JNF reviews

JNF reviews

6.3

Hurtig levering men mangelfuld beskrivelse af varer

Måtte returnere vare pga. uklar varebeskrivelse, desværre. Men i det mindste afsender de hurtigt.

Lidt sløset

JNF er vist ikke så gammel i gårde -- der mangler en del information på deres hjemmesider.

Efter en noget sløv levering fik jeg blandt andet nogle børster, som ikke var dem, jeg havde bestilt. Nogen andre var lagt i pakken i stedet. Det var jeg naturligvis ikke tilfreds med, men det tog JNF ret let på. Det interesserede dem ikke så meget.

Børsterne var ikke så dyre, så pyt, jeg lader sagen ligge. Men næste gang vil jeg være mere forsigtig med JNF som leverandør.

Is JNF your company?

J N F Maskinfabrik Køge A/S Details

Din totalleverandør indenfor bl.a Arbejdstøj, transmission, boltevarer, slibeartikler, kuglelejer, rengøringsprodukter, værktøj og meget andet.

Visit JNF

We live here: Falkevej 14