BEST WESTERN Jørgensens Hotel reviews

BEST WESTERN Jørgensens Hotel reviews

6.6

Serviceminded personale, hyggelig atmosfære

Min kone og jeg havde to overnatninger i et af hotellets Superior værelser. Hotellet ligger helt perfekt i midten af Horsens, midt på gågaden. Personalet var servicemindede, glade og smilende og morgenbuffetten var også udmærket. Alt i alt en rigtig positiv oplevelse.
Jakob found this review useful
Jørgensens Hoteldrift aps

Reply from Jørgensens Hoteldrift aps

tak for den flotte respons.

Susanne Glerup Olsen
Salgs & Receptionschef

BEST WESTERN Jørgensens Hotel

Ikke egnet til store selskaber

Jeg var den heldige/uheldige deltager i den årlige præmiefest for kolonihavelejere i Horsenskredsen d. 5/11.... Intet at udsætte på de godt 125 gæster og underholdning, hvilket kredsen selv stod for at arrangere. Godt gået!
Det var hotellets service der IKKE var en god oplevelse - der manglede mad: der blev ikke fyldt hurtigt nok op med fade, det tog for lang tid - og så kom der pludselig en melding om, at fisken var slut.. Jeg så ej heller nogen dressing til salaten! Hovedrettens flødekartofler kom først til allersidst. Desuden gik det således at en del gæster ikke fik samme dessert - da det også lige pludselig var slut. En ung kvindelig tjener gjorde opmærksom på, at der kun var beregnet en vis mængde mad/dessert pr. person, til de gæster der overhovedet ikke havde fået nogen dessert...!!! - det ville måske ha' været på sin plads at informere om dette - inden gæsterne gik ombord i maden..!!!
Tillige oplevede jeg lejlighedsvise lange køer ved drikkebaren - og en tjener der ikke var reglementeret påklædt - da skjorten hang halvvejs ude over bukserne og dinglede...
Ialt en oplevelse jeg ikke finder værdigt til Best Western brandet... Forhåbentlig finder vores havekreds et andet sted til næste år...!!!!
Det skal ej heller være gæsterne opgave at be bemandingen om at starte udsugningen - da det blev så varmt i lokalet, at det næsten var umuligt at trække vejret

Jørgensens Hoteldrift aps Details

Best Western Jørgensens Hotel, Det Lichtenbergske Palæ, råder over 62 værelser, heraf 24 executive/superior-værelser, og en fantastisk Kongesuite. Vi arrangerer møder og konferencer op til 500 deltagere i smukke lokaler og råder over alt moderne AV-udstyr. I den stemningsfyldte restaurant Lichtenberg serveres klassiske danske og internationale retter, tilberedt af kun de allerbedste råvarer. Den historiske Eydes Kælder, beliggende under hotellet og midt på landets bredeste gågade, er mødestedet i Horsens. Her kan du spise veltillavet klassisk mad, i uformelle omgivelser, fra vores ambitiøse unge køkkenteam, som altid bearbejder retterne med omhu og respekt. Eydes Kælder's barmiljø er uovertruffen og et perfekt udgangspunkt for et godt glas øl og en glad aften. Der er livemusik hver fredag og lørdag.

Visit BEST WESTERN Jørgensens Hotel

We live here: Søndergade 19