Jonsen reviews

Jonsen reviews

5.6

Dårlig service

Bestilte en 2 varer. Bliver afsendt 4 dage efter. Ringer til Jonsen inden. Der bliver ikke sagt noget om at den ene vare ikke kan leveres. Får så pakken med vedlagt notat om at den ene vare ikke kunne leveres. Det er bare ikke ok, for jeg kunne have noget at bestille den et andet sted....

Limited ur leveret på under 24 timer!!

Da jeg i sensommeren 2013 efter længere tid havde ledt efter et unikt Maurice Lacroix ur, blev jeg gennem en bekendt henvist til www.jonsen.dk, jeg fandt uret på hjemmesiden og fandt ud af at de havde liggende på deres lager. Jeg kontaktede kundeservice, her fik jeg fat i en kompetent, udadvendt og ikke mindst serviceminded medarbejder, han forklarede mig i detaljer om uret, og efter et par dages betænkningstid besluttede jeg mig for at bestille det, under 24 timer efter min bestilling var modtaget, kom uret med posten. Er meget tilfreds med servicen og kvaliteten, har et par gange været i kontakt med kundeservice, og det er den samme venlige betjening jeg oplever hver eneste gang.

Kan kun anbefales.

Mvh.
Anders Hansen

Ikke helt styr på det.

Jonsen var 10 dage om at levere et ur, da ordren var blevet væk i systemet. Jeg måtte selv ringe og høre hvor uret blev af. De lovede at sende uret den dag jeg ringede til dem, men sendte det først den næste dag.
Min oplevelse er at deres shop ikke virker tilfredsstillende, når de ikke opdager ens ordre og at deres kundeservice er upålidelig, når de ikke gør, som de siger at de vil. Dette var mit første og sidste køb hos Jonsen.
Jonsen har efterfølgende sent 2 gaver som kompensation for det skete, det syntes jeg er god stil :)

Ingen problemer, alt efter bogen

Bestilte et ur til min mand. Det var nemt, alt fungere ok, uret blev leveret et par dage efter. Ingen problemer overhovedet. Dog skal man være obs. på at der ingen faktura er med så den ordrebekræftelse man får på mail må formodes at være kvittering og garantibevis. :-)

Forfærdelig kundeservice og information

Bestilte et Skagen ur midt i deres ferie og blev lovet at den ville blive leveret den første uge i september, hvor man så ville få 10 % rabat. Dette skete ikke, så jeg kontaktede dem og fik at vide at de havde fået for mange bestillinger og at de selv ventede på at få uret hjem og at jeg kunne modtage det på et tidspunkt. Det endte med at jeg afbestilte uret på grund af den forfærdelig information og dårlige kundeservice, for de 10 % rabat ville jeg ikke finde mig i den dårlige behandling.

Bruger tid - goddag mand økseskaft.

Jeg var interesseret i et ur med orange skive og det er angivelig svært at få fat i i DK, så jeg sender en mail til Jonsén om de nu har det nævnte ur hjemme, med angivelse af ur serie etc. og firmaet svarer, at det har de på lager.
Bestiller det og får så at vide, at det ikke kan skaffes - altså har det ikke været på lager og jeg har brugt tid på ingenting.

Lækker gratis armbånd.

Bestilte et ur i tirsdag, pakkeposten har lige afleveret pakken her torsdag. Lækkert ur og bedre, sparede over fire hundrede bare ved at klikke videre med musen på nettet. Fik et gratis armbånd med og fri fragt.. Det kan ikke blive bedre.. Tusind tak for det :-)

Lige som det skal være

God overskuelig hjemmeside. Hurtig levering. Kompetent service. Alt i alt en rigtig god købsoplevelse :-)

Jeg bestilte et ur for et par dage siden, og vidste at det først ville blive leveret første uge i august, fair nok det er jo sommer, men så i går får jeg en mail om at uret er pakket og sendt. Big surprise.
Glad blev jeg og nu venter jeg på postbudet.
Det er ikke første gang jeg handler hos Jonsen og det bliver bestemt heller ikke den sidste.
Fed butik og god kundeservice.

God kommunikation - hurtig levering

Bestilte et ur ved jonsen.dk og forespurgte om muligheden for en bestemt lænke til dette.
Svar og henvisning til lænken (som ikke normalt er i sortiment) samt pris og leveringstid.

Valgte dog kun at bestille uret efter at have talt i tlf. med jonsen.dk
Det viste sig at jonsen.dk allerede efter samtalen havde lagt uret til side - super.
Desværre gav det en lille knude senere fik en mail om at varen ikke mere var på lager, efter at have bestilt den.
Blev dog kort efter ringet op om at det naturligvis var på lager - var som sagt lagt til side til mig og ville blive sendt samme dag.

Super glad for dress uret - og ikke mindst den gode behandling

TROVÆRDIG - HURTIG!

Dejlig hjemmeside, med god opdeling af kategorier og mærker! Bestilte herreur og modtog pakken et par dage efter! Jeg vil vende tilbage, næste gang jeg skal foretage køb i den kategori!

Købte et armbånd.
Fik det leveret, med 1 dags levering - super fint og hurtigt. Det var desværre forkert, det bestilte varenr. var ikke det som var i æsken. Efter 2 på tlf fik jeg et nyt og skulle så bare sende det "gamle" retur med de fragtpapirer som skulle komme med.
Sjælden set kundeservice - det gør i godt.
Man kan desværre ikke give halve stjerne, for så ville jeg have trukket ½ fra for den "skæve" levering og tid til at få det rettet, men det kommer jer tilgode for den gode tlf service.
En forretning jeg vil anbefale og gerne selv bruge igen en anden gang.

Super service på reperation

Jeg har for et par år siden købt et ur, og lænken var gået i stykker.
Jeg sendte et billede af remmen og vupti Sendte de en reservedel

Det kan simpelthen ikke gøres bedre.

Hvis de har et ur du syntes om, og prisen er i orden
Så er dette stedet at handle

Super produkt og service!

Jeg købte et ur til min mor som en fødselsdagsgave og meddelte det i beskedfeltet. Da jeg modtog pakken var den pakket rigtig fint ind! :) Derudover bestilte jeg det om søndagen og modtog allerede pakken om onsdagen. Vil helt klart anbefale denne side til venner og familie og helt sikkert handle der igen. Produkterne er præcis som lovet, hurtig levering og super god service! :) Kan varmt anbefales! - Maria

børneur

hej jeg har købt et lille børneur et rigtig sødt lille ur men det går desværre ikke. har ringet og fået at vide at jeg kan gå ned i den by jeg bor og få et batteri i men det er jo ikke det der er meningen så kunne jeg jo ligeså godt have købt et ur der istedet for at handle på nettet øv øv i jeres reklame står der ellers ÆRLIGHED OG VELUDFØRT ARBEJDE men i har ikke tjekket det her ur inden i sendte det Gitte Rode HORSENS

tidligere handel i forbindelse med urkøb

ved en bestemt handel, viste det sig at købet ikke kunnne gennemføres, da varen var udsolgt! Johnson udviste en udstrakt service, og formåede at fremskaffe varen alligevel, og i rette tid, - vi skulle bruge gaven i udlandet, - ganske imponerende, og til vores store glæde. Vi kan varmt anbefale firmaet!

kirsten og ib roland

Rita Christiansen

Købte et ur til min mands fødselsdag - levering dagen efter - flot.

Min mand valgte at få uret byttet til et lidt billigere ur med en anden rem - ingen problemer - hurtigt ombytning og penge retur på kontoen straks.

Et firma som vi absolut anbefaler til andre og som vi bestemt også vil bruge en anden gang.

Efter bestillingen ringede jeg for at høre, hvornår jeg kunne forvente at modtage uret, da det var til en fødselsdagsgave. Her var kundeservice meget behjælpelige og sagde de ville sende det med det samme. Jeg modtog uret inden for 3 dage som lovet, så det var helt perfekt.

Køb og levering var helt i orden - men deres eftersalgsservice er simpelthen i særklasse. En morgen var glasset på mit ur bare flækket. Jeg mener ikke, at jeg har ramt noget med det, men det kan man jo ikke bevise, så jeg regnede egentlig med selv at hænge på regningen - men glasset blev bare skiftet uden beregning og på rekordtid!

Rigtig fin service, dog synes jeg en leverings tid på 5 dage er lige i overkanten. Men ellers professionel betjening .

Is Jonsen your company?

Jonsén Eftf. Details

Danmarks største udvalg af ure & smykker. Alt inden for ure. Herreure, dameure, børneure og smykker. Hurtig levering og god kundeservice. Dit næste ur findes her.

Visit Jonsen

We live here: Hovedgaden 38