros alle steder. Det der ikke findes i showroom kan han lave efter aftale. Jesper Holm kan godt anbefales til både private hjem med også til virksomheder.

Bedste kvalitet, slides aldrig!

jeg har i mange år haft flere af Jesper Holms møbler i mit hjem. Udover 4 books har jeg de kvadratiske dvd holdere og cd holdere i børstet stål samt en skrivebordsstol, en lysestage og hans klassiske zigzag cdholder. Designet lækkert og kvaliteten god. Overvejer kraftigt et af hans lækre spiseborde som jeg ligeledes har hørt godt om mht kvalitet. Alt i alt super flotte produkter.

Lækkert produkt

Bestilte en blu-ray rack/reol i aluminium. Super lækkert design i fin kvalitet. God support, trods en mindre forsinkelse af ordren. Kan godt anbefales!

Dårlig kvalitet, service og arrogant indehaver!

Vi bestilte 4 stk. boox, en frithængende hylde, samt en dobbelt lukket reol til HiFi-udstyr.

BEstillingen blev foretaget sammen med 'Jesper Holm A/S's indretningsarkitekt, og han stod for opmålingen. Vi havde nogen kvaler vedr. styrken af ophænget for HiFi og den frit-svævende hylde hvilket blev "udbedret" ved tilføjelse af nogle beslag og mundtlig garanti om at det nok skulle holde.

Følgende fejl blev konstateret ved levering:
* Boox-reoler (Standardvare) havde låger skævt monteret.
Ophængning af boox sker igennem nogle ret dålige beslag, og disse beslag sad forskelligt på de forskellige men ellers ens reoler, hvilket gjorde ophængningen til noget af en prøvelse.

Fritsvæende hylde:
Denne var ikke bestykket med tilstrækkelige beslag til ophæng, og disse ophæng er ikke justerbare. I det hele taget anvendes nogle billige pløkker, som er meget dårlige til formålet, og kun er beregnet til ophæng af en mindre hylde. Løsningen blev at hylden blev returneret, den blev afkortet så den havde mindre udhæng, og tilsidst blev der tilføjet endnu flere af disse pløkker. Udboringerne hertil sidder ikke over linie (dårligt håndværk), og der er nu en del slør.... Det er stadigvæk nogle beslag som er uegnet til opgaven, og hylden er ikke sat op endnu.

HiFi-reol:
Dybde af reol var opmålt til 44cm indvendigt, af arkitekt, men reol udfærdiget med 44cm udvendigt mål. Der er med andre ord knapt plads til det udstyr som reolen er indkøbt til at indeholde.
Vi rettede henvendelse herom, men det arrogante svar var at vi havde haft tegnignerne til gennemsyn.
Da indvendigt mål ikke var anført, og vi derudover ikke havde opmålt selv (Det havde 'Jesper Holm A/S's ansatte udført) havde vi ingen chance for at efter tegningnerne. 'Jesper Holm A/S' ville ikke udføre hylderne med en invendig dybde på 44cm som er vores bestilling.

Der var ikke boret ud til kabel-føring selvom dette var aftalt, og indtegnet på arkitektens skitse.
Der var kun boret ud til kabler forneden, hvilket overhovedet ikke gav mening.
Medfølgende beslag til ophængning manglende totalt.
Låger dårligt monteret.

Reol blev taget retur, og visse mangler udbederet herunder udboring og tilføjelse af beslag.
Reol er nu opsat med ekstra rigle-beslag vi selv har måtte indkøbe da 'Jesper Holm A/S' mente to var nok, ellers ville han sælge dem mod betaling.

Hylden gaber, grundet dårlige sammenføjninger og dårlige materialer.

Konklusion:
Det ser pænt ud på billeder, men når det leveres er der anvendt dårlige grimme materialer, dårligt håndværk, meget mangelfulde beslag.

Lamineringen af lågerne er flot, og det er det der bærer konceptet.
men alt andet falder så meget igennem at produktet i høj grad må frarådes.
Jesper Holm of Copenhagen

Reply from Jesper Holm of Copenhagen

Kære Nicolai

Det er med beklagelse at jeg læser dit indlæg. Jeg er særligt ked af at du skriver, at jeg er arrogant. Hvordan kan du egentligt sige det, vi har aldrig mødtes???

Vores indretnings konsulent besøgte jer, lavede et forslag til møblering af jeres stue. I ønskede et special fremstillet hi-fi møbel samt en special fremstillet hylde.
Jeres anlæg blev opmålt og vi designede et møbel til jeres udstyr.
Vi forsøgte at tale jer fra det frit svævende hylde, da en sådan ikke har nogen styrke. I fortalte at det var ok med ringe styrke, da i kun ville sætte nogle fotos på hylden.

Vi leverede, og i skrev straks en email hvori i hævder at Hifi møblet ikke var dybt nok til at rumme jeres anlæg. Jeg mødte et par dage efter op hos jer, og kunne konstater, at i ikke havde prøvet at sætte anlægget ind i skabe og kunne hurtigt konstatere at der var fin plads til anlægget i skabet.
I var også kommet i tanke om at i ville have flere udskæringer til ledninger, din kæreste der var hjemme, påstod at disse var aftalt og vi havde glemt at lave dem. Derfor tog jeg møblet med tilbage til værkstedet, vi lavede disse lednings udfræsninger. Men har netop konstateret, at de ikke er vist på den tegning som min konsulent har lavet og hvilket er aftale grundlaget for ordren.

Den frit svævende hylde, skulle nu pludselig også kunne holde til at jeres kat hoppede op på den. Selvom jeg sagde at det ville den sagtens kunne holde til, så insisterede din kæreste på at der skulle flere beslag i. Vi tag den med hjem og lavede denne ændring. I øvrigt bruger vi de bedste beslag der findes til denne løsning.

Skæve låger: de skal blot justeres, det er helt normalt, det skal alle skabs låger efter opsætning.

Alt i alt må jeg sige, at vi har gjort precist som i har bedt os om. Vi har ydet jer en meget vidt gående service. Vi har fortaget ændring i jeres møbler, efter omskiftelige ønsker uden at forlange ekstra betaling.

Jeg er meget forundret over dit indlæg, specielt at du skriver at jeg er arrogant. Det må jeg sige: "det kan du faktisk ikke være bekendt"

Da vi ikke har hørt fra jer, går jeg udfra at i nu er tilfredse med møblerne, ellers må i jo sige til.

Håber i får glæde af møblerne i mange år, de er lavet i de bedste materialer og kan holde i en livs alder.

Venlig hilsen, Jesper Holm

En erfaring rigere

Bestilte et tv møbel hos virksomheden [navn fjernet], efter at vi havde været ude på hans tømreværksted og aftalt hvad vi ønskede os, der blev lavet en skitse og aftalt at de sidste mål på dybde og hul til ledninger vendte vi tilbage med, Leveringen blev aftalt til d.17/6.
Ved afhentning konstanterede jeg at der ikke var hul i bagpladen til ledninger, og hylden var sat så lavt at der ikke var plads til dvd er i skuffen, [navn fjernet] tilbød med det samme at ændre på hyldens plasering, men påpegede at det ikke var en fejl fra hans side, aftalte at jeg ville blive kontaktet om ny leveringstid.Kontakter [navn fjernet] og aftaler afhentning d.22/6.
Efter afhentning konstantere jeg diverse fejl/ mangler.
Begge låger mangler finer på den ene kant, de 4 mederne som skufferne skal køre på sidder løse,der er adskillige forborede huller i mederne, mederne er monteret med forskellig afstand fra forkant, skruerne er ikke spændte.
Skufferne er ikke spændt sammen,de gaber.
Der er adskillige slag/trykmærker på indersiden af lågerne, tilpasning af håndgreb er flosset. Har været omkring en møbelsnedker med skufferne hvis enestew kommentar var " sådan laver man ikke skuffer".
[Navn Fjernet]s mener at jeg er en krakiler da det ikke er synlige fejl.
På [navn fjernet]`s hjemmeside påpeger han følgende,
""Virksomheden [navn fjernet] Boox tv møbler bliver håndlavet og grundigt
kvalitetskontrolleret, på virksomheden [navn fjernet]s værksted i København""
Det var ikke lige min oplevelse, mit råd til fremtidige købere ,find en anden møbelsnedker, og hvis i er faldet for hans "design" så sikre jer at alt bliver skrevet ned i mindste detalje da hans hukommelse ikke er den bedste.
Hvad mit eget møbel angår, er skufferne leveret til en møbelsnedker som retter op på dem så godt som det nu kan blive.
Jeg er himmelhenrykt over at vi ikke, som planlagt bestilte en reol hos ham. Så jeg er blevet en erfaring rigere.
Jesper Holm of Copenhagen

Reply from Jesper Holm of Copenhagen

Kære Søren

Det er meget ærgerligt for mig at erfare, at du ikke er tilfreds med dit møbel. Alle her synes, at vi har ydet en rigtig god service og har gjort alt, hvad du har bedt os om.

Du kom sammen med din hustru her i vores show room. I havde nogle helt specielle ønsker til jeres tv møbel og ønskede et møbel lavet efter jeres egne ideer. Vi havde en lang samtale om møblet, dets funktion, udseende mm. Senere var vi på vores trælager, hvor I ud af 60 træsorter valgte lige netop det stykke træ, I ønskede til jeres skuffe fronter. Det blev lagt til side.

Jeg sendte dig en ordrebekræftelse med skitsen af dit møbel vedhæftet. Jeg bad dig grundigt kontrollere, at alt var som aftalt og derefter indbetale depositum. Du mødte op her og betalte dit depositum kontant. Ved samme lejlighed ændrede du et par detaljer på møblet til det dyrere - uden at vi forlangte ekstrabetaling for det.

Senere afbestilte du hjulene til møblet, da du ønskede at bruge dine egne hjul. Vi gav dig rabat svarende til hjulenes fulde værdi. Du ringede flere gange om disse hjul og det påførte os en del ekstraarbejde, som vi ikke har krævet betaling for.

Da du kom for at afhente møblet, viste det sig, at der ”manglede” et hul i bagbeklædningen til ledninger. Dette hul var ikke på skitsen, derfor havde vi ikke lavet det. Du bad også om, at vi flyttede hylden inde i møblet, hvilket krævede, at vi skilte det hele ad og fremstillede nye dele. Dette forlangte vi heller ikke ekstrabetaling for.

Ved samme lejlighed bad jeg dig gennemgå møblet, så vi kunne rette evt. andre fejl. Du fandt ingen fejl og sagde at alt var fint.

Da du kom anden gang for at hente, bad jeg dig kontrollere møblet igen, inden du tog det med, hvilket du gjorde. Du godkendte møblet og tog det med.

En lørdag formiddag to uger efter dukkede du op her med den ene skuffe fra møblet. Du råbte af mig og skældte mig hæder og ære fra. Jeg bad dig gå hjem og lave en liste over alle de fejl, du ville have udbedret og komme med hele møblet, så vi kunne udbedre dem. Det ville du ikke. Jeg bad dig forstå, at vi blev nødt til at lave en klar aftale om, hvad der skulle laves og at det var mit ønske, at du blev tilfreds, men jeg blev nødt til at vide helt præcist, hvad du ville have udbedret, altså en endelig liste med alle de fejl, der efter din opfattelse er på møblet. Du nægtede at lave sådan en liste.

Samme dag sendte jeg dig en mail, hvori jeg gentager, at vi gerne udbedrer, hvad du måtte ønske, men efter en endelig liste, så vi kunne få sagen lukket. Dette tilbud gentages hermed.

Det er mit største ønske, at alle mine kunder er tilfredse. Selvom de fejl du påpeger, efter min opfattelse er på kanten af, hvad der kan betegnes som berettigede, ser vi gerne på det, hvis det generer dig, at der er nogle små buler på et usynligt sted.

Jeg har aldrig selv oplevet en butik, der giver så god service som du har fået her. Beklager at det ikke kan gøre dig tilfreds.

Venlig hilsen, Jesper Holm

En fornøjelse

Min hustru og jeg har netop modtaget vores Boox-reoler, og de er om muligt endnu flottere i virkeligheden end vi havde turde drømme om.

Ophænget var let at montere og virker meget robust.

Vi fik Jesper Holm anbefalet af et vennepar som har haft deres Boox-reoler i et par år nu og selvsagt er rigtig glade for dem!

En sand fornøjelse at handle med et så professionelt dansk firma.
Vi vender helt sikkert tilbage!

Super kvalitet

Jeg har de bedste erfaringer med Jesper Holm møbler, De har været behjælpelig med indretning af vores nye kontor med bla. Boox reoler og Kontorstole. Jeg kan kun give min bedste anbefaling af dette firma og det er ikke sidste gang jeg har købt møbler her. :o)

Kvalitets møbler og god service

Købte 6 reoler hos dem og fik god vejledning og service i forbindelse med købet.
Leveringen virkede fint og møblerne var godt pakket ind så de ikke fik skader.
Godt kvalitet og kan med ekstrabeslag bære rigtig mange kg selv om det er vægbeslag.
At der også var skabeloner med til at bore huller efter viser bare at der er tænkt på detaljen.

Jesper Holm of Copenhagen Details

Visit Jesper Holm