Jimahegn reviews

Jimahegn reviews

Jimahegn Details

OBS OBS: I perioden fra marts til juli måned modtager vi dagligt 100-300 telefon opkald, så hvis du ikke lige kan komme igennem til os via telefon, så anbefaler vi dig at sende os en e-mail til info@jimahegn.dk - Vi håndtere alle ordre men der kan ske fejl i denne periode, vi håndtere op imod 1000 ordre om måneden i øjeblikket Så skulle vi ikke kunne tage telefonen, så er det bestemt ikke fordi vi ikke vil betjene dig, men fordi alle telefon supporter er optaget med andre kunder i telefonerne. Jimahegn er en forretning, som altid forsøger at have de produkter som kunderne efterspørg, og så samtidig til en "god pris". Vi går meget op i, at jimahegn.dk er så let som muligt for vores kunder at navigere rundt i. Skulle vores kunder have nogle spørgsmål, så står vi naturligvis parat med kvalificerede medarbejder, og projektledere. Jimahegn udfører også større entreprise opgaver, hvor jimahegn både levere hegn, og samtidig montere hegnet.

Visit Jimahegn

Write to: info@jimahegn.dk