Juliana reviews

Juliana reviews

4.0

Ualmindelig dårlig oplevelse og ekstrem dårlig service, overholder ikke indgåede aftaler

Jeg ville helst give 0 stjerner.
Vi har bestilt og betalt 50% af et Juliana Orangeri type Botanica E 21 M2 ved Middelfart Drivhuscenter. Da det pga. konfirmation var meget vigtigt for os, at det blev leveret inden påske så vi kunne nå, at sætte det op forespurgte vi naturligvis på lev. tidspunkt. Dette ville ikke blive et problem og det fremgår da også af vores faktura at lev. dato er d. 16-4-14. Så derfor placerede vi vores ordre hos dem.
Det skulle vi ALDRIG have gjort!!. 2 dage før forventet levering modtager vi en sms med besked om, at firmaet forventer at levere vores orangeri d. 7-5-14, altså 21 dage efter det lovede lev. tidspunkt! Vi kontaktede Middelfart drivhuscenter som sendte besked videre til juliana, men intet skete. Vi kontaktede igen Middelfart Drivhuscenter og fik langt om længe besked på, at de ikke kunne gøre noget...
De har ikke engang svaret på vores sidste mail.
Vi handler ALDRIG hos Middelfart Drivhuscenter igen ej heller med Juliana!!
Og kan bestemt ikke anbefale nogen, at handle med dem.

uacceptabel oplevelse, uduelige medarbejdere

Jeg bestilte et juliana drivhus igennem xl byg. Først fik jeg ikke glas, og dette måtte jeg ringe og rykke for. Da jeg var ved at bygge hus om tjekkede jeg kun at varene var kommer. Orderen lød op Popular 86 halls + fundament, jeg fik leveret fundament og drivhus. Dagen kom så til at jeg ville samle det, og havde taget en fri dag.

Jeg kan så se at det modtaget fundament er en anden længde end, de mål jeg har fundet på nettet.

Jeg kontakter xl byg, men de vil ikke have noget med det at gøre i første omgang, jeg skal kontakte Juliana, det gør jeg. Her får jeg besked på at de i hvert fald har tastet rigtigt, men hun vil lige tjekke pakningen og her siger hun at hun kan se at der må være pakket forkert. Jeg udtykker min utilfredshed og siger at det er anden fejl på denne levering, og forklare at glasset havde manglet og jeg havde måtte ringe og rykke for det. Det men hun at på ingen måde kan være deres skyld at en chauffør ikke har afleveret glasset til tiden...

Hun tilbyder at jeg kan få det leveret om mandagen, men hvad hjælper det mig, når man har taget fri og har sat weekenden af til det. Men sådan var det jo bare...

Jeg tager kontakt til XL byg igen. Her udtrykker jeg min utilfredshed. Og får bare at vide at de godt kender til problemet sidste år havde de ca. 100 leveringer fra juliana og kun ca. 50 af dem kom fejl frit igennem. Men efter som de ikke havde noget at gøre med selve ordren selv om jeg siger at jeg havde bestilt ved jer. Men han mener på ingen måde han kan stilles til ansvar. Da jeg siiger hvorfor at xl byg ikke finder en anden leverendør, siger han at Juliana sidder på hele markedet i norden, så de er lige glade.

Så dejlig spilt weekend og fridag, mange tak

Sagen forsætter Mandag d. 24.02.2014 kommer der ikke noget fundament som lovet. kontakter XL byg som lover at stå for kontakten med jer.

D. 25.02.2014 - Iflg. Xl byg er det næste umuligt for dem at få et svar fra jer. Selv om det burde være nemt nok. Bliver igen lovet at i vil sørge for at der kommer et ud og at jeg senest vil have det dagen efter....

D. 26.02.2014 - Bliver kontaktet af chefen fra XL byg, der igen må beklage situationen på jeres vegne. Endnu engang har i rod i sagerne. Og fundamentet er stadigvæk ikke sendt. Chefen forklarer alle mulige dårlige undskyldninger fra Juliana som de har sendt på en mail til ham. Sygdom og inkompetance...

Faktum er nu at jeg må venter på om det evt. skulle dukke op tordags. næsten en uge efter det var lovet at det skulle være sendt første gang.

Venter i spænding..........

Super rådgivning og super good Service.

Vi er de lykkelige indehaver af Juliana Botanika Type E - orangeri - bestilte og købte det i juni 2013 - super rådgivning af butikken i Odense. Alle aftaler blev overholdt
og levering som aftalt. Produktet er i super kvalitet - og skabt til Danske forhold, og
har holdt til begge storme som vi har haft ultimo 2013. Har lige bestilt ekstraudtyr til
orangeriet - samme oplevelse - SUPER betjening - og levering som aftalt.
Skal man virkelig købe kvalitets drivhus/orangeri så vil jeg absolut få et tilbud
fra Juliana ..:-))
Lotte og Rene Madsen
Esbjerg

Lang svartid - benægter fejl

I forbindelse med montering af et Juliana Compact drivhus viste det sig, at de medfølgende maskinskruer til dørgrebet simpelhen var så korte, at de ikke kunne ïnd i genvindhullet. Efter lang tids ventetid på svar på reklamationen løs beskeden: Der er ingen fejl ved skruerne. Ergo kunne jeg selv køre til en isenkramforretning og erhverve fire skruer 0,5 mm længere end de medfølgende,
Det vidner om en arrogant forretningsmoral.
I øvrigt var illustrationerne i den medfølgende samlemanuel og af så dårlig kvalitet, at detaljerne ikke kunne ses.

Dårlig kundeservice

Juliana har leveret et vægdrivhus med forkerte glas. Drivhuset står opmagasineret/ uåbnet i en lang periode og reklamationsfristen på 2 år bliver overskredet. Ved henvendelse til Julianas kundeservice fås flere forklaringer på at de ikke kan eller vil hjælpe med de rigtige glas. Jeg tilbyder endda selv at afhente dem på fabrikken, mod betaling, men ak.. svaret er, selv at bekoste at få skåret nye hos en glarmester. Pris 1.100,- foruden en masse besvær.Nu er det interessante spørgsmål jo så, hvad Juliana tilbyder deres kunder næste gang de leverer noget forkert, reklamationsfrist eller ej..

Nægter at have ansvar eller at servicere deres produkt

Jeg har fået et Juliana Botanika type E monteret. Dette er utæt mange steder og rigtig meget. Deres montør var for at besigtige dette. Han roste os for montagen og medgav os, at der måtte være fejl i materialerne fra Juliana. Efterfølgende frasiger dig sig ALT ansvar, da vi selv har forestået montagen. De har dog intet at udsætte på montagen.!
Ikke engang et godt råd eller nogen form for vejledning kunne de komme med.
Magen til dårlig service skal man lede længe efter.
En meget utilfreds kunde med et dyrt utæt glashus.!

Bo Detlefsen

Det værste skrammel

Jeg vil kraftigt fraråde at købe Juliana Mini 3 vægdrivhus.
Bestilte et drivhus på Silvan.dk
Som kommentar til ordre havde vi noteret at varen gerne måtte stilles i vores baggård. Dette gad fragtmanden ikke, så dette stod bare op ad væggen lige foran hoveddøren. Det var da heldigt at det ikke blæste/stormede og drivhuset var væltet.

Der burde i øvrigt advares imod det elendige produkt, Juliana Mine 3 drivhus.
Kvaliteten er simpelthen så elendig at det burde være forbudt at sælge det lort.
Den medfølgende instruktion til samling er elendig og umulig at gennemskue - komponenterne er I så ringe kvalitet at jeg ikke tror drivhuset overlever næste stormvejr. De bolte der følger med til at samle drivhuset knækker i samme øjeblik man strammer til med sin svensknøgle.
Der skal monteres plastskinner (ala dem man kender fra plakater) på nogle af plastik pladderne. De plastskinner er umulige at få på. Tegningen siger at man bare lige skal klikke dem på - det kan jeg så afslører er totalt umuligt.
Skinnerne er alt for stramme og vi endte med at måtte banke dem på med en hammer - det tog en evighed at få sat alle 6 plastskinner på.

Sidderne på drivhuset samles af to længere aluprofiler og så et skrå topstykke (drivhuset har et skråt tag.)
Disse ting passer overhoved ikke sammen og det elendige samle system er der lavet gør det bare umuligt at stramme møtrikkerne til uden det hele rykker sig.
Men okay det skal man jo også lade hver med for så knækker bolten bare.

Vi har lige sat hele vores hus i stand selv og har efterhånden alle mulige mærkelig ting selv - men intet kommer bare tæt på denne oplevelse. Drivhuset og samlingsguiden er en joke.

virkelig god service.

De kom til at sende forkert drivhus. pt forkert farve på drivhuset

De var rigtig flinke til at give pladster på såret. Og mere til.
Rigtig glad for dem. Viser var seriøst firma.

Peter Roskjær

Venlig og effektiv onlineservice

Vores drivhus har tabt døren, vi har smidt beslaget til døren væk. Glasset i døren er smadret. Jeg kontakter Juliana online for et nyt dørbeslag. Medarbejderen, der besvarer, er både flink, hurtig og grundig i sine spørgsmål for at finde frem til den rette model af drivhus. - Som (selvfølgelig) viser sig at være udgået. Jeg får et link til hvor jeg kan købe det specifikke beslag, der passer til min dør, så jeg ikke skal bruge tid på at lede efter noget der måske passer og jeg får vejledning i hvordan jeg selv eller en glarmester kan reparere den ødelagte dør. Så selvom Juliana ikke kunne løse mit problem, gjorde de, hvad de kunne, og endda på en højst behagelig måde.

Hårdt arbejde at få det man har bestilt

Købte drivhus sidst i Februar fra drivhuscenter.dk der er juliana webshop. Først i April skal det samles, da der lige skulle graves og støbes sokkel først. Det viser sig at en af side(tagrende) profilerne mangler, der er kun enkelt dør med og ikke dobbeltdør og der er farvefejl i mindst 1 polykarbonat plade.
Det har så taget ca. 1 måned at få det udbedret og 3 gange har de påstået at noget ikke fandtes hvor jeg så med fotoes af profiler, manual osv. har måtte modbevise det.
Faktisk ender jeg med at have grå plast profiler i dørene, da man ikke kan få dem i alu som resten af drivhuset, selvom den originale dør der følger med er med alu dækplader, hvilket jeg har fremsendt fotoes på. Nu ender det nok med at jeg må købe de 3 aluprofiler selv ved den lokale smed.

Så jeg er ikke i tvivl om selve produktet er fint, men deres service når det kommer til fejl er såmænd imødekommende nok, bare ærligt at det meste er snak og en åbenlys mangel på uviddenhed. Havde jeg ikke støbt sokkel var det hele sendt retur og så ville jeg have fortrukket et bilka eller haraldnyborg drivhus. Så hvis i vil have juliana så køb ved en forhandler der ikke i praksis er juliana selv. Jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Imødekommende support og gode produkter

De laver nogle dejlige drivhuse - har selv 2 stk. Arbejder i en haveafdeling i et byggemarked og de få gange hvor der har været problemer (har et par gange oplevet kunder der har fået en pakke hvor der har manglet en del), så har det altid let løst ved at kontakte dem.

Juliana.com har også en masse god info om drivhuse - men de kunne nu godt trænge til at få luget ud i den :-)

Men generelt er deres drivhus produkter i top.

Juliana A/S Details

Juliana er Europas største producent af drivhuse. Herudover har Juliane en omfattende produktion af postkasser, postkasseanlæg og havedekor (havehegn, espalierer, fuglehuse med mere).

Visit Juliana

We live here: Sivlandvænget 29