Jessica Sky reviews

Jessica Sky reviews

6.6

kanon

kanon fed side med noget fed tøj

og jessica er helt nede på jorden at snakke med

Har ikke fået den vare der var betalt for

Her under kan man se min klage over jessicasky.dk og den mail korrespendance der er foregået mellem os:

Fra mig:
Hej. Vi har lige haft besøg af jeres to piger. Vi havde aftalt med jer vi skulle ha' dobbelt dildo show til 5600. Pigerne kommer og vi spørger om de skal ha' pengene inden showet og de siger ja. De tager pengene og er inde på gulvet 12 minutter og 19 sekunder. I deres show er der et enkelt tidspunkt at de to piger læner sig op af hinanden og det er det. Nu sidder vi tilbage og er total taget ved røven. Aldrig om vi vil bruge jer igen og vil bruge alle midler til at fortælle om hvordan jeres firma tjener penge. Vi har hele showet på video og det er den største skuffelse vi har set til dato. Enden finder i en løsning ellers vil rygtet sprede sig.

Fra Jessicasky.dk:
Hej,
En anden gang kunne du evt prøve at formulere dig lidt mere anstændigt, det fremmer interesse og ndsigt hos folk.
Trusler er ikke noget vi gider bruge vores tid på hos JessicaSky.dk

Hav det godt, du!
Hilsen xxxxx
Booker & Sekretær hos JessicaSky.dk

Fra mig:
Hej xxxx,

jeg er noget overrasket over at du, taget i bratgtning af dit arbejdssted, kan tale om anstændighed og at du kan være stødt over min besked!? Der skal ikke meget til og blokere din "indsigt". Du burde også have intelligens nok til og kende forskel på direkte sprog og decideret upassende sprogbrug.

Pointen med det hele er, at vi ikke har fået det vi betalte for, jeg er klar over vi rammer pigernes forfængelighed idet vi ikke sys deres show var godt nok og at du heraf ikke vil bruge mere tid på vores klage. Men det er ingen hemmelighed, at meget af jeres salg foregår via mund til mund metoden og ikke promotion wise og det var ingen trussel da vi skrev at vi ikke vil anbefale jer til andre, det er bare almindelig sandhed!

Tak for de varme ord, jeg har det faktisk ganske udemærket, håber du får det bedre efter mit utrolige uanstændige sporgbrug!

På vegne af hele julefrokost selskabet

Mike
__________________________

Det er åbenbart måden i den branche de tager tingene.

Is Jessica Sky your company?

Jessicasky Details

:: Jessica Sky :: Vælg en stripper fra Danmarks hotteste team - håndplukket af Jessica Sky. Din garanti for det bedste og mest eksklusive strip i Danmark! En sikker succes til ethvert arrangement

Visit Jessica Sky