Jobindex reviews

Jobindex reviews

8.7

For en klient skulel jeg finde en ny sælger.
Først laved ejeg diverse indlæg på LinkedIn og andre steder.
Ingen resultat. Ingen. Selv om alle de grupper som burde have medlemmer jeg kunne bruge
Så indrykkede jeg samme link til min annonce på Jobindex.
Hold da helt op, Inden 48 timer havde jeg fået 100 velkvalificede ansøgninger. Og flere kom til.
Og nu har min klient ansat en perfekt sælger.
Næste gang springer jeg de gratis portaler over og går direkte til Jobindex.
Bedste hilsener
Rolf Høegh
Place2live og Resultatskaber.dk

Fik drømmestudiejobbet

Jeg fik et drømmestudiejob hos KMD gennem Jobindex, og Jobindex ønskede oven i købet tillykke med jobbet, ved at sende 2 biografbilletter!

Mange nye jobs hver dag

Jeg klikker ind på siden hver eneste dag :-)

Nemt og overskueligt!

Super nemt at finde job indenfor min kategori i den region jeg søger.
Det tog under halvanden uge - så havde jeg et job!
Dog når jeg søgte på sygeplejerske kom der også få op for læger, lægesekretærer, fys eller ergo. Eneste årsag til, at det ikke giver 5 stjerner, vil dog varmt anbefale virksomheden.

Den bedste job portal jeg kender :)

Fed email service, nem overskuelig hjemmeside, alt er i top synes jeg :)

tak!

Jeg takker og bukker!
Super nem hjemmeside med en masse gode råd og jobs!

Jeg nåede at lave 4 ansøgninger(alle fundet på Jobindex) og være til 2 jobsamtaler da jeg endelig fik drømmejobbet!

Brilliant!

Super god hjemmeside, hjælper en rigtig godt på vej, dejlig nem at bruge hjemmesiden / forstå den.
Kan ikke komme med andet end positivt om den!
Anbefales, på højt plan. (:

Skøn side

Nem og finde ud af. Og altid styr på siden.

Tilfreds

Fin side med gode muligheder. Jeg har selv prøvet at finde job gennem Jobindex.

Inspiration til arbejdsmarkedet

Jobindex er min foretrukne inspirationsside, ikke fordi jeg er utilfreds med min nuværende situation, men for at se om der er noget der bare slår benene væk under én. Om ikke andet så for at sammenligne

Det er dejligt nemt at søge rundt i.

Rigtig god hjemmeside, fin service

Jeg har brugt Jobindex rigtigt meget. Siden er nem at naviger i og man finder for det meste alle informationerne under artiklerne.

Det fedeste ved jobindex er din job agent. Du kan få dem til at sende din job ønsker til din mail. hvilket gør det så meget nemmer. Virksomheder kan også rimeligt nemt finde dig og spørger om du er interesseret i at søge deres job.

Jeg anbefaler Jobindex! Så kan de godt afskaffe jobnet, eller lære noget af jobindex ^^

Tak for jobbet

Super side! Da jeg gik ledig i et par måneder brugte jeg siden hver dag til at søge nye jobs. siden er jo 100 gange bedre end den påtvungne jobnet.dk man skal være tilmeldt når man går ledig.

Fedt med alle værktøjerne til at skrive ansøgninger, klare jobsamtalerne osv. Disse gjorde det meget nemmere for mig at tackle problemerne med at finde nyt job

Mit nuværende job fandt jeg igennem jobindex og har nu 20% mere i løn og bedre arbejdstider.

Jobindex Jeg bukker og takker :-)

Min foretrukne

Det er denne side jeg bruger allermest nu hvor jeg går ledig. Især også fordi der er en masse gode indlæg.
Desuden har det for mig været en stor hjælp, at jeg kunne få en gratis mentor via jobindex. Personen har hjulpet mig med min ansøgning, så den er mere spændende.
Så må vi blot håbe at dette giver mig et job
Jobindex

Reply from Jobindex

Hej Hanne, tusind tak skal du have, det er jo dejligt at få den slags anmeldelser. Jeg er også rigtig glad for at høre at du har haft glæde af vores gratis jobvejleder ordning. Så håber jeg bare at du også får et job, så du må have held og lykke med jobsøgningen, det skal nok lykkes!

hurtigt og godt

nemt at finde ledige jobs i ens landsdel og i ens fag. Man sparer tid ved at bruge dette site.

den bedste jobhjemmeside i DK

den største jobhjemmeside i DK. Fungerer godt med daglige opdateringer fra søgeagenten.
CV-service er også OK, men jobindex's egne agenter forsøger at skabe kontakt ml. ansøger og virksomheder til trods for at kandidaten langt fra matcher jobopslaget og aldrig vil komme i betragtning til jobbet.

Fungere godt

Jobindex er klart min fortrukne jobsite, men der er stadig et men, for der er til tider døde links, og det burde der ikke være på et så professionelt jobsite.

Siden er overskuelig og meget brugervenlig.

Kan klart anbefales.

Bedste danske jobsite

Dog er der for mange fejl annoncer i deres service, kontakten fra jobkonsulenterne afspejler brug af ganske brede net når kandidater skal findes og det er sært man kun kan oprette en "jobagent".

Til gengæld er søgemulighederne gode, overblikket godt og CV opbygningen mere end habilt. Når du søger job i Danmark er dette siden du skal besøge mens netværk bør ske via Linkedin.

Fantastisk jobportal

Jeg kan skide godt lide at komme ind på hjemmesiden da der altid er nye jobs. Det er en overskuelig side!

God, overskuelig og nem

Da jeg skulle søge job, havde jeg hørt meget om jobindex, havde også set deres reklamer osv., så jeg meldte mig da til, og blev helt fascineret over, hvor mange jobs der er. Stillingerne er inddelt under kategorier, å det er nemt at navigere rundt på siden. Da jeg oprettede mit CV, blev jeg kontaktet af noget i Irland, som blev ved med at spørge, om jeg ville arbejde derovre, og selvom jeg afviste, blev de ved med at kontakte mit CV – jeg ved ikke om det har noget med Jobindex at gøre, eller om jobopslagene/arbejdsgiverne er uafhængige af Jobindex, når man først har meldt sig til. Ellers en rigtig god hjemmeside :-)

Jobindex Details

Vi giver den mest komplette oversigt over ledige stillinger i Danmark. Jobindex fungerer som en job-søgemaskine, der søger efter jobannoncer i over 500 jobbørser og private firmaers jobsider i Danmark

Visit Jobindex

Write to: info@jobindex.dk