Juniortandpleje reviews

Juniortandpleje reviews

7.4

Fint :)

Jeg bestilte nogle varer, og dagen efter skrev de så at der lige ville gå et par dage ingen varerne blev afsendt pga. ferie. Det har jeg heller ikke noget imod, det hastede ikke. Jeg er bare rigtig glad for de skrev! (Jeg har engang bestilt noget ved et andet firma. Der gik en-to uger, hvor jeg overhovedet ikke hørte noget fra dem, og da jeg så kontaktede dem, først der fortalte de mig at der yderligere ville gå et par uger, pga. noget told-halløj. Det kunne de da bar have skrevet?!)

Anyway! Fine producer til billige penge, og at jeg så fik gratis fragt og små 'gaver' var jo bare prikken over i'et :)

Intet problem her fra.

Jeg bestilte lidt forskelligt blandt andet. to bøger som jeg ikke kunne finde andre stæder. dejligt at de så fantes her.

teknisk god service - men...

Hvad med at sælge noget kvalitet..
Butler GUM Expanding floss er helt til grin, denne tandtråd skal koges før den ekspanderer!
Det er bare ikke ok..

Visit Juniortandpleje