Jkoffice.dk A/S reviews

Jkoffice.dk A/S reviews

8.7

Hurtig, professionelt og positiv håndtering af vores forespørgelse..

Vi har henvendt os til JK Office omkring konferencemøbler, hvor vi havde et meget akut behov.
Det har været en helt igennem positiv og professionel oplevelse, det er blevet besvaret hurtigt og seriøst.
Vi har følt os meget godt behandlet, og vil til en hver tid anbefale JK Office til andre.

Købte hævesænke bord. Super, super service :)

Hej Lotte.

Tak for din anmeldelse :)

Jkoffice.dk

Kun positiv oplevelse !

Bestilling, levering og produkt levede helt op til hvad man kunne ønske sig!
Jeg holder helt klart øje med, om andre relevante produkter skulle dukke op!!

Hej Aase.

Det er bare dejligt at høre!
Vi glæder os til at handle med dig igen.

jkoffice.dk

Fin handel

Fin handel. Hjemmesiden man bestilte et tilbud på, havde en lidt misvisende tekst omkring transportomkostninger = 0, hvilket selvfølgelig ikke var korrekt. Vil klart handle der i fremtiden.

Hej Lars.

Vi har lige fået vores nye hjemmeside i luften og har desværre lidt ting der godt kan rettes til.
Det er gratis at få leveret i Aarhus, og desværre er det den lavest mulige fragtpris som står nævnt, indtil man har tastet sin adresse ind.
Det får vi rettet!

Vi er glade for dine stjerner og glæder os til fremtidige handler :)
Ha en go aften.

Sara og webafdelingen,
jkoffice.dk

Frisk på ny handel..

Lidt uheldig start, med et par misforståelser..! Men på trods af juleferie klarede I at gøre mig til en meget tilfreds kunde som bestemt vil handle hos Jer igen..
Hilsen Pia fra Kolding

Hej Pia,

Tak for det, og hvor er jeg glad for at vi fandt ud af det hele :)
Jeg håber i havde en godt jul og et godt nytår i Kolding!

JKoffice.dk

God service og hurtig levering

Jeg kan kun anbefale JK Office. De har gode priser, hurtig levering og god service.

Hej Lonny.

Tak for handlen og anbefalingen!

rigtig god sagsbehandling

Jeg fik endda pakken leveret inden betalingen var udført

Hej Gert.

Ja vi opkræver ofte først betaling efter levering, så vi er sikre på at alting er som det skal være.
Tak for handlen, vi håber på flere i fremtiden :)

Fantastisk service

Jeg har et hæve/sænke-bord fra JK Office, som desværre var gået i stå i øverste position. Garantien udløb for et halvt år siden, men JK Office sender alligevel et helt nyt stel til mig uden beregning. DET er dælme god service.

Derudover er det også nogle pæne borde. Bedste anbefalinger herfra!

Hej Mads.

Tak for de fine ord :)

JKoffice.dk

Super hurtig og venlig service

Vi har handlet her i flere år, og takket pænt "nej tak" til andre leverandører, da vi stoler på, at vi får bedste priser og service her.
Der er altid hurtig levering, og de er altid søde til at hjælpe hvis man har spørgsmål vedr. nogle varer.
De bedste anbefalinger herfra:-)

Hej med jer.

Mange tak for de flotte ord og for tilliden, den er gensidig. Vi har også været rigtig glade for at handle med jer igennem snart 5år, og ligeledes altid mødt søde folk i den anden ende af telefonen når vi har talt med jer. Tak for det!

Vi glæder os til at handle med jer igen.

Troværdig og stabil

Høj service, alle aftaler overholdes

Hej Tim

Tak for de søde ord, det rammer lige hvad vi bestræber os på at være!
Ha en super dag, og gi' os et ring når du mangler noget næste gang :)

JKoffice.dk

God løsning med brugte møbler, men til tider for slidt

God mulighed for at gøre en god handel, men det leverede er ikke altid det sete og dermed behov for returnering/ombytning.

Hej Karen

Mange tak for din henveldelse.

Vi beklager hvis du har oplevet, at vi har leveret noget som ikke er i overensstemmelse med det bestilte/sete, og at du synes noget har været for slidt. I vores brugtmøbel-sortiment bestræber vi os på kun at sælge møbler som vi kan stå inde for, samt yde garanti og service på. Har du fået leveret noget som du ikke er tilfreds med lad os vide så vil vi arrangerer ombytning/returnering som du selv er inde på. Beklager ulejligheden herom.
Vi vil bestræbe os på fremover at leverer de korrekte bestilte møbler samt kun fra vores brugtmøbel-sortiment som er i god stand.

En kontorstols rejse.

Jeg købte en kontorstol, som er OK, tror jeg. Leveringen var lovet en dag mellem kl, 13-14.30, men da den ikke kom i det tidsrum og jeg ikke så godt kunne blive ved at vente, satte jeg en dansk meddelelse på mit entrevindue om, at stolen skulle afleveres ved min nabo, som havde lovet at tage imod den. Ud på eftermiddagen ringede en venlig mand til mig og sagde, at han ville aflevere stolen om et kvarter - - - - - men han talte udelukkende engelsk og kunne ikke forstå dansk. Det synes jeg ikke, er så heldigt, men stolen kom godt i hus, fordi jeg kunne gøre mig forståelig - på engelsk..
Efterfølgende lavede stolen nogle grimme ridser i mit trægulv. Jeg tror nok, der var en sten i et hjul, men det er en anden sag, som jeg selv burde have set efter.

Hej Lejø

Jeg beklager du ikke er blevet underrettet omkring forsinkelsen i leveringen af din kontorstol. Vi forsøger at presse vores biler til det yderste for at vi kan opretholde vores lave leverings og monteringsomkostninger (som i Århus faktisk er gratis) Dette + andre ting som vi ikke er herre over kan nogle gange forsinke en levering, men det er vores fejl at vi ikke får dig underrettet herom. Det tager vi til efterretning og vil fremover bestræbe os på det ikke sker igen. Er glad for det trods alt lykkedes at leverer stolen hos din nabo, håber du også er blevet glad for den. Hvis det ikke er tilfældet har du altid 14 dages fuld returret samt 6 måneders fuld ombytningsret.

Jkoffice.dk

God betjening

God betjening

Hej Bente

Mange tak for de 5-stjerner og tak for handlen.

JKoffice.dk

Stabile i at levere senere end afalt

Gode produkter til rimelige priser - God rådgivning på telefonen.

Vi har nu købt kontormøbler hos JK Office 2 gange, og begge gange er der leveret senere end aftalt, så det skal vi åbenbart kalkulere med. Medarbejderene er venlige og imødekommende, så det er lidt ærgerligt der ikke er styr på logistikken.

Hej Jens

Jeg beklager den dårlige tilbagemelding fra vores side, da leveringen blev forsinket den aftalte dag. Og igen at vi ikke fik meddelt i god tid omkring den nye leveringsdag, da ordrenopfølgningen var havnet på det forkerte bord. Til de lave leverings og monteringsomkostninger vi yder på hele vores sortiment(gratis lokalt i Århus) kan der opstå forsinkelse, som vi ikke er herre over, da vi forsøger at leverer så meget som mulig ud hver dag på vores biler. Men det er vores fejl at vi ikke hurtigt får dig underrettet med det samme om denne. Det har vi taget til os og vil frem over bestæbe os på det ikke vil ske igen.

JKoffice.dk Aps

Bestilte en rekvisitskuffe og kabelbakke. Kvalitetsvarer, god service og hurtig levering dagen efter bestilling.

Hej Jens.

Super at alt er gået glat. Jeg håber at du fortsat er glad for din rekvisitskuffe og din kabelbakke :)

Verdensklasse !

Har netop fået leveret 8 arbejdspladser og mødeborde m.v. fra JKOffice.dk og kan på det varmeste anbefale dem.

Super møbler i høj kvalitet til meget fornuftige penge. En sjælden høj service fra alle de medarbejdere jeg har talt med i forløbet. Fra den meget høflige og arbejdsomme chauffør, den servicemindede sælger til ejeren selv.

Vi fik leveret og samlet vores møbler. Fortrød nogle af møblerne og ville hellere have nogle andre. 2 dage efter kom JKOffice med de nye ting og tog det andet retur - uden yderligere omkostninger.

Helt igennem en god oplevelse og jeg kommer helt sikkert til at købe flere møbler hos JKOffice næste gang HardwareHippo udvider.

Så tak til JKOffice - glæder mig til at handle med jer igen !
Frederik

Hej Frederik.

Lidt sent, men stadig stor tak for stjernerne og den fine anmeldelse!

Det er altid en fornøjelse at handle med jer!

JKoffice.dk

Fantastisk firma, meget fin levering, super samfundsholdning!

JKOffice har doneret to hæve-sænkeborde til vores organisation, Børn uden Grænser, www.børnudengrænser.org
Det ene bord vil vi bruge på vort kontor, dat andet bliver sendt med vores container til vor partner i Gambia, Young People Without Borders!
Tak for jeres støtte!

Reply from Jkoffice.dk A/S

Tak for de flotte ord, vi er glade for at vi kunne støtte op om en god sag!

Hej Hjalte.

Mange tak for handlen, vi håber stadig du er glad for de ting du har købt hos os.
Gi' endeligt et kald hvis du mangler noget igen engang :)

Fint samarbejde!

Professionelt firma at samarbejde med.
Levering og montering til aftalt tid og pris, og kvaliteten er i orden.

Anders
JORTON A/S

Kundeservice er en by i Rusland

Udbedring af problemer inden for garantiperioden er næsten umuligt. Selv om vi bor mindre end 10 minutter fra hinanden overholder JK Office ikke vores aftaler om at sende reparatør. De udebliver bare. Når der endelig kommer en reparatør, er det den forkerte mand, de har sendt.

I øvrigt var bordet også fejlbehæftet, da det blev leveret i sin tid. Det var med andre ord ikke tjekket af JK Office inden levering.

Hej Lars

Mange tak for din henvendelse.

Jeg er ked af vores montør ikke nåede forbi og tjekke jeres bord i går han kommer forbi i dag omrking middag for at tjekke hvad fejlen er om det er noget han kan lave på stede som det er i 9 ud af 10 tilfælge. Vi giver fuld garanti på alle brugte møbler inden for 1 år og når i har anmeldt en fejl/reklamation er dette selvfølgelig ind over dette. Hvis han ikke får det til at virke får du bordet ombyttet i denne uge.

Der er desværre rift om vores montører i disse dage og jeg håber alt løser sig hos jer om få timer.

Morten

jkoffce.dk

JKoffice.dk Aps

Om virksomheden

Jkoffice.dk sælger kvalitet kontormøbler, nyt og brugt. Se vores store udvalg på www.jkoffice.dk. Billig og professionel levering og montering i hele landet med egne chauffører.

Visit Jkoffice.dk A/S

Write to: info@jkoffice.dk