JM Auto reviews

JM Auto reviews

7.4

Service er nøgleordet

Jesper Madsen er en mand, der er klar over at service er et vigtigt parameter i dag. Jeg har fået udført service nogle gange hos JM Auto og Jesper Madsen er altid i godt humør. Og hans interesse er naturligvis om din bil er i orden og den udførte service lever op til forventningerne. Jeg ville ikke betænke mig to gange ved at købe bil af Jesper Madsen. Bare den lille ting, at bilerne er klargjorte, INDEN køberne kommer og kigger på bilerne! Hans ekspertise vil jeg gøre brug af igen og igen.

Is JM Auto your company?

JM Auto Details

Som Autoriseret Hella Service Partner tilbyder vi professionel udførelse af alle former for service og reparationer på alle typer personbiler og varevogne, både nye og brugte. Vores specialer er OPEL – VW og AUDI.

Visit JM Auto