Jul Lys reviews

Jul Lys reviews

7.9

Fantastisk service

Min søn købte for godt et år siden en julemand i traktor og ak d. 21. dec. var sidste dag den ville lyse. Kontaktede jul-lys efter nytår og fortalte at den overhovedet ikke ville lyse mere. Ingen diskussion, vi fik den bare ombyttet på garanti og allerede dagen efter kom fragtmanden med en ny. Fantastisk service. Bestemt et sted at handle og meget hurtig med levering også når man ellers bestiller.

Perfekt !

Perfekt, fra bestilling til varemodtagelse gik 22 timer.

God betjening, hurtig levering.

Jeg var blevet lun på deres kæmpe julemand i kane med fire slædehunde og havde lige nogle spørgsmål til produktet. Fik fat i én som nøje fortalte mig om de ting jeg havde at spørge om - bestilte den så og dagen efter kom det med fragtmanden.
Og wauuu!!! Det lyser hele haven op :-)
jul-lys.dk har en masse spændende lysmotiver, så det er ikke sidste gang jeg handler der. Kan varmt anbefale dem.

Is Jul Lys your company?

Jul Lys Details

Jul-lys.dk sælger flotte reblys og julelys motiver til jul og nytår. Sæt dit helt eget præg på julen, og få noget naboen ikke har. Har du en butik eller virksomhed, er reblys motiver en glimrende løsning til at sprede julehygge og blikfang.

Visit Jul Lys