JET reviews

JET reviews

4.7

Jet trak 2 gange for 1 tankfuld bensin på mit bank-kort

Dårlig service, og så kan man ikke ringe dem op, men må gå den langsomme vej via min bank for at gøre indsigelse, inden de returnerede pengene.
Ikke videre trygt

dårlig kundeservice, sjusk med ansøgningerne og for lang ventetid på kort

I starten af Januar bestilte jeg et erhvervs kontokort, ventede en uge og da der ikke kom svar fra dem, ringede jeg.
De sagde at det kunne tage et par dage inden jeg fik et svar.
--(2 uger efter bestilling)
Nu da der er gået 2 uger, og stadig intet svar, ringer jeg igen. Denne gang får jeg at vide, at min sag/forespørgsel er lukket uden varsel og at jeg skal bestille igen.
....Det gør jeg så, og nu er der igen gået ca. 15 dage og stadig intet svar....blot et "sagen er i højeste prioritet i vores kundeservice og du får svar hurtigst muligt"
..det for sløvt Jet, for sløvt
¡¡KAN IKKE ANBEFALES!!

Jet kort er nemt.

Jeg har et jetkort og jeg må indrømme at det er nemt og lige så billigt som at købe sit brændstof med kontanter.
Deres priser er NÆSTEN altid billigst og jeg er godt tilfreds.

5 stjerner herfra

Dårlig service og mangelfuld information!

Jeg var på JET og tanke kort efter jul, og putter penge i, hvorefter den tager imod pengene, og jeg kan få lov at tanke - troede jeg. Det viser sig så at der ikke er mere benzin plus der heller ikke var mere i standeren jeg prøvede efter. Først i mit tredje forsøg ved en tredje stander kan jeg tanke, og må her bruge mit kort eftersom den har slugt mine penge.

Jeg skriver ind til JET dagen efter, og får så svar d. 3 januar, men herefter har jeg ikke fået mine penge, og kontakter dem derfor igen i dag, hvor de siger de havde udbetalt pengene, men at JEG måtte have givet forkerte kontooplysninger, og de derfor var tilbageført. I stedet for at kontakte mig har de nu bare udstedt en check, som jeg med held kan få tidligst på mandag! Jeg har måtte låne penge af mine forældre pga. mit SU-budget ikke lige bugnede ovenpå julen. Det mindste de kunne gøre var da at tage kontakt, så man ikke føler man går og venter forgæves.

Virkelig dårlig kundeservice JET, og maskinerne burde ikke kunne tage imod penge, hvis de er tomme!

Jet tager dine penge selvom benzinstanderen er tom

For en måned siden prøvede jeg at tanke benzin på JET i Høje Taastrup. Jeg havde kun 300 kr. på mig og dem lagde jeg i maskinen som hurtig tog mod mine penge, men da jeg skulle tanke fra pumpen viste det sig at den var løbet tør for benzin. Hvorfor tager jeres dårlige maskiner folks penge hvis pumpen er tom? Det burde I lave om på. Jeg kunne ikke får mine penge retur og måtte vente til dagen efter for at kontakte kundeservice som oplyste at jeg skulle udfylde et skema inde på deres hjemmeside. Det er nu 1 måned side og selvom jeg har fået bekræftelse på at jeg har ret til at få pengene udbetalt, har jeg endnu ikke modtaget dem. Har kontaktet dem op til flere gange og de ligger skylden på deres "nye system" som ikke fungerer optimalt. Den undskyldning kan jeg ikke bruge til en skid - jeg skal bare have mine penge retur - de burde betale gebyr og renter til folk for at have "lånt" deres penge i så lang tid. Det er mod alt kritik og jeg vil aldrig nogen sinde tanke fra JET mere.

Dårlig sikkerhed og dårlig service

Opdatering 9. aug: Dialogen med kundeservice blev genoptaget, da jeg bad Jet slette mit kundekort. Jet har nu besluttet at refundere mig beløbet og jeg er tilfreds med den løsning. Vi er ikke nødvendigvis enige om, hvad der skete - men Jet bør som minimum gøre noget ved deres skæme, så de kan aflæses i sollys.

D. 1. maj på vej til arbejde kører jeg ind på Jet, Silkeborgvej, Horsens. Solen står ned i skærmen, så det er svært til at se noget, men den ene stander er optaget af en ung mand og den anden pumpe ledig. Troede jeg. Stander nr. 4 vil ikke pumpe benzin og da jeg sammen med den unge mand læser kvitteringen er hans tankning kommet på mit Jet kundekort. Hvorfor standeren er ledig på skærmen, når den unge mand har indlæst sit visakort og er ved at tanke må være en fejl på anlægget.. Hvorfor Jet ikke for længst har fået flyttet skærmene så de er til at læse ved jeg heller ikke? Hvordan jeg på nogen måde kan gå ind over en andens tankning og komme til at betale for den er en endnu større gåde. Jeg får den andens kundes navn og skriver bilens reg. nr. ned.

Jeg henvender mig til Jet Benzin, giver dem den anden kundes navn og reg. nr. samt melder fejlen og beder dem slette betalingen for den anden persons tankning. Det VIL DE IKKE. Jeg må selv opkræve penge hos den anden kunde. Hvis det var min fejl - og ikke anlæggets beskaffenhed/konfiguration med deraf følgende fejl - ja, så var det mit problem. Jet er ikke på nogen måde behjælpelig - og jeg kan ikke finde den anden kunde.

Nu kører jeg forbi Jet og hen til OK (prisen er stort set den samme). Der er en individuel stander og der betaler jeg kun for mit eget benzin.

Jet bezin har jeg droppet.

PS
Det lykkedes mig efterfølgende, at få nogle af mine elever til at finde den unge mand via Facebook, men han nægter at betale for sin benzin. Det er jo heller ikke mit job at få penge ud af Jets kunder.

Defekt stander

Tankede i gård på Grenåvej i Randers
først kom der ikke noget og jeg begyndte at tro der ikke var mere

Men så kom det pluselig så stærkt at det røg noget bagud da jeg
kikkede ned kunne jeg se en stor plet jeg var sandsynlig ikke den
første tøjet kan vaskes hvad med joren

Uheldig episode endte med positiv udvikling.

Jeg tankede på en Jet i Silkeborg hvor jeg og en anden stod flere gange og prøvede at få tankende og vores kort til at virke..
I hele forvirringen endte det med at jeg betalte både for mit eget Diesel og den andens Benzin.

Jeg kontaktede kundeservice som henviste mig til hjemmesiden.
Her fik jeg en super behandling og da de kunne se at der var trukket 2 x beløb fik jeg et brev hvor der stod at de ville tilbagebetale det ene beløb i løbet af 8 hverdage.

Det er altså god service :-)

dårlig service

jeg var på tanken igår aftes på grenåvej i århus skulle tanke for 300kr havde kun hævet de 300kr fordi jeg vil ikke havde flere penge til at ligge i min pung jeg kom pengene i også gik maskine ofline og kunne ikke få benzin på ringede til kundeservice men der var lukket ringede så idag og fik afvide at jeg jo ikke kunne være sikker på at få mine penge tilbage for hvis maskine ikke havde regestretert de penge kunne de jo ikke se om jeg talte sandt lidt for dårligt at man skal betale for deres fejl på deres maskiner

Jet snyder ved standeren

Jeg har som loyal kunde hos jet tanket for mange tusinde kroner benzin. Jeg oplevede dog for nyligt at da jeg skulle tanke at måleren talte op til 50L benzin i en bil som kun har en 45L tank og som ikke var helt tom - dvs at der højst sandsynligt ville skulle tankes 40L før tanken var fuld. En henvendelse til kundeservice har bare medført at de har skrevet at der sandsynligvis kan være 50L benzin i min tank!

Dejligt at de har billigere benzin, men hvis det er fordi man ikke får den mænge man betaler for så er det let at sælge benzinen billigere end konkurrenterne

Billig benzin men service derefter

Jeg bestilte et kort hos dem som kom efter et par dage.
Da jeg første gang skal bruge det tager den første maskine ikke imod det, ej heller mit dankort, jeg flytter bilen til modsatte stander og her vil den heller ikke tage imod mit nye jet kort men mit dankort.
Jeg får tanket og ringer til kundeservice og forklare problemet.
Hun serder mig et nyt kort som jeg modtager med posten efter et par dage.
Jeg tager nu direkte ned og prøver om jeg kan tanke på dette, men heller ikke dette kort virker.
Hos kundeservice for jeg denne gang fat i en knap så sød dame der nærmest siger at hvis jeg ikke kan passe på deres kort så ønsker de mig ikke som kunde. Jeg ved godt hvordan man behandler sine kort og tog kortet i brevet ned til automaten og tog det ud af brevet der nede. Magnet striben så fin ud og der sad ingen fremmed lemmer på kortet. Samtalen ender med hun beder mig køre til et andet selvskab og smækker røret på... Tak for ingen service...

Is JET your company?

Jet ConocoPhillips Danmark A/S Details