Jupiter Cykler reviews

Jupiter Cykler reviews

6.5

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Webshoppen og leveringen kørte som smurt

Har absolut intet at udsætte på den hurtige og gnidningsløse ekspedition.

Nemt

Virkelig nemt og hurtig betjening:-)

Præcist det jeg havde bestilt - og til den helt rigtige pris :-)

Cyklen var helt som jeg havde håbet - lidt problem med levering, men det var fragtmandens fejl. Fik hurtigt tlf. svar på min henvendelse og problemet løst. Tak

Den dårligste "service", jeg nogensinde har oplevet!

Købte en cykel til 4000-5000,- og efter et lille år, hvor cyklen er til service ved en anden cykelmekaniker, gør denne mig opmærksom på, at krankboksen slet ikke passer på min cykel (så kan jeg bedre forstå, at den er mærkelig i gearene og kæden ofte hopper af i 1. gear.) Cykelmekanikeren er så venlig at kontakte den danske leverandør af Centurion-cykler, som fortæller at det skal de nok dække.

Så jeg vender selvfølgelig snuden mod Jupiter Cykler på Nørrebrogade, hvor min cykel er købt. Da jeg kommer derop mødes jeg af den mest ubehøvlede cykelmekaniker, der ordret siger, at han ikke bare kan tro på det jeg siger, men han kan godt se at det er en forkert krankboks, og at jeg burde have kommet ind med det noget før, for det gider han i hvert fald ikke dække. Han kender åbenbart ikke til dansk lovgivning. Efter diskussion frem og tilbage siger jeg, at han jo blot kan ringe og få bekræftet historien ved at ringe til leverandøren. Det gør han, og indvilger endelig i at skifte krankboksen, hvilket han skulle have gjort fra start på reklamationsretten uden noget brok!

Da jeg kommer et par uger senere for at hente cyklen (kranksættet skulle bestilles hjem) er der ikke sket en skid, da de har smidt reparations-sedlen væk. Jeg må forklare historien igen og han skriver en ny reparations-seddel. Jeg kommer igen et par dage efter, og denne gang har de IKKE smidt reparations-sedlen væk, men fjolset fra starten har bare "glemt" at lave min cykel. Igen må jeg gå derfra uden min cykel, som jeg nu har undværet i ca. 3 uger. 4. gang er åbenbart lykkens gang, og jeg kan gå derfra med min cykel. De har ikke beklaget forløbet én eneste gang, og jeg sætter derfor aldrig nogensinde mine ben i Jupiter Cykler igen, og vil stærkt fraråde andre at gøre det samme.

Dyr og dårlig service

Jeg skulle have justeret mine gear, skiftet min krankboks og fikset min forbremse så den reagerede lidt bedre... De skifter krankboksen og fikser forbremsen men præsterer at ødelægge bagbremsen som ellers virkede perfekt. Med hensyn til mine gear får jeg at vide at de ikke vil virke ordenligt før der er skiftet gear kabel, noget de åbenbart ikke havde lyst til at gøre på trods af regningen på 1000kr., sådan et kabel er jo også meget dyrt -_-
Så i bund og grund endte jeg med at betale de 1000kr. for at få skiftet min krankboks og gear der skifter dårligere end før, kan bestemt ikke anbefales som mekaniker.

Ringere service findes bare ikke!!!

Punkterfrit dæk punkter efter 14 dage. Henvender mig og gør det klart at jeg skal bruge cykel med det samme. Kl. Er 8.45 og jeg kan hente den ved 17 tiden får jeg at vide. Der går ingen busser der hvor jeg bor, jeg skal hente min søn kl 15, og har ikke andre måder at transportere os på end med cyklen. Hvorfor bliver der ikke bare sat en ny slange i med det samme og cyklen pumpet. 10-15 minutter og alle ville være glade. Men nej det blev det her i stedet for og 2 taxi regninger til mig.
Jeg kan IKKE anbefale jupiter cykler i Dalum!!

Fantastisk service

De er problemløsere.

Fejl information og dårlig kvalitet på cykel

Jeg køber i Oktober en ny jupiter cykel og køber samtidig deres 10 års service garanti.
Kun få uger efter er den allerede begyndt at ruste, dette bliver dog dækket af garantien (dog kun enkelte steder bliver rusten fjernet).

Et par måneder efter i slutningen af Februar hopper forbremsen af og fungerer ikke længere. Da jeg forsøger at indlevere den til reparation får jeg straks at vide, at det er for sent.
Jeg spørger hvad der er blevet af min 10 års garanti og får først her at vide, at deres garanti kun gælder fra November til Januar.
3 måneder. Dertil at ekspedienten siger det er min egen skyld ikke at vide dette og bare kan betale yderligere 250 kr for at få min nye cykel repareret.

Altså holdt min nye jupiter cykel med 10 års garanti godt og vel 4 måneders tid, før der skulle betales for reparation. Sikken kvalitet!

God handel og fin cykel

God handle og super fin cykel

Lyn hurtigt service

Alt gik som planlagt og aftalt

Gode priser og lækker service

Købte en cykel på deres hjemmeside på udsalg til afhentning i deres butik på nørrebrogade. Den var en kvalitetscykel der var sat ned med 1000 kr, så det var jo rigtig lækkert.

Allerede dagen efter blev jeg ringet op af butikschefen, der synes jeg skulle komme ned forbi og teste størrelsen, da han mente den jeg havde bestilt var for lille. Det var den også, men hvad ved jeg om cykelstørrelser? ;)

Han bestilte en til mig i den rigtige størrelse, som allerede var der dagen efter. Mega god service. Cyklen var helt køreklar da jeg fik den, og det ekstraudstyr jeg købte med, havde de endda også monteret.

Meget tilfreds. Jeg kommer helt sikkert tilbage dertil når min cykel engang skal på værksted

Godt tilbud på kvalitetscykel

Blev fanget af et godt tilbud på en rigtig god cykel. Cyklen blev leveret som aftalt med fragtmand - uden omkostninger. Savnede dig en bekræftelse på at cyklen kunne leveres og hvornår - da det fremgik af ordrebekræftelsen at ordren først var endelig, hvis ikke jeg hørte andet inden for fem hverdage.

god service

man får hurtigt svar enten på mail eller telefon umidelbart efter bestillingen inden 24 timer!

Alt gik perfekt

Jeg syntes alt levede op til det der blev lovet. kunne ikke være bedre. perfekt

Da den cykel jeg bestilte ikke kunne skaffes blev jeg tilbudt en dyrere og bedre til samme pris. Levering upåklagelig.

Rigtig god rådgivning og reparation til rimelig pris

Jeg har netop fået mit gamle lig af en cykel repareret hos Jupiter Cykler. Jeg var meget i tvivl om, hvorvidt jeg skulle reparere den gamle eller købe en ny. Jeg fik rigtig god rådgivning af imødekommende, tålmodige og kompetente medarbejdere i butikken på Gl. Kongevej - og endte med at vælge en ret omfattende reparation. Cyklen kører som en drøm nu! Tak fra en meget tilfreds kunde. :-)

God hjemmeside

God hjemmeside og god vejledning ved telefonisk kontakt. Hurtig levering af bestilte cykel.

overskueligt, nemt ... og pænt billigt

Fandt min datters drømmecykel på nettet - og det gav stor sikkerhed, at den blev leveret i en rigtig og professionel cykelforretning.

Confusing with happy ending

I've bought a bike on sale online on jupiter cykler website however after ive paid they have called me to tell me that the color that was on the website actually doesn't exist. They had two other colors out of which mý girlfriend really liked one so it was ok in the end :)

Jupiter Cykler

Om virksomheden

Hos Jupiter Cykler finder du de fleste kendte cykelmærker. Vi plejer at sige, at "du aldrig går forgæves hos Jupiter Cykler" – ganske enkelt fordi udvalget i vores forretninger er langt større end hos vores kollegaer. Vi har ligeledes flere produkter på lager, så det er meget sjældent hos Jupiter Cykler at du går forgæves. På www.Jupitercykler.dk kan du i ro og mag, bestille din drømme cykel derhjemme fra og få den leveret til din adresse. Velkommen hos Jupiter Cykler Meget mere at vælge imellem Når du vælger at skrive en anmeldelse af os ville det være en stor hjælp for os at du skriver om det er webshoppen, eller hvilken af vores fysiske butikker det drejer sig om... så kan vi nemmere lære af vores fejl og sende roserne videre.. :)

Visit Jupiter Cykler

Call us on: 65911733 vedr. webshop