Jmradio reviews

Jmradio reviews

7.4

Fantastisk kundeservice

Jeg købte et surround system fra Panasonic, som efter ca. 14 dage ikke ville tænde men blot skrev en fejlkode. I de 14 dage virkede systemet dog perfekt. Jeg kontaktede JM Radio, som bad mig komme ind med selve forstærkeren, som de ombyttede med det samme. Nu virker det igen.

Hvor er det dejligt at kunne handle med en forretning, som løser problemet med det samme, uden at jeg skal have besvær af det.

Jeg fik i øvrigt lov til at prøve det derhjemme inden jeg besluttede mig for købet, så service er simpelthen i top. Tak for det. Det er nok derfor jeg næsten altid handler hos JM Radio.

Is Jmradio your company?

J & M Radio ApS Details